abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55628605
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef roburt het volgende:
ik kan het al een tijdje maar nooit veel mee gedaan.
ik deed het meer om de techniek te kunnen, niet om te trainen.
begonnen met goed doorzakken en weer naar boven komen door mijn handen te gebruiken, gesteund op 2 stoelen.
daarna alleen mijn handen gebruikt voor een goed evenwicht en nu kan ik het zonder hulp.

heeft wel een tijdje geduurd hoor

maar 100 reps is wel goed? ik dacht namelijk dat je niet veel meer als 20 moest doen.
20 reps met 100kg in je nek is beter, maar als je dan toch geen gewicht hebt kan je maar beter zo veel mogelijk reps maken.
pi_55630637
@ivo, je kan altijd nog sotts press gaan doen.
pi_55630705
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:53 schreef ivosnivo het volgende:
Zo eerste week bill star overleefd!
Vlak bankdrukken, barbel curl en militarypress vielen me tegen. De rest ging super lekker. Doe met squaten alleen bij het zwaarste setje me riem om En deadlift deze week met 5x 205 deed ik zonder riem en straps
Train al tijdje in andere sportschool, en ze hebben echt mega fijne barbel met gruwelijke ribbels. Vet goeie grip, en als het lastig wordt hebben ze nog een bakje magnesium poeder staan

Begin volgende maand beginnen met me eigen home gym bij elkaar te sprokkelen Beetje jammer dat me huis te laag is voor mp
Je hebt toch een tuin of niet dan?
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:45:29 #54
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_55630781
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:42 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je hebt toch een tuin of niet dan?
Nee, wel een vet groot park voor me huis waar ik highland games ga trainen. Misschien kan ik wel iets maken zodat ik het gewicht onder de stang kan hangen.
pi_55631697
Dan ga je toch gewoon buiten pressen?
pi_55639158
Iemand hier trouwens interesse in 5kg ongeopende whey?

Aangezien ik nog zo weinig sport staat het hier maar.
pi_55642384
Jazeker, de verzendkosten neem ik wel voor mijn rekening zo ben ik dan ook wel weer. Ben jij er ook weer vanaf.

pi_55647339
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef Semargofni het volgende:
Jazeker, de verzendkosten neem ik wel voor mijn rekening zo ben ik dan ook wel weer. Ben jij er ook weer vanaf.

Zo was nou niet echt de bedoeling
Ik moet er natuurlijk nog wel wat aan over houden
pi_55661767
Yeah, EXTREME, ik ben de eerste
De welbekende goede voornemens...

TS (soortement van) begint.
Ik wil binnen drie maanden 50 kg overhead squats doen, en meer dan 3 x 10 reps per been pistols doen.
Hoe ik het ga doen? simp0l. twee keer per week deze oefeningen, pistols gewoon steeds meer per been, o'head squats de ene keer volume en de andere keer maxxen. Ik denk dat dit best een haalbaar doel is, dus ik zit snor
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 30 december 2007 @ 20:22:16 #60
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_55661974
Mijn voornemen is een soort van wedstrijdje die ik met een vriend / trainingsmaatje heb: in juli 95 kilo @ 15% BF (we zijn beide 1.94 m, dus 95 kilo is niet absurd veel ofzo)
pi_55662905
Goede voornemens

220 fullsquat
150+ benchen
100 strict overhead

Betere techniek op oly lifts

105 kg bw op decent bf
pi_55663106
Goede voornemen:

Totaal 500 Kg

Deadlift: 250 (Nu 170 )
FullSquat: 150 ( Nu 120 )
Bench: 100 ( Nu 75 )

Bodyweight 100 ( Nu 82 Kg )

Vooral richten op deadlift dus.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_55663275
Wordt flink bulken dan kerel

Doel: dunken. No excuses anymore. Gezonder leven, minder zuipen dus vooral, keihard trainen en in de zomer ook plyo doen. Misschien zelfs echt op voeding gaan letten zodat ik goed droog sta.
  zondag 30 december 2007 @ 21:22:02 #64
140141 ivosnivo
pi_55663536
300kg deadliften
pi_55664231
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:13 schreef no-look het volgende:
Wordt flink bulken dan kerel
Ja, ik heb dit jaar echt zitten kutten met voeding, begin dit jaar was ik 70, nu 82 (1.85, normaal vet%). Had veel meer in gezeten. Vooral omdat ik nog maar een beginnertje ben en nog jong ben. Train nu dik een jaar.
En daarbij komt, anderhalve kilo per maand is toch niet zoveel?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_55664591
Is ook zo

Ik ben vandaag een basketballtoernooitje wezen spelen en ik zit zo verdomd vol motivatie nu. Heel m'n lijf doet pijn en het enige waar ik aan kan denken is trainen om hoger te springen. Ik heb vandaag gasten gezien, kleiner dan ik, die het verdomme ook kunnen. Dan ik ook! Ik ga dus flink sterker worden, in de zomer 'cutten' en plyo en ik ga het verdomme doen gewoon.
pi_55664965
mijn voornemen: zo weinig mogelijk de sportschool skippen en m'n rug niet verkloten
Only when close to death, you really feel alive
  zondag 30 december 2007 @ 22:45:35 #68
153812 Frautie
Frautilicious
pi_55665985
Vanochtend lekker getraind! Had nog overal spierpijn van de afgelopen training, dus niet alles ging even soepel maar ik heb doorgezet.

Begonnen met incline benchen 20/30/35/40 kg, daarna lunges met dumbells 8/9/10/11 kg en als laatste BOR met 20/30/35/40 kg.

Afgesloten met nog 30 minuutjes cardio.

Doelstellingen voor 2008 zijn deadlift tot 120 kg krijgen, 100kg fullsquatten en da'k met mijn vetpercentage rond de 20% kom te zitten. En dat dat alles kan zonder al teveel tegenslagen en blessures graag
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 31 december 2007 @ 16:55:20 #69
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55686536
net een smoking gekocht en ik moet niet veel breder meer worden anders kan ik er niet meer in

Mijn doel voor 2008 is om op een droge 85kg uit te komen. Gaat genoeg werk in zitten dus dat lijkt me genoeg. Qua deadlift / squat / benchen lijkt het me wel geschikt om met mijn 1rm richting de 400 te gaan.
pi_55687051
Mijn doelen voor komend jaar:
- 130kg squatten (huidige PR: 6x100kg)
- 100kg bankdrukken (huidige PR: 6x80kg)
- een redelijk gewicht (170kg?) deadliften (nog nooit fatsoenlijk gedaan )
=> 400kg PL is ook een doel.

- goed leren deadliften
- meer kennis opdoen over oefeningen
- meer kennis opdoen over voeding
- gezond blijven
- goed blijven / beter gaan eten
- mijn omgeving aan het verstand peuteren dat wat ik doe (qua KT/sporten en eten) best goed en gezond is.

Overigens doe ik sinds enkele weken ook weer fullbody en dat bevalt best goed. Ik heb nu een 2x full body schema:

Dag 1:
- leg press met 1 been (mijn rechterbeen is trouwens duidelijk sterker dan mijn linker )
- leg curl
- chest press
- cable fly (jawel, ik doe de flies zowaar met cables i.p.v. dumbbells).
- chin ups (waar ik echt heel slecht in ben)
- dumbbell row
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + triceps extention
- een biceps oefening (barbell curl / cable curl / hammer curl / barbell preacher curl)
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + bicep curl
- een triceps oefening (skull crunchers/ reverse triceps pull down/ dippen met schijf)
- buikspieren

Dag 2:
- glute apparaat
- leg extention
- dumbbell press
- peck deck
- pull down
- pulley row
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + triceps extention
- een biceps oefening (barbell curl / cable curl / hammer curl / barbell preacher curl)
- combinatie-oefening (dumbbells): shoulderpress + bicep curl
- een triceps oefening (skull crunchers/ reverse triceps pull down/ dippen met schijf)
- buikspieren

Alles 3 x 10. En van de schouder/tricep/bicep oefeningen doe ik ze per 2 om en om een setje: dus eerst een setje schouder-triceps dan een setje biceps. Dat schiet lekker op en je sloopt jezelf behoorlijk.

Het idee is om per spiergroep zowel een meer compound als een meer geïsoleerde oefening te doen.
(en nee: er zitten geen squats in: met die k*t squats zat ik nog steeds compleet vast wat progressie betreft dus zijn die (tijdelijk!) even uit het schema gegooid).

@Frautie: goed dat je weer bezig bent! En wanneer ga je nou eens lunges met een stengel doen?
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_55687083
Baffer, zeg jij eens wat ik denk als het gaat om de post van Videopac.
pi_55687089
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:55 schreef Fugie het volgende:
net een smoking gekocht en ik moet niet veel breder meer worden anders kan ik er niet meer in

Mijn doel voor 2008 is om op een droge 85kg uit te komen. Gaat genoeg werk in zitten dus dat lijkt me genoeg. Qua deadlift / squat / benchen lijkt het me wel geschikt om met mijn 1rm richting de 400 te gaan.
Ik heb ook problemen met mijn pakken en overhemden. De oudere zitten steeds strakker .
Maar als je er net een gekocht hebt: had je niet gewoon een andere maat moeten hebben?

Een toevoeging aan mijn doelen:
- 100+ kg BW met zo'n 12% spek (nu 97kg met zeker 15%)
- mijn bovenlijf meer in verhouding brengen met mijn benen
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_55687195
Videopac:

je wilt mee squaten en deadliften en je doet legpresses/extensions/curls. Sorry maar dat schema slaat werkelijk als een tiet op een drumstel... Fullbody schema:

1.

Squat
OH-press
Deadlift
Chin-up

2.

Squat
Bench
Powerclean
Row

of een variant. Zorg gewoon dat je 3 of 4 compounds per training doet, al die isolatie is nergens goed voor.
pi_55688366
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:18 schreef LedZep het volgende:
Baffer, zeg jij eens wat ik denk als het gaat om de post van Videopac.
-Je doelen zijn erg laag gegrepen.

-Je schema zuigt, teveel useless isolatie/onbelangrijke oefeningen en te weinig oefeningen waar je op kunt knallen.
pi_55689585
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef Baffer het volgende:

[..]

-Je doelen zijn erg laag gegrepen.

-Je schema zuigt, teveel useless isolatie/onbelangrijke oefeningen en te weinig oefeningen waar je op kunt knallen.
Ha! Telepathie bestaat dus echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')