ik heb de smalen, melk, puur en witquote:Op woensdag 26 december 2007 03:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...nu lees JIJ mijn gedachten....
![]()
![]()
OMG....idd...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:19 schreef Peterchris het volgende:
En we gaan alweer richting de half 4
witte nog nooit nee....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de smalen, melk, puur en wit
ooit witte warme chocomel gedronken
Is dat lekker dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de smalen, melk, puur en wit
ooit witte warme chocomel gedronken
ok...lieverd...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef PeZu het volgende:
witte ja
en ja is lekker als je van witte chocolade houdt, liek duh
Witte chocolade raspen en smelten ofzo? Dat klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...lieverd......moet je mij toch ff vertellen hoe jij witte-chocomel maakt...
ik heb spoonful of choclatequote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...lieverd......moet je mij toch ff vertellen hoe jij witte-chocomel maakt...
ik moet eerlijk toegeven dat ik chocolade uit NL niet lekker vind...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Witte chocolade raspen en smelten ofzo? Dat klinkt wel lekker
da spul zit ook in mjn kerst-pakket...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb spoonful of choclate
das een stookje met een klompje chocolader eraan, in diverse smaken en du sook wit
die roer je in een glas/mok warme melk
et volia chocomelk
ligt eraan welke maar bv een simple tolberone is al 10x beter dan de meetse choclade hierquote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik chocolade uit NL niet lekker vind...
Och zo kieskeurig ben ik niet met chocolade.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik chocolade uit NL niet lekker vind...
ja nee maar ik bedoel de "gewoone" chocolade zeg maar...niet te eten en de mijne haal ik dus altijd uit Frankrijk..quote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan welke maar bv een simple tolberone is al 10x beter dan de meetse choclade hier
dan kun jij ook witt ecocomel makenquote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
da spul zit ook in mjn kerst-pakket...![]()
watte....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun jij ook witt ecocomel maken
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun jij ook witt ecocomel maken
typtyfusquote:
ahh ok..maintenant je comprend...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
typtyfus
dat tu aussi chcolat lait blanc kan maken dan
tis wel machtig hoor wiite chocmelquote:Op woensdag 26 december 2007 03:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahh ok..maintenant je comprend...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:19 schreef Peterchris het volgende:
En we gaan alweer richting de half 4 uur
Ik ga maar om 4 uur maar slapen deja vu momentjequote:
huhu.....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik ga maar om 4 uur maar slapen deja vu momentje![]()
\het dubbele gesprek is wat verschovenquote:
what's next...????quote:Op woensdag 26 december 2007 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
\het dubbele gesprek is wat verschoven
eerst hier en fobo
toen hier en pm
toen hier en msn
leuk verloop
Dit keer wordt het echt klokslag 4 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What we've got here is a failure to communicate
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:54 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Dit keer wordt het echt klokslag 4 uur
yeah right....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eerst maar een slapenquote:
1 minuut nogquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan wens ik jou alvast welterusten...![]()
![]()
![]()
je hebt nog 3 minuten...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerst maar een slapen![]()
vouler vous coucher avec moi cest soir
Ohja, die franse zin ken ik ook nogquote:Op woensdag 26 december 2007 03:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerst maar een slapen![]()
vouler vous coucher avec moi cest soir
naar bed jij....quote:Op woensdag 26 december 2007 04:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ohja, die franse zin ken ik ook nog
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....eeuuhh..ce soir ne va pas être possible mon chéri....
een beetje danquote:
welterusten lieverd....quote:Op woensdag 26 december 2007 04:03 schreef Peterchris het volgende:
Nou, toch nog drie minuten gesmokkeld![]()
Trusten JJ en Pezu
trustenquote:Op woensdag 26 december 2007 04:03 schreef Peterchris het volgende:
Nou, toch nog drie minuten gesmokkeld![]()
Trusten JJ en Pezu
haha ja maar aan de andere kant babbelt het wat makkelijkerquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ja maar aan de andere kant babbelt het wat makkelijker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |