hoelang train je al fb en heb je 't al vaker gedaan of is dit de eerste keer?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef ivosnivo het volgende:
Ik doe nu ook fullbody. Valt mij mee met de spierpijn, heb wel constant spierpijn in me rug, af en toe in me borst maar voor de rest niks.
Ik ben eraan begonnen, dus ik zing die overige 7 weken nog wel uit. Moet alleen heeeel erg wennen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:26 schreef Semargofni het volgende:
Ik ben inmiddels van fullbody afgestapt en doe nu ub/lb, bevalt veel beter.
0quote:Op maandag 7 januari 2008 03:43 schreef Sander170 het volgende:
Mag ik aub van jullie weten hoeveel boterhammen jullie ongeveer per dag eten?
Ik vind 't nogal moeilijk om mijn werk los te laten. Wil graag dingen afgemaakt hebben voor ik de deur uitga enzo. Dus ik moet mijzelf echt schoppen om op tijd naar huis te gaan, anders kan ik iedere avond wel overwerkenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef Videopac het volgende:
Even wat losse opmerkingen / reacties:
- ook ik heb het focking druk op mijn werk en dat is niet bevordelijk voor trainingen en de rust / het herstel
@ Frautie: traint je vriend ook?
Ben nu met de 3e week bezig, en het is me eerste x.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:06 schreef Frautie het volgende:
hoelang train je al fb en heb je 't al vaker gedaan of is dit de eerste keer?
Mwa kracht is tof met de zware oefeningen met squat, deadlift, legpress, bp, mp etc.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:16 schreef no-look het volgende:
inderdaad. Ik train alleen maar voor kracht, ben zelfs bang voor spiergroei
Ik kan niet wachten tot ik een brutale 180 deadlift bij < 75 kg.
Ben helemaal niet thuis in alle termen. Incline is al heel wat zeg maar.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:21 schreef no-look het volgende:
hehe incline haal ik dat neit hoor. Heb het nu over een pushpress overhead, wat toch wel iets lichter is.
Dan ben je wel erg veel dagen aan het squaten ed. Lijkt me dat je ook je spieren rust moet geven en cardio beter via de ouderwetse manier kan doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:45 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben nu met de 3e week bezig, en het is me eerste x.
Ik wil cardio gaan doen dmv squat/deadlift/clean jerk en dan met super lichte gewichten. Kan dit op me vrije dagen tussen me 3x per week bill starr door?
12quote:Op maandag 7 januari 2008 03:43 schreef Sander170 het volgende:
Mag ik aub van jullie weten hoeveel boterhammen jullie ongeveer per dag eten?
Makkelijk praten als er geen squatrek is....quote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef no-look het volgende:
drop de smithmachine nu het nog kan.
=> andere sportschool zoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:35 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Makkelijk praten als er geen squatrek is....
=> even naar de fysiotherapeut.quote:(bovendien heb ik een of andere vage "knak" in mijn rug bij het los squaten wat voor rugpijn zorgt)
Wil ik niet, deze bevalt me primaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:13 schreef Videopac het volgende:
=> andere sportschool zoeken.
Eigenaar van sportschool is fysio, die constateerde die "afwijking" ook... Laten we het erop houden dat mijn lichaam gewoon vrij brak is.quote:=> even naar de fysiotherapeut.
allesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:35 schreef ConQuestador het volgende:
@Fugie: Wat is er nou weer mis met hifonics![]()
Je kunt ook 'n dumbbell van 20kg tussen je schoenen klemmen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef PrincePolly het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat zeg maar de sloop-oening is bij uitstek mbt triceps. Ik denk dippen, maar het probleem bij mij is dat zonder extra weight gemakkelijk gaat.
Andere tip: skull crushersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:48 schreef BertV het volgende:
[..]
Je kunt ook 'n dumbbell van 20kg tussen je schoenen klemmen.
Absoluut minder gedoe dan zo'n riem.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |