20 reps met 100kg in je nek is beter, maar als je dan toch geen gewicht hebt kan je maar beter zo veel mogelijk reps maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef roburt het volgende:
ik kan het al een tijdje maar nooit veel mee gedaan.
ik deed het meer om de techniek te kunnen, niet om te trainen.
begonnen met goed doorzakken en weer naar boven komen door mijn handen te gebruiken, gesteund op 2 stoelen.
daarna alleen mijn handen gebruikt voor een goed evenwicht en nu kan ik het zonder hulp.
heeft wel een tijdje geduurd hoor
maar 100 reps is wel goed? ik dacht namelijk dat je niet veel meer als 20 moest doen.
Je hebt toch een tuin of niet dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:53 schreef ivosnivo het volgende:
Zo eerste week bill star overleefd!
Vlak bankdrukken, barbel curl en militarypress vielen me tegen. De rest ging super lekker. Doe met squaten alleen bij het zwaarste setje me riem omEn deadlift deze week met 5x 205 deed ik zonder riem en straps
Train al tijdje in andere sportschool, en ze hebben echt mega fijne barbel met gruwelijke ribbels. Vet goeie grip, en als het lastig wordt hebben ze nog een bakje magnesium poeder staan
Begin volgende maand beginnen met me eigen home gym bij elkaar te sprokkelenBeetje jammer dat me huis te laag is voor mp
Nee, wel een vet groot park voor me huis waar ik highland games ga trainen. Misschien kan ik wel iets maken zodat ik het gewicht onder de stang kan hangen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt toch een tuin of niet dan?
Zo was nou niet echt de bedoelingquote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef Semargofni het volgende:
Jazeker, de verzendkosten neem ik wel voor mijn rekening zo ben ik dan ook wel weer. Ben jij er ook weer vanaf.
![]()
Ja, ik heb dit jaar echt zitten kutten met voeding, begin dit jaar was ik 70, nu 82 (1.85, normaal vet%). Had veel meer in gezeten. Vooral omdat ik nog maar een beginnertje ben en nog jong ben.quote:
Ik heb ook problemen met mijn pakken en overhemden. De oudere zitten steeds strakkerquote:Op maandag 31 december 2007 16:55 schreef Fugie het volgende:
net een smoking gekocht en ik moet niet veel breder meer worden anders kan ik er niet meer in
Mijn doel voor 2008 is om op een droge 85kg uit te komen. Gaat genoeg werk in zitten dus dat lijkt me genoeg. Qua deadlift / squat / benchen lijkt het me wel geschikt om met mijn 1rm richting de 400 te gaan.
-Je doelen zijn erg laag gegrepen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:18 schreef LedZep het volgende:
Baffer, zeg jij eens wat ik denk als het gaat om de post van Videopac.
Ha! Telepathie bestaat dus echtquote:Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef Baffer het volgende:
[..]
-Je doelen zijn erg laag gegrepen.
-Je schema zuigt, teveel useless isolatie/onbelangrijke oefeningen en te weinig oefeningen waar je op kunt knallen.
Ik ga geen honderden euros neerleggen om een te groot pak te kopenquote:Op maandag 31 december 2007 17:18 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met mijn pakken en overhemden. De oudere zitten steeds strakker.
Maar als je er net een gekocht hebt: had je niet gewoon een andere maat moeten hebben?
Een toevoeging aan mijn doelen:
- 100+ kg BW met zo'n 12% spek (nu 97kg met zeker 15%)
- mijn bovenlijf meer in verhouding brengen met mijn benen
- ik ben oud => minder snel progressiequote:Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef Baffer het volgende:
[..]
-Je doelen zijn erg laag gegrepen.
Nog suggesties (behalve dan het standaard LedZep 5-letter Lingo woord beginnend met een s en de 2 andere grote compound oefeningen)?quote:-Je schema zuigt, teveel useless isolatie/onbelangrijke oefeningen en te weinig oefeningen waar je op kunt knallen.
maar wat is er mis met een zak zand?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:28 schreef LedZep het volgende:
Beton is een stukje duurder dan zand Tommy
In principe niets, maar het is heel anders dan een stone. Zand is gevarieerder, maar specifiek voor strongman kan een stone heel handig zijn omdat je anders brutaal wordt gepwnd op wedstrijden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:16 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
maar wat is er mis met een zak zand?
tsu, 140 euro voor een stonequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:38 schreef LedZep het volgende:
[..]
In principe niets, maar het is heel anders dan een stone. Zand is gevarieerder, maar specifiek voor strongman kan een stone heel handig zijn omdat je anders brutaal wordt gepwnd op wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only when close to death, you really feel alive
Ik denk nooitquote:Op maandag 31 december 2007 17:15 schreef Videopac het volgende:
@Frautie: goed dat je weer bezig bent! En wanneer ga je nou eens lunges met een stengel doen?
Nu al op de 85kgquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:31 schreef Frautie het volgende:
[..]
@BertV: je zat nu toch rond de 80 kg?
ach pijn, verzuring etcquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:09 schreef no-look het volgende:
Pijn hoeft niet per se goed te zijn Fugie, en het moet vooral geen doel an sich worden.
Eerste training van '08 was vet met lekker veel overheads en een evenaring PR squat met de normale bar. Maar wel makkelijk en vrij goede uitvoering geloof ik.
4% valt toch wel mee? Gewoon lekker doorbulken en trainen en dan in april kijken waar je staatquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef BertV het volgende:
Nu al op de 85kg
Vet percentage is wel flink omhoog gegaan van 9% naar 13.
Ik zat gewoon te laag om verder te groeien, heeft ff gekost om de knop om te gooien.
januari 2009 moet ik van mezelf 90 wegen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:53 schreef Frautie het volgende:
[..]
4% valt toch wel mee? Gewoon lekker doorbulken en trainen en dan in april kijken waar je staat
Succes iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |