quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Trustenquote:
Wordt ook onder de film Little Rascals gedraaid.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef Neleos het volgende:
Dit nummer is zoo Randy Newman.
Slowchat in het top 2000 topic. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef peaceman het volgende:
deze is dubbel, die andere is het echte topic.
Of is deze voor de slowchat?
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En met dit toepasselijke nummer sluit ik deze eerste kerstdag af met een lekker tukje![]()
Trusten
Dat later ook nog gecoverd werd door o.a. Diana Ross. Mijn vader heeft toevallig een kerst-CD van haar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:24 schreef peaceman het volgende:
Ah! Het allermooiste kerstlied allertijden nu! Wat staat die laag!
Je hebt nog contact met hem?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat later ook nog gecoverd werd door o.a. Diana Ross. Mijn vader heeft toevallig een kerst-CD van haar.
Ik woon ook thuis.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik woon nog steeds thuis.
dat is een vallende banaan... niet schrikken he?!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik woon in een hondenhok + geel beestje op mij springend
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef Neleos het volgende:
Carly klinkt als een kerel.
Begonnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef peaceman het volgende:
Ach what the fuck ik pak Matt dusk ook nog mee!
Mwah, boeiequote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef peaceman het volgende:
Ik ben het niet eens met het sluiten van het andere topic. Ten eerste stond Jane volledig in haar recht om een nieuw topic te openen, want zij had de laatste post in het vorige topic gedaan en daarbij heeft zij wél de juiste Topictitel toegepast. Dus die andere weer open en deze dicht!
Uurtje is deze ook weer dicht tenslottequote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef peaceman het volgende:
Ik ben het niet eens met het sluiten van het andere topic. Ten eerste stond Jane volledig in haar recht om een nieuw topic te openen, want zij had de laatste post in het vorige topic gedaan en daarbij heeft zij wél de juiste Topictitel toegepast. Dus die andere weer open en deze dicht!
Je moet keuzes maken in het leven hè.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:41 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dus ook niet in waarom DA dat andere topic gesloten heeft. Ben benieuwd naar de beweegredenen!
Maar wel rechtvaardige en juiste keuzes!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken in het leven hè.
Feel the Christmas lovequote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef peaceman het volgende:
Ja en dan krijgen we 30 topics met onjuiste Topictitels.. fijn
Dat was het in mijn optiek, en daarnaast is het gemeld bij de MUZ mods. Dus mochten die het er niet mee eens zijn dan zullen zij het wel veranderenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar wel rechtvaardige en juiste keuzes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |