ik vergat day in de TTquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
iets moderner mag ook BrandX....
aanpassen, si vou plaitquote:Op woensdag 26 december 2007 01:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil je dat ik het even aanpas, of wil je het zo laten?
veeeel beter.....quote:Op woensdag 26 december 2007 01:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas het eerste plaatje wat er kwam....
![]()
ok, andere:
[ afbeelding ]
moderner, speciaal voor JJ
dat nr hoorde ik toen ik bij mijn ouders binnen kwam vandaagquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
aanpassen, si vou plait...s'il vous plait
das wel leuk binnenkomen zo....quote:Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat nr hoorde ik toen ik bij mijn ouders binnen kwam vandaag
ik wist dat ik iets fout deedquote:
eh, nee. Mijn Frans is werkelijk meest dramatisch. Mijn Maori is zelfs beter en dat is al rampzalig dus kan je na gaanquote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
hum...PLAISIR BrandX...maar volgens mij wist je het al....
quote:
Hey BrandXquote:
maar je red je best wel hoor...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:49 schreef Peterchris het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik baal er zo van dat ik niet een beetje meer had opgelet bij Frans tijdens m'n middelbare school, dan kwam ik misschien verder dan 'Je voudrais une baguette avec le du beurre et la du fromage'
*schuift een lekker Senseo Dark Roast ff aan....quote:Op woensdag 26 december 2007 01:49 schreef PeZu het volgende:
een lekker bakje koffie zou er nu wel ingaan btw
*pezu moet alleen nodig een goed espresseo apperaat gaan aanschaffen*
Zelfs dat was niet goed dusquote:Op woensdag 26 december 2007 01:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar je red je best wel hoor...![]()
en meer heb je vaak niet nodig...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:52 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Zelfs dat was niet goed dus![]()
Nouja, ik kan ook vragen waar het VVV kantoor en het treinstation zijn. Daarmee moet ik een heel eind komen
ja ik moet het daar voorlopig ook mee doenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*schuift een lekker Senseo Dark Roast ff aan....*
goed plan...heel goed plan...![]()
![]()
als ik op 1 Januari miljonair ben geworden krijg je er één van mij...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik moet het daar voorlopig ook mee doen
je voudrais een jura impressa c5 espresoso machine, mais mon portmonai laat dat niet toe nu
Ik moet er vaak ook nog even m'n zinnen er op na lezenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en meer heb je vaak niet nodig...![]()
JJ maakt na 25 jaar zelfs nog schrijf fouten in het Nederlands...![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:55 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik moet er vaak ook nog even m'n zinnen er op na lezen![]()
Tijd om maar eens een magnetron hotdog klaar te maken
slaap lekker meissie.....quote:Op woensdag 26 december 2007 01:56 schreef BrandX het volgende:
anyways, Ka kite allemaal, kia kaha, welterusten en tot morgen!
anyways, dag allemaal, hou je goed, welterusten en tot morgen!
ooh sorry dat bedoelde ik niet zoquote:Op woensdag 26 december 2007 01:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ik op 1 Januari miljonair ben geworden krijg je er één van mij...![]()
![]()
je klinkt niet echt enthousiast over mijn speciaal voor jou met heeel veel liefde gezette koffie...![]()
![]()
gelukkig...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sorry dat bedoelde ik niet zo![]()
*slurpt vol overgave aan jj met liefde bereidde kopje koffie*
Och je redt jezelf vast welquote:Op woensdag 26 december 2007 01:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
slaap lekker meissie.....![]()
![]()
![]()
je beseft wel dat je mij achter laat met 2 mannen he....![]()
trustequote:Op woensdag 26 december 2007 01:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Och je redt jezelf vast wel
Ka kite!
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:56 schreef BrandX het volgende:
anyways, Ka kite allemaal, kia kaha, welterusten en tot morgen!
anyways, dag allemaal, hou je goed, welterusten en tot morgen!
Biensur...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Och je redt jezelf vast wel
Ka kite!
ooh jaquote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig......ik dacht al..
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..lijkt me dus echt zo vies...
hou ik je aan he...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja
wel miljonair worden![]()
ooh vice versa geldt de belofte ook
nou...eeeuuuhh...wel dus....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch niet vies
Nietquote:Op woensdag 26 december 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...eeeuuuhh...wel dus....
nou een espresse machine en kaartjes voor RWquote:Op woensdag 26 december 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hou ik je aan he...![]()
![]()
maar wat krijg ik van jou dan....???![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou een espresse machine en kaartjes voor RW
owkey...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:03 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik heb al weer eentje opgepeuzeld, nu de tweede
De mac is al dichtquote:Op woensdag 26 december 2007 02:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey......mag ik dan van jou een HAPPY MEAL....????
![]()
quote:
ik moest aan THE CARPENTERS denken....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef Peterchris het volgende:
Waar is de TT ook alweer van? Ik ken wel de starcraft versie (), maar van wie was het origineel ook alweer?
een echte magno-fan dus....???? nou vooruit dan maar tis dat ik nu echt honger heb....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:08 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een magnetron hamburger
geen idee van wie het isquote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moest aan THE CARPENTERS denken....
ohquote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moest aan THE CARPENTERS denken....
het zijn wel de allerleukste....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee van wie het is
zal wel een klassiek kerstliedje zijn
Nee eigenlijk juist niet. Het is dat ik nu een beetje lui ben, maar meestal doe ik het in een pan. Verse groente erbij, broodje even in de oven. Alleen het predikaat 'fast food' is niet meer echt geldig danquote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een echte magno-fan dus....???? nou vooruit dan maar tis dat ik nu echt honger heb....
magno ftw dus....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nee eigenlijk juist niet. Het is dat ik nu een beetje lui ben, maar meestal doe ik het in een pan. Verse groente erbij, broodje even in de oven. Alleen het predikaat 'fast food' is niet meer echt geldig dan
Ik zeg een tosti makenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
magno ftw dus....![]()
...wat zal ik doen....een broodje maken of een broodje maken...????
'S nachts ben ik op m'n bestquote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...wat heb jij goede ideëen....![]()
honger krijgt, zelfs na zo'n maal als vandaagquote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...wat heb jij goede ideëen....![]()
ik heb 's nachts echt zo vaak honger he...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
honger krijgt, zelfs na zo'n maal als vandaag
doe dan maar Dire Straits....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:22 schreef Peterchris het volgende:
's Nachts eten moet ik ook maar eens mee stoppen. Ik heb nu alweer honger![]()
Wat zal ik opzetten; Bryan Adams of Bruce Springsteen?
Dire straits is ook wel leuk![]()
Hoezo geen Brucequote:Op woensdag 26 december 2007 02:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe dan maar Dire Straits....![]()
![]()
mar als je blieft geen B.S....![]()
Oeh, dat is ook wel leuk. Ik vind mutter nog steeds het leukst. Die andere cd's heb ik ook maar één keer beluisterd ofzo. Binnenkort maar weer eens opzetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat tekeer met RAMMSTEIN...![]()
![]()
ja op een of andere manieer gaat er iets rammelenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb 's nachts echt zo vaak honger he...
euuh..nou...eeuuhhh...quote:
choco-tosti ftw...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op een of andere manieer gaat er iets rammelen
maar tost;s zijn ene goed idee alhoewel ik geen kaas eet
favo Rammstein nummer......:quote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook wel leuk. Ik vind mutter nog steeds het leukst. Die andere cd's heb ik ook maar één keer beluisterd ofzo. Binnenkort maar weer eens opzetten.
pindakaas en chocoquote:
Zonder kaas blijft er weinig tosti meer overquote:Op woensdag 26 december 2007 02:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op een of andere manieer gaat er iets rammelen
maar tost;s zijn ene goed idee alhoewel ik geen kaas eet
Feuer frei vind ik op het moment wel heel leukquote:Op woensdag 26 december 2007 02:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
favo Rammstein nummer......:
![]()
...LOS...
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
pindakaas en choco
of chorizo en bacon
*rammel rammel*
zkers zekers...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Feuer frei vind ik op het moment wel heel leuk
haaquote:Op woensdag 26 december 2007 02:29 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Zonder kaas blijft er weinig tosti meer over
Dan moet ik je eerlijk zeggen dat choco + pindakaas geen combo isquote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
haa
ik ben de combo koning dus dat lukt zeker wel
ow...welke dan...????quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef Peterchris het volgende:
Ik heb maar eens een soundtrack cd opgezet
c'est haute cuisinequote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Dan moet ik je eerlijk zeggen dat choco + pindakaas geen combo is
dat is zo fucking lekker...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Dan moet ik je eerlijk zeggen dat choco + pindakaas geen combo is
das dan wel vies...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nou![]()
Vind je pindakaas met jam dan ook lekker?
you've got the touch, you've got the powerquote:
Van de 2007 film hoor, niet die tekenfilm uit '86. Is wel mooie muziek, beetje Hans Zimmer achtig. (komt ook uit zijn studioquote:
nee das ranzigquote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nou![]()
Vind je pindakaas met jam dan ook lekker?
je ne comprende pasquote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pas tout à fait mais presque...![]()
![]()
die moet ik nog zien....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:38 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Van de 2007 film hoor, niet die tekenfilm uit '86. Is wel mooie muziek, beetje Hans Zimmer achtig. (komt ook uit zijn studio
ja idd....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
you've got the touch, you've got the power
*komt uit de film waarin prime doodging*
Snel doen dan, hij is mooiquote:
tis voor mij 13 jaar terug dat ik het voor het laatst frans schreefquote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bijna maar niet helemaal....![]()
ik heb een vitrine kast vol transformers staanquote:
ikweets...maar ik wil zo veel films nog zien....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Snel doen dan, hij is mooiVerhaal is niet zo hoogstaand, maar dat geeft niet als alles er zo mooi uit ziet. ILM
aaawwww.....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een vitrine kast vol transformers staan
ik moest huilen toen prime doodging btw
dan...:quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis voor mij 13 jaar terug dat ik het voor het laatst frans schreef
Herkenbaar probleemquote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikweets...maar ik wil zo veel films nog zien....
Ik heb een Prime en nog een aantal vliegtuigjes (geen Starscream).quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een vitrine kast vol transformers staan
ik moest huilen toen prime doodging btw
ik heb geen HD...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Herkenbaar probleemMaar deze moet je echt even zien en dan wel in HD.
Als je een beetje beeldscherm hebt is het wel te doen hoor.quote:
kheb maar een laptopje..quote:Op woensdag 26 december 2007 02:48 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Als je een beetje beeldscherm hebt is het wel te doen hoor.
Dan kun je het maar beter niet doen neequote:
maar hoe meer ik lees en schrijf hoe meer er terug komtquote:
en daarom moet je dus hier blijven komen....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar hoe meer ik lees en schrijf hoe meer er terug komt
goede redenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom moet je dus hier blijven komen....![]()
en ik moet dus om 0900 op....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Peterchris het volgende:
Het is alweer bijna 3 uur ja en nog steeds niet moe
je voudrais enu tasse de caffee avec sucre et laitquote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik moet dus om 0900 op....
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
je voudrais enu tasse de caffee avec sucre et lait
une tasse de café pour monsieur PeZu....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
je voudrais enu tasse de caffee avec sucre et lait
ik drink hem ook zwart maar wou ff pimpen met mijn herontdekte kennis de rfranse taalquote:
Je comprends.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink hem ook zwart maar wou ff pimpen met mijn herontdekte kennis de rfranse taal
Dan moeten die ook maar uitslapen, het is per slot van rekening kerstquote:
pimp ftw....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink hem ook zwart maar wou ff pimpen met mijn herontdekte kennis de rfranse taal
quote:
nee is van meddle of jij luistert nu fc?quote:
die heb ik nu op staan...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee is van meddle of jij luistert nu fc?
ja daar warenwe al achter hehquote:
al lang...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:06 schreef Peterchris het volgende:
Hebben jullie nou je tosti's al gemaakt?
Niet echt, maar ik heb geen zin om nu nog wat klaar te maken. Misschien pak ik zo nog wel wat te drinken.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al lang......maar nog steeds honger....
..en jij...voldaan???
*cola-fles ff pakt*quote:Op woensdag 26 december 2007 03:08 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb geen zin om nu nog wat klaar te maken. Misschien pak ik zo nog wel wat te drinken.
Alsof je m'n gedachten leestquote:
ik ben eenmaal de beste....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:13 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Alsof je m'n gedachten leestHeb namelijk net een fles coca cola uit de koelkast gehaald
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben eenmaal de beste....![]()
Daar ben ik dus nog nooit slaperig van geworden. Niet dat cola daar wel de ideale oplossing voor is.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef PeZu het volgende:
*melk inschenkt*
*stopt de melk in de magnetron*quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
*stopt de melk in de magnetron*
ping
*roert er daarna een chocolate on a stick door, beste chocmel ever
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef Peterchris het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daar ben ik dus nog nooit slaperig van geworden. Niet dat cola daar wel de ideale oplossing voor is.
ik heb de smalen, melk, puur en witquote:Op woensdag 26 december 2007 03:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...nu lees JIJ mijn gedachten....
![]()
![]()
OMG....idd...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:19 schreef Peterchris het volgende:
En we gaan alweer richting de half 4
witte nog nooit nee....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de smalen, melk, puur en wit
ooit witte warme chocomel gedronken
Is dat lekker dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de smalen, melk, puur en wit
ooit witte warme chocomel gedronken
ok...lieverd...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef PeZu het volgende:
witte ja
en ja is lekker als je van witte chocolade houdt, liek duh
Witte chocolade raspen en smelten ofzo? Dat klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...lieverd......moet je mij toch ff vertellen hoe jij witte-chocomel maakt...
ik heb spoonful of choclatequote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...lieverd......moet je mij toch ff vertellen hoe jij witte-chocomel maakt...
ik moet eerlijk toegeven dat ik chocolade uit NL niet lekker vind...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Witte chocolade raspen en smelten ofzo? Dat klinkt wel lekker
da spul zit ook in mjn kerst-pakket...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb spoonful of choclate
das een stookje met een klompje chocolader eraan, in diverse smaken en du sook wit
die roer je in een glas/mok warme melk
et volia chocomelk
ligt eraan welke maar bv een simple tolberone is al 10x beter dan de meetse choclade hierquote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik chocolade uit NL niet lekker vind...
Och zo kieskeurig ben ik niet met chocolade.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik chocolade uit NL niet lekker vind...
ja nee maar ik bedoel de "gewoone" chocolade zeg maar...niet te eten en de mijne haal ik dus altijd uit Frankrijk..quote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan welke maar bv een simple tolberone is al 10x beter dan de meetse choclade hier
dan kun jij ook witt ecocomel makenquote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
da spul zit ook in mjn kerst-pakket...![]()
watte....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun jij ook witt ecocomel maken
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun jij ook witt ecocomel maken
typtyfusquote:
ahh ok..maintenant je comprend...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
typtyfus
dat tu aussi chcolat lait blanc kan maken dan
tis wel machtig hoor wiite chocmelquote:Op woensdag 26 december 2007 03:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahh ok..maintenant je comprend...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:19 schreef Peterchris het volgende:
En we gaan alweer richting de half 4 uur
Ik ga maar om 4 uur maar slapen deja vu momentjequote:
huhu.....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik ga maar om 4 uur maar slapen deja vu momentje![]()
\het dubbele gesprek is wat verschovenquote:
what's next...????quote:Op woensdag 26 december 2007 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
\het dubbele gesprek is wat verschoven
eerst hier en fobo
toen hier en pm
toen hier en msn
leuk verloop
Dit keer wordt het echt klokslag 4 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What we've got here is a failure to communicate
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:54 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Dit keer wordt het echt klokslag 4 uur
yeah right....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eerst maar een slapenquote:
1 minuut nogquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan wens ik jou alvast welterusten...![]()
![]()
![]()
je hebt nog 3 minuten...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerst maar een slapen![]()
vouler vous coucher avec moi cest soir
Ohja, die franse zin ken ik ook nogquote:Op woensdag 26 december 2007 03:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerst maar een slapen![]()
vouler vous coucher avec moi cest soir
naar bed jij....quote:Op woensdag 26 december 2007 04:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ohja, die franse zin ken ik ook nog
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....eeuuhh..ce soir ne va pas être possible mon chéri....
een beetje danquote:
welterusten lieverd....quote:Op woensdag 26 december 2007 04:03 schreef Peterchris het volgende:
Nou, toch nog drie minuten gesmokkeld![]()
Trusten JJ en Pezu
trustenquote:Op woensdag 26 december 2007 04:03 schreef Peterchris het volgende:
Nou, toch nog drie minuten gesmokkeld![]()
Trusten JJ en Pezu
haha ja maar aan de andere kant babbelt het wat makkelijkerquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ja maar aan de andere kant babbelt het wat makkelijker![]()
in beginsel werd de KSC centraal gemaakt, maar omdat de KSC zo snel gaat (ging, laatste tijd gaat het wat rustiger) was de KSC sneller vol dan hij centraal gezet kon worden. Is nog niet nodig geweest dus....quote:Op woensdag 26 december 2007 09:21 schreef PeZu het volgende:
na 5 pagina's nog niet centraal!
goedemorguh btw
ik snap hem helemaalquote:Op woensdag 26 december 2007 09:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
in beginsel werd de KSC centraal gemaakt, maar omdat de KSC zo snel gaat (ging, laatste tijd gaat het wat rustiger) was de KSC sneller vol dan hij centraal gezet kon worden. Is nog niet nodig geweest dus....
shti dat is een warrige zin, als je net je nest uit bent...
Kia ora allemaal!![]()
na hoeveel glaasjes wijn?quote:Op woensdag 26 december 2007 09:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
in beginsel werd de KSC centraal gemaakt, maar omdat de KSC zo snel gaat (ging, laatste tijd gaat het wat rustiger) was de KSC sneller vol dan hij centraal gezet kon worden. Is nog niet nodig geweest dus....
shti dat is een warrige zin, als je net je nest uit bent...
Kia ora allemaal!![]()
2 nieuwkomers in de KSC bovenaan...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 25 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
004. 153 PeZu
007. 138 Het_hupt
016. 081 juon_jacket1
057. 043 BrandX
071. 037 Sjowhan
071. 037 dndiek
077. 036 buzzer
079. 035 Surveillance-Fiets
100. 030 Lenny_Leonard
124. 025 Peterchris
137. 023 Bengeltje
137. 023 MPG
137. 023 OA
194. 018 indahnesia.com
232. 015 Memento-Mori
nog boven 2 damesquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog boven 2 dames![]()
ik schaam mij diep
een regelmatige postcount, dagelijks rond de 40-50quote:
hehe ik ben ook nieuw hier sta zelfs op plaats 4quote:Op woensdag 26 december 2007 10:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog boven 2 dames![]()
ik schaam mij diep
Vorige post aangepastquote:Op woensdag 26 december 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe ik ben ook nieuw hier sta zelfs op plaats 4
ik was om 9 uur al wakker, solidar hehquote:
awww....wat li-ief......quote:Op woensdag 26 december 2007 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was om 9 uur al wakker, solidar heh
Das goed nieuws, dat het goed smaakt. Ik krijg het vandaag voorgeschoteldquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef OA het volgende:
Vanavond everzwijn gegeten... nooit eerder op, maar het smaakte goed!
ik ha het gisteren, smaakt een beetje naar varkenhaasquote:Op woensdag 26 december 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Das goed nieuws, dat het goed smaakt. Ik krijg het vandaag voorgeschoteld
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de nacht brengt vaak inspiratie...![]()
JJquote:Op woensdag 26 december 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
LEKKER DING......![]()
![]()
![]()
Oh ja.....!!!! It's a big day for you....![]()
![]()
ik bedoelde met chatten 11.gifquote:
moet je niet vertellen, gewoon doenquote:
ja ok..maar doe eens voor dan...quote:Op woensdag 26 december 2007 11:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet je niet vertellen, gewoon doen
hehehe dat filmpje nu al 10x voorbij zien komen op fokquote:Op woensdag 26 december 2007 11:40 schreef Sjowhan het volgende:![]()
En als kerstgedachte:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_is_weer_kerst.html
mja...zalige Kerst....quote:Op woensdag 26 december 2007 11:40 schreef Sjowhan het volgende:![]()
En als kerstgedachte:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_is_weer_kerst.html
het hier virtueel voordoen bedoel je?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok..maar doe eens voor dan...
je had ons vannacht moeten zien....quote:Op woensdag 26 december 2007 11:45 schreef MPG het volgende:
Het gaat weer hard hier!
En dat voor met kerst...
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het hier virtueel voordoen bedoel je?
haha iddquote:Op woensdag 26 december 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je had ons vannacht moeten zien....![]()
dat vreesde ik alquote:
fantasie heb je toch....????quote:Op woensdag 26 december 2007 11:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat vreesde ik al![]()
maar kan nu ff niet, m'n babe is niet in de buurt
jaha, maar die mag ik toch wel voor de ware bewaren?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
fantasie heb je toch....????
Gewoon niets drinken vandaag.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
moet morgen weer werken...ben beniuewd hoe fit ik zal zijn....
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jaha, maar die mag ik toch wel voor de ware bewaren?
Ik HEB het gelezen, lieve schatquote:Op woensdag 26 december 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je had ons vannacht moeten zien....![]()
Whehequote:Op woensdag 26 december 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat verbaasd me niet....
alweer of nog steedsquote:
* MPG schuift JJ een bakje versgezette koffie toequote:
dank je lieverd....quote:Op woensdag 26 december 2007 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift JJ een bakje versgezette koffie toe
lekkerquote:Op woensdag 26 december 2007 12:07 schreef PeZu het volgende:
*koekjes er bij zet*
oeh....quote:Op woensdag 26 december 2007 12:07 schreef PeZu het volgende:
*koekjes er bij zet*
ze zijn met choclade ook nogquote:Op woensdag 26 december 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh.......jij kan echt tegen vrouwen praten...
![]()
probeer je nou iemand te versieren of wat?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
probeer je nou iemand te versieren of wat?
lol MILF hunter alertquote:Op woensdag 26 december 2007 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
probeer je nou iemand te versieren of wat?
ikkuh ben niet op de hunt 11.gifquote:
nee hoor valt wel mee....quote:Op woensdag 26 december 2007 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ikkuh ben niet op de hunt 11.gif
alhoewel vervang de Mother door Mod in MILF..........................ok, i plead guiltyquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alhoewel vervang de Mother door Mod in MILF..........................ok, i plead guilty
you are in did....quote:Op woensdag 26 december 2007 12:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alhoewel vervang de Mother door Mod in MILF..........................ok, i plead guilty
quote:
ooit de Goeie Morgen topics gevolgd in ONZ?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:21 schreef PeZu het volgende:
date chat
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ooit de Goeie Morgen topics gevolgd in ONZ?
kleine hint
pok...quote:Op woensdag 26 december 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..dus dan weet je waar je wezen moet.....
ik post er regelmatig maar volg ze niet huptquote:Op woensdag 26 december 2007 12:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ooit de Goeie Morgen topics gevolgd in ONZ?
kleine hint
Laddadida...SL...ajf..quote:Op woensdag 26 december 2007 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik post er regelmatig maar volg ze niet hupt
vertel wie is de gelukkige
Of je leest [KSC629] nog ff doorquote:Op woensdag 26 december 2007 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik post er regelmatig maar volg ze niet hupt
vertel wie is de gelukkige
ik jou ook wel hoor lekker dingquote:Op woensdag 26 december 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik vind je wel lief hoor....![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of je leest [KSC629] nog ff door
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik jou ook wel hoor lekker ding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |