De mac is al dichtquote:Op woensdag 26 december 2007 02:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey......mag ik dan van jou een HAPPY MEAL....????
![]()
quote:
ik moest aan THE CARPENTERS denken....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef Peterchris het volgende:
Waar is de TT ook alweer van? Ik ken wel de starcraft versie (), maar van wie was het origineel ook alweer?
een echte magno-fan dus....???? nou vooruit dan maar tis dat ik nu echt honger heb....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:08 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een magnetron hamburger
geen idee van wie het isquote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moest aan THE CARPENTERS denken....
ohquote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moest aan THE CARPENTERS denken....
het zijn wel de allerleukste....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee van wie het is
zal wel een klassiek kerstliedje zijn
Nee eigenlijk juist niet. Het is dat ik nu een beetje lui ben, maar meestal doe ik het in een pan. Verse groente erbij, broodje even in de oven. Alleen het predikaat 'fast food' is niet meer echt geldig danquote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een echte magno-fan dus....???? nou vooruit dan maar tis dat ik nu echt honger heb....
magno ftw dus....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nee eigenlijk juist niet. Het is dat ik nu een beetje lui ben, maar meestal doe ik het in een pan. Verse groente erbij, broodje even in de oven. Alleen het predikaat 'fast food' is niet meer echt geldig dan
Ik zeg een tosti makenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
magno ftw dus....![]()
...wat zal ik doen....een broodje maken of een broodje maken...????
'S nachts ben ik op m'n bestquote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...wat heb jij goede ideëen....![]()
honger krijgt, zelfs na zo'n maal als vandaagquote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...wat heb jij goede ideëen....![]()
ik heb 's nachts echt zo vaak honger he...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
honger krijgt, zelfs na zo'n maal als vandaag
doe dan maar Dire Straits....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:22 schreef Peterchris het volgende:
's Nachts eten moet ik ook maar eens mee stoppen. Ik heb nu alweer honger![]()
Wat zal ik opzetten; Bryan Adams of Bruce Springsteen?
Dire straits is ook wel leuk![]()
Hoezo geen Brucequote:Op woensdag 26 december 2007 02:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe dan maar Dire Straits....![]()
![]()
mar als je blieft geen B.S....![]()
Oeh, dat is ook wel leuk. Ik vind mutter nog steeds het leukst. Die andere cd's heb ik ook maar één keer beluisterd ofzo. Binnenkort maar weer eens opzetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat tekeer met RAMMSTEIN...![]()
![]()
ja op een of andere manieer gaat er iets rammelenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb 's nachts echt zo vaak honger he...
euuh..nou...eeuuhhh...quote:
choco-tosti ftw...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op een of andere manieer gaat er iets rammelen
maar tost;s zijn ene goed idee alhoewel ik geen kaas eet
favo Rammstein nummer......:quote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook wel leuk. Ik vind mutter nog steeds het leukst. Die andere cd's heb ik ook maar één keer beluisterd ofzo. Binnenkort maar weer eens opzetten.
pindakaas en chocoquote:
Zonder kaas blijft er weinig tosti meer overquote:Op woensdag 26 december 2007 02:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op een of andere manieer gaat er iets rammelen
maar tost;s zijn ene goed idee alhoewel ik geen kaas eet
Feuer frei vind ik op het moment wel heel leukquote:Op woensdag 26 december 2007 02:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
favo Rammstein nummer......:
![]()
...LOS...
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
pindakaas en choco
of chorizo en bacon
*rammel rammel*
zkers zekers...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Feuer frei vind ik op het moment wel heel leuk
haaquote:Op woensdag 26 december 2007 02:29 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Zonder kaas blijft er weinig tosti meer over
Dan moet ik je eerlijk zeggen dat choco + pindakaas geen combo isquote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
haa
ik ben de combo koning dus dat lukt zeker wel
ow...welke dan...????quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef Peterchris het volgende:
Ik heb maar eens een soundtrack cd opgezet
c'est haute cuisinequote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Dan moet ik je eerlijk zeggen dat choco + pindakaas geen combo is
dat is zo fucking lekker...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Dan moet ik je eerlijk zeggen dat choco + pindakaas geen combo is
das dan wel vies...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nou![]()
Vind je pindakaas met jam dan ook lekker?
you've got the touch, you've got the powerquote:
Van de 2007 film hoor, niet die tekenfilm uit '86. Is wel mooie muziek, beetje Hans Zimmer achtig. (komt ook uit zijn studioquote:
nee das ranzigquote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nou![]()
Vind je pindakaas met jam dan ook lekker?
je ne comprende pasquote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pas tout à fait mais presque...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |