yeah, baco all the way babyquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:38 schreef BertV het volgende:
[..]
kijk altijd goed rond of ze me zien en leg er vervolgens een extra dumbbell op (gaat maar tot 120kg)
drinken? ik kom lunchenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
@Frautie, wanneer kom je koffie drinken?
Die 90 kg moet wel kunnen, maar dan zeker met een acceptabel vetpercentagequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef BertV het volgende:
januari 2009 moet ik van mezelf 90 wegen.
Over je chins, heb je wel 's gewoon een lange rechte chin-bar geprobeerd?
Ik merk met "assisted chins" dat je vaak je handen niet paralel aan de schouders kunt krijgen en noodgedwongen breder moet pakken.
Door wat smaller te pakken met een ordinaire chin-bar kan het wel 's lichter gaan.
voor een beginner (ben je dat?) prima. Lekker fullsquats, zwaar liften en flink pressen. Zou alleen dippen toevoegen.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
voor een beginner (ben je dat?) prima. Lekker fullsquats, zwaar liften en flink pressen. Zou alleen dippen toevoegen.
En je niet al te druk maken over die 4x per week trainen. Met drie keer per week kom je ook een heel eind, zolang je maar gericht en goed traint. (= dus gewoon schema doorschuiven)
Ok, thanks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Rechte onderrug (met flexed abs) en licht gebolde bovenrug is de meest natuurlijke houding. Holle rug kan bij sommige mensen problemen opleveren, though als je het al jaren doet houd je het beste vast aan je vastgesleten techniek natuurlijk + het is altijd beter dan gebolde onderrug... maar voor mensen die de techniek nieuw aanleren is het geforceerd hol houden (en een holle rug is altijd geforceerd) niet verstandig.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Er bestaat geen enkele oefening die de onderste "lagen" van de buikspieren meer of beter aanpakken dan de bovenste "lagen" of omgekeerd.
Hoe kun je dan verklaren dat je soms meer spierpijn hebt in het bovenste gedeelte van de buik dan in het onderste gedeelte. Blijkbaar prikkel je het ene gedeelte dan ook meer dan het ander. Bijvoorbeeld bij het chinnen heb ik hier last van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Er bestaat geen enkele oefening die de onderste "lagen" van de buikspieren meer of beter aanpakken dan de bovenste "lagen" of omgekeerd.
mja je benen omhoog houden enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef Baffer het volgende:
Spierpijn in buik bij chinnen?
moet eerlijk zeggen dat bij het 3de setje chinnen ik het ook wel voeldequote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:32 schreef Baffer het volgende:
Brutal buikspierbelasting.
Sommigen slingeren hun benen omhoog omdat de oefening er dan makkelijker van wordt. Als je flink slingert zal je het vast in je buik voelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:32 schreef Baffer het volgende:
Brutal buikspierbelasting.
Uiteraard is chinnen hoofdzakelijk een oefening voor de rug. Toch belast ik mijn buik er ook flink mee, waarbij ik met name het "bovenste" gedeelte belast. Ik houd mijn benen overigens gewoon recht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef Baffer het volgende:
Spierpijn in buik bij chinnen?
Om op je vraag in te gaan: dat je iets voelt wil niet zeggen dat je dat gedeelte meer belast. Je kan abs niet los van elkaar trainen, je kan bepaalde delen niet benadrukken en al helemaal niet extra prikkelen. Don't listen to your body, it lies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Uiteraard is chinnen hoofdzakelijk een oefening voor de rug. Toch belast ik mijn buik er ook flink mee, waarbij ik met name het "bovenste" gedeelte belast. Ik houd mijn benen overigens gewoon recht.
Ik heb sinds 1 december in totaal 2x gesport. Misschien komt de motivatie bij mij ook later dit jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:12 schreef mister_popcorn het volgende:
godver-de-godver. Weer een training gemist. De maand december en deels januari is echt niet gezond voor training ivm de vele borrels en uitgaansmogelijkheden. En het mooie is dat ik me elke keer voorneem om eens 'n rondje over te slaan, en om eens 'n cola tussendoor te nemen... Zit ik toch weer om 0330 in de pub een pint strongbow te adten![]()
![]()
Helaas, februari moet het maar beter gaan
we shall see! vanavond maak ik er weer een benendag van, helaas had ik mezelf beloofd te beginnen met squaten dus die zullen we eerst eens op diezelfde 90 kg zettenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef Videopac het volgende:
@ConQuestador: als je zo snel progressie maakt, zit er nog wel meer dan 100kg in, lijkt me!
0.quote:Op maandag 7 januari 2008 03:43 schreef Sander170 het volgende:
Mag ik aub van jullie weten hoeveel boterhammen jullie ongeveer per dag eten?
Ik zit ook op 32 kg. DP. Wel incline trouwens. Zwaardere losse gewichten hebben ze bij ons trouwens ook niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef no-look het volgende:
32 kg dumbell pushpress, ook PR frontsquat met 68 kg. Ik ben echt een bad-ass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |