Mijn doelen voor komend jaar:
- 130kg squatten (huidige PR: 6x100kg)
- 100kg bankdrukken (huidige PR: 6x80kg)
- een redelijk gewicht (170kg?) deadliften (nog nooit fatsoenlijk gedaan

)
=> 400kg PL is ook een doel.
- goed leren deadliften
- meer kennis opdoen over oefeningen
- meer kennis opdoen over voeding
- gezond blijven
- goed blijven / beter gaan eten
- mijn omgeving aan het verstand peuteren dat wat ik doe (qua KT/sporten en eten) best goed en gezond is.
Overigens doe ik sinds enkele weken ook weer fullbody en dat bevalt best goed. Ik heb nu een 2x full body schema:
Dag 1:
- leg press met 1 been (mijn rechterbeen is trouwens duidelijk sterker dan mijn linker

)
- leg curl
- chest press
- cable fly (jawel, ik doe de flies zowaar met cables i.p.v. dumbbells).
- chin ups (waar ik echt heel slecht in ben)
- dumbbell row
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + triceps extention
- een biceps oefening (barbell curl / cable curl / hammer curl / barbell preacher curl)
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + bicep curl
- een triceps oefening (skull crunchers/ reverse triceps pull down/ dippen met schijf)
- buikspieren
Dag 2:
- glute apparaat
- leg extention
- dumbbell press
- peck deck
- pull down
- pulley row
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + triceps extention
- een biceps oefening (barbell curl / cable curl / hammer curl / barbell preacher curl)
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + bicep curl
- een triceps oefening (skull crunchers/ reverse triceps pull down/ dippen met schijf)
- buikspieren
Alles 3 x 10. En van de schouder/tricep/bicep oefeningen doe ik ze per 2 om en om een setje: dus eerst een setje schouder-triceps dan een setje biceps. Dat schiet lekker op en je sloopt jezelf behoorlijk.
Het idee is om per spiergroep zowel een meer compound als een meer geïsoleerde oefening te doen.
(en nee: er zitten geen squats in: met die k*t squats zat ik nog steeds compleet vast wat progressie betreft dus zijn die (tijdelijk!) even uit het schema gegooid).
@Frautie: goed dat je weer bezig bent! En wanneer ga je nou eens lunges met een stengel doen?
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.