die moet ik nog zien....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:38 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Van de 2007 film hoor, niet die tekenfilm uit '86. Is wel mooie muziek, beetje Hans Zimmer achtig. (komt ook uit zijn studio
ja idd....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
you've got the touch, you've got the power
*komt uit de film waarin prime doodging*
Snel doen dan, hij is mooiquote:
tis voor mij 13 jaar terug dat ik het voor het laatst frans schreefquote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bijna maar niet helemaal....![]()
ik heb een vitrine kast vol transformers staanquote:
ikweets...maar ik wil zo veel films nog zien....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Snel doen dan, hij is mooiVerhaal is niet zo hoogstaand, maar dat geeft niet als alles er zo mooi uit ziet. ILM
aaawwww.....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een vitrine kast vol transformers staan
ik moest huilen toen prime doodging btw
dan...:quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis voor mij 13 jaar terug dat ik het voor het laatst frans schreef
Herkenbaar probleemquote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikweets...maar ik wil zo veel films nog zien....
Ik heb een Prime en nog een aantal vliegtuigjes (geen Starscream).quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een vitrine kast vol transformers staan
ik moest huilen toen prime doodging btw
ik heb geen HD...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Herkenbaar probleemMaar deze moet je echt even zien en dan wel in HD.
Als je een beetje beeldscherm hebt is het wel te doen hoor.quote:
kheb maar een laptopje..quote:Op woensdag 26 december 2007 02:48 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Als je een beetje beeldscherm hebt is het wel te doen hoor.
Dan kun je het maar beter niet doen neequote:
maar hoe meer ik lees en schrijf hoe meer er terug komtquote:
en daarom moet je dus hier blijven komen....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar hoe meer ik lees en schrijf hoe meer er terug komt
goede redenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom moet je dus hier blijven komen....![]()
en ik moet dus om 0900 op....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Peterchris het volgende:
Het is alweer bijna 3 uur ja en nog steeds niet moe
je voudrais enu tasse de caffee avec sucre et laitquote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik moet dus om 0900 op....
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
je voudrais enu tasse de caffee avec sucre et lait
une tasse de café pour monsieur PeZu....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
je voudrais enu tasse de caffee avec sucre et lait
ik drink hem ook zwart maar wou ff pimpen met mijn herontdekte kennis de rfranse taalquote:
Je comprends.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink hem ook zwart maar wou ff pimpen met mijn herontdekte kennis de rfranse taal
Dan moeten die ook maar uitslapen, het is per slot van rekening kerstquote:
pimp ftw....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink hem ook zwart maar wou ff pimpen met mijn herontdekte kennis de rfranse taal
quote:
nee is van meddle of jij luistert nu fc?quote:
die heb ik nu op staan...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee is van meddle of jij luistert nu fc?
ja daar warenwe al achter hehquote:
al lang...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:06 schreef Peterchris het volgende:
Hebben jullie nou je tosti's al gemaakt?
Niet echt, maar ik heb geen zin om nu nog wat klaar te maken. Misschien pak ik zo nog wel wat te drinken.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al lang......maar nog steeds honger....
..en jij...voldaan???
*cola-fles ff pakt*quote:Op woensdag 26 december 2007 03:08 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb geen zin om nu nog wat klaar te maken. Misschien pak ik zo nog wel wat te drinken.
Alsof je m'n gedachten leestquote:
ik ben eenmaal de beste....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:13 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Alsof je m'n gedachten leestHeb namelijk net een fles coca cola uit de koelkast gehaald
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben eenmaal de beste....![]()
Daar ben ik dus nog nooit slaperig van geworden. Niet dat cola daar wel de ideale oplossing voor is.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef PeZu het volgende:
*melk inschenkt*
*stopt de melk in de magnetron*quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
*stopt de melk in de magnetron*
ping
*roert er daarna een chocolate on a stick door, beste chocmel ever
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef Peterchris het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daar ben ik dus nog nooit slaperig van geworden. Niet dat cola daar wel de ideale oplossing voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |