Ik denk dat het beter is als ik nu maar niet meer op die link klikquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.spelletjes.nl/game71476.html
heerlijk tijdverdrijf, en hij houdt je cookie en dus waar je gebleven bent.
een verstandig besluitquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ik nu maar niet meer op die link klik![]()
*mompelt wat over verslaving
slaap lekker BrandX...en geniet ervan....quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
een verstandig besluit
maar ik heb level 100 af, ik ga lekker slapen.
Een fijne kerstochtend gewenst morgen, ik heb ook het nodige ingeslagen daarvoor![]()
Tot morgen, slaap lekker!![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
een verstandig besluit
maar ik heb level 100 af, ik ga lekker slapen.
Een fijne kerstochtend gewenst morgen, ik heb ook het nodige ingeslagen daarvoor![]()
Tot morgen, slaap lekker!![]()
![]()
Joyeux Noël PeZu....quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:31 schreef PeZu het volgende:
merry xmas JJ!
merci beaucoupquote:
c'est magnifiquequote:
c'est vraiment incroyable....quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
c'est vraiment incroyable......et pourquoi ne dors-tu pas en cette sainte nuit de Noël....????
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik begrijp gewoon wat er staat
ik slaap niet omdat ik niet moe ben
quote:
hehe ik spreek ongerveer 6 woorden fatsoenlijk frans en that includes the ones previously postedquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...RESPECT...
![]()
![]()
ik moet eigenlijk echt slapen.....moet strax om 0800 op...
mais qui enfant terrible die er voro zorgt dat je geen rust hebtquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
Frans is mijn moedertaal...![]()
![]()
ik maak met mijn kinderen![]()
een lekkere Kerst-ontbijt...
![]()
...en cadeautjes open maken he...
bonne nuitquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar ik ga nu dus echt slapen...![]()
![]()
..welterusten PeZu..en tot gauw...
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 24 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
009. 132 Sjowhan
041. 065 buzzer
046. 062 dndiek
070. 046 BrandX
082. 040 indahnesia.com
088. 038 Surveillance-Fiets
102. 035 Pheno
130. 029 Lenny_Leonard
153. 026 MPG
216. 020 Papierversnipperaar
233. 019 OA
233. 019 Frutsel
Joyeux Noël OAtje...quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:41 schreef OA het volgende:
Ik wens iedereen die van deze periode houdt een aantal prettige dagen toe![]()
En iedereen die er niet van houdt, sterkte!
ik vind het wel leuk, doe er niet aan, maar heb wel allemaal lekkere zooi gehaald voor mijn ontbijtquote:Op dinsdag 25 december 2007 08:41 schreef OA het volgende:
Ik wens iedereen die van deze periode houdt een aantal prettige dagen toe![]()
En iedereen die er niet van houdt, sterkte!
ik heb je niet vernomen aan mijn voordeurquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk, doe er niet aan, maar heb wel allemaal lekkere zooi gehaald voor mijn ontbijt
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb je niet vernomen aan mijn voordeur
komt nog wel babequote:Op dinsdag 25 december 2007 09:44 schreef BrandX het volgende:
Hup in mijn favo topicreeks!![]()
![]()
[..]
Ik wist dat ik tussen al dat lekkers iets miste
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:00 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt vraagt zich af hoe BrandX de koffie serveert![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
in een slobberbroek en dito vest...
sorry voor de teleurstelling, geen kerstbunny's deze ochtend
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het gaat immers om de inhoud, niet om de verpakking
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Het_hupt....![]()
Kerst-ontbijt was gewoon...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BrandX ziet er altijd uit om op te eten....quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de mijne ook, BrandX zag er weer uit om op te eten
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX ziet er altijd uit om op te eten....![]()
Vaak zat tijdens jouw veel te lange afwezigheid...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is het ooit anders geweest OA'tje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Vaak zat tijdens jouw veel te lange afwezigheid...
Mja, nee. Dat was het niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
..zien jullie wel dat jullie gewoon niet zonder mij kunnen....
![]()
hey Sjowhan....quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ga zo maar een bakkie nemen.
Tesamen met een oliebol
ja ik hoorde het toen van Frutsel...wat een gezeik zeg...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, nee. Dat was het niet.![]()
Er was zo af en toe gezeik over het al dan niet een fatsoenlijke OP/TT maken, klonen, etc...
Heb je dat stukje Twents taalgebruik van Frutsel geleerd?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Sjowhan....![]()
..ik eh b niet eens oliebollen in huis...
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je dat stukje Twents taalgebruik van Frutsel geleerd?
Gisteren nog ff gehaald. 8 stuks voor 5 euriequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Sjowhan....![]()
..ik eh b niet eens oliebollen in huis...
Mot je pomper?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hou nou es je bek kut ksc
Bek houwe zelf.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hello lieverd....quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn kerstgedachte die ik elders heb uitgedragen was: een nekschot voor iedereen die kerst serieus leuk vindt...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bek houwe zelf.
Kerstgedachte jeweetsz.
OA mijn kinderen.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn kerstgedachte die ik elders heb uitgedragen was: een nekschot voor iedereen die kerst serieus leuk vindt...
nee......!!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:56 schreef kless het volgende:
lekker sfeertje... denk dat ik mn koffie maar ergens anders op ga drinken.
quote:
same here...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Is ook maar een grapje hoor. Iedereen moet het zelf weten...![]()
Vind het zelf niet heel erg vervelend, maar ik zou het absoluut niet erg vinden als we de hele poppenkast kunnen overslaan...
Eens.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Is ook maar een grapje hoor. Iedereen moet het zelf weten...![]()
Vind het zelf niet heel erg vervelend, maar ik zou het absoluut niet erg vinden als we de hele poppenkast kunnen overslaan...
thnx en jij ook lieverd...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst![]()
![]()
En de mensen die niet van kerst houden of bij familie op bezoek moeten waar zeniet heen willen: heel erg veel sterkte
Zeg, hou eens op, ik kan niet meer blozen dan ik al doe hoor!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ga zo maar een bakkie nemen.
Tesamen met een oliebol
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:56 schreef kless het volgende:
lekker sfeertje... denk dat ik mn koffie maar ergens anders op ga drinken.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:13 schreef MPG het volgende:
Zo, laptop geboot met een Knoppix CD, staat nu fanatiek een backup te draaien
En het staat zo schattigquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op, ik kan niet meer blozen dan ik al doe hoor!![]()
![]()
ow das niet zo best sararaats.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:16 schreef sararaats het volgende:
voor iedereen een vrolijk kerstfeest !!!
mijne kerst is anders niet goed begonnen. heb weer last van de pols.
ik ben altijd vrolijk....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
zo de sfeer zit er weer lekker in zie ik
jullie zijn ook altijd chagrijnig
jj: niks doorgekregen op msn
nu wel....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, als het meezit kan ik een herinstalatie vanuit thuis doen, dan kan dat vandaag of overmorgen. Anders moet dat op de TU/e en kan het pas vanaf 2 januari.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
klinkt goed. Dus je laptop doet het straks weer helemaal normaal?
ach, de ontstekingsremmers liggen al te wachtenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow das niet zo best sararaats.....
Lennyquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pomperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik heb een crush op m'n aantrekkelijke vrouwelijke psychiater
Werewolf
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef sararaats het volgende:lang leven de spoilers....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik mis toch iets in m'n leven: een aantrekkelijke vrouwelijke psychiater![]()
![]()
tmi...tmi...![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef sararaats het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik heb een crush op m'n aantrekkelijke vrouwelijke psychiaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef sararaats het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik heb een crush op m'n aantrekkelijke vrouwelijke psychiater
..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doei
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die wil ik altijd wel uitdelen. Zo ben ik dan ook weer.
op oog neem ik aan?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]het was ons niet eens opgevallen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het was ons niet eens opgevallen....![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het was ons niet eens opgevallen....![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Give me a....Bquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Give me a....B
Give me a ...r
Give me a....a
give me a.....n
Give me a....d
Give me a....X
B.r..a.n.d.X.....![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
dank jequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:35 schreef sararaats het volgende:
Frutseltje, voor jou ook een prettig kerstfeest !
moet nog zoveel doen. douchen en een ontstekingsremmer pakken voor de pols.
ik kan niet indenken dat ik er verkeerd op gelegen hebof enigzins overbelast heb
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
*om hoekje kijkt.... Kan ik me hier nog vertonen?
Hoiii Hup!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
Hoiii Hup!
niemand vraagt je hier te komen L_L.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dit is dus echt waarom de ksc nu zo bagger is
Jij ook een fijne kerst Frutsquote:
* Het_hupt ziet BrandXquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
Hoiii Hup!
Brandjequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
Hoiii Hup!
quote:
Ga jij nu ook op koffie-datequote:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel![]()
Maar ze zijn wel lief hoor, ze hebben hun kerstdiner al gehad
doe jij eens normaal, of ga lekker zieken in een ander topic ofzo? Niemand verplicht je hier te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
* Het_hupt springt op BrandX dr schootje
gewoon negeren babequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe jij eens normaal, of ga lekker zieken in een ander topic ofzo? Niemand verplicht je hier te zijn.![]()
Crossquote:
PLEASE!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon negeren babe![]()
dan rot ie vanzelf wel op
Ho es effe!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon negeren babe![]()
dan rot ie vanzelf wel op
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
had ik gisteren lekkere broodjes gehaald voor vandaag en morgen...
zijn ze nu helemaal droog, hard...
zat er een gat in die plastic zag![]()
* sararaats tovert nieuwe broodjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
Beetje natmaken wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
ja die tip kreeg iknet ook van iemandquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's balen. Weet je wat helpt? Even in de magno doen met een bakje water.
np, ben er mee wegquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho es effe!
Lenny hoort wel bij de KSC he
Onze ouwe, toffe brompot
balen. Ik ga in ieder geval nu ff aan de lunch. En dan ff film kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja die tip kreeg iknet ook van iemand
maar ja... das beetje te laat... heb ze al weggegooid![]()
![]()
niet over nagedacht
Smakelijk en veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
balen. Ik ga in ieder geval nu ff aan de lunch. En dan ff film kijken
laterzzzz
Ja, jij ook een fijne kerst, bengel!quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
Even binnen wipt.![]()
Wou iedereen fijne kerstdagen wensen.
hey lieverd....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Beetje natmaken wil nog wel eens helpen.
Ohja en goedemorgen iedereen
indah.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Minder dan 1 minuut nadat ik terugkwam van de MacD (dat is dus mijn kerstmaaltijd geworden) breekt hier het noodweer los
dank je, jij ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
indah..... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ...Merry X-mas... [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Minder dan 1 minuut nadat ik terugkwam van de MacD (dat is dus mijn kerstmaaltijd geworden) breekt hier het noodweer los
ikke ook koffie willen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
![]()
[..]
Ik was een bakkie aan het zetten
Smaakt prima hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:51 schreef Peterchris het volgende:
[..]
[afbeelding] Heeft het gesmaakt dan?
Die Marokkanen Polen toch altijdquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
heeft mijn zoo zo'n mega Lego doos gekregen missen we een aantal stukjes.... [afbeelding] [afbeelding]
Nouja eigenlijk heb ik een cappucino (zo'n ding voor in je senseo).quote:
Maar geen mayo zekerquote:
Nee, niet die MadSauce... die hebben ze hier niet, da's wel jammer nu ik eraan denk, maar geen gemis verder.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:53 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk heb ik een cappucino (zo'n ding voor in je senseo).
[..]
Maar geen mayo zeker [afbeelding]
capuccino is ook erg lekker...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:53 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk heb ik een cappucino (zo'n ding voor in je senseo).
[..]
Maar geen mayo zeker
Patat zonder mayo/frietsausquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, niet die MadSauce... die hebben ze hier niet, da's wel jammer nu ik eraan denk, maar geen gemis verder.
ik gebruik nooit mayo....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Patat zonder mayo/frietsausOp vakantie moet ik dan maar uit pure ellende de ketchup van mn hamburger als saus gebruiken
Ja twee van die zakjes. Een voor het schuim (is wat poeder) en een zakje met een koffiepad erin. Enige nadeel is dat het zo weinig is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
capuccino is ook erg lekker......en die Senseo dingen ook..
![]()
Nou dan heb je bij de Mac friet met zout, in plaats van friet met zout en een sausjequote:
ja die ja....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:01 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ja twee van die zakjes. Een voor het schuim (is wat poeder) en een zakje met een koffiepad erin. Enige nadeel is dat het zo weinig is.
ketchup krijg je hier in zakjes erbij, meer dan voldoende als je eventjes wat extra vraagtquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Patat zonder mayo/frietsaus [afbeelding] Op vakantie moet ik dan maar uit pure ellende de ketchup van mn hamburger als saus gebruiken [afbeelding]
Hebben ze daar nog een beetje leuke specials dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ketchup krijg je hier in zakjes erbij, meer dan voldoende als je eventjes wat extra vraagt
ik eet het wel eensquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik gebruik nooit mayo.... [afbeelding]
Geen idee, ik mot geen happy mealsquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog een beetje leuke specials dan?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
heeft mijn zoo zo'n mega Lego doos gekregen missen we een aantal stukjes....![]()
Indah!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Dadelijk krijg ik nog natte voeten...wat een regen
karton, van de verpakkingquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke doos? En wat voor stukjes?
MPGquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Indah!
Fijne kerst, ondanks de nattigheid.
Misschien apart ingepakt?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo'n mega-Truck....en we missen 5 van die kleine buizen....en kunnen dus niet verder... [afbeelding] [afbeelding]
Bah.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo'n mega-Truck....en we missen 5 van die kleine buizen....en kunnen dus niet verder...![]()
tttsss.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien apart ingepakt?
whehe.. sorry.
Ik iets minder. Fantastisch speelgoed is hetquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttsss..... [afbeelding] ...ik heb wel 30 jaar Lego-ervaring hoor... [afbeelding]
je moet er wel wat voor over hebben. Zelf halen lijkt me ook geen optie voor de meesten, hoewel Billund (Legoland Denemarken) maar een uurtje of 7-9 rijden is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Bah.
Schrijf een brief naar de Lego-klantenservice. Dikke kans dat ze een hele zak van die onderdeeltjes opsturen [afbeelding]
Helaas duurt dat dus wel een tijdje [afbeelding] [afbeelding]
eet zequote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo lekker gourmeten met de kids...![]()
![]()
nog niet...nog niet...quote:
gezelliequote:Op dinsdag 25 december 2007 18:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog niet...nog niet.......eerst kijken het einde van RATATOUILLE....en dan gaan we alles klaar maken, dus ff tijd voor mijzelf...
ze zijn daar allemaal aan't hallal gourmetten geslagenquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze zijn daar allemaal aan't hallal gourmetten geslagen
plus flesje bier en een foto van BX, dan is mijn 1e kerstdag ook weer geslaagdquote:
tis dus echt meenens....quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
plus flesje bier en een foto van BX, dan is mijn 1e kerstdag ook weer geslaagd
'k had gehoopt dat BX nog zou komenquote:
anders morgen weer, of op MSNquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
wie weet
sryquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
kun je eht ook ergens anders over hebben dan bx btw? anders ben ik bij voorbaat al weg
Oke, draai je je even om?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
Ik kijk the sound of music
Somebody shoot me
owww dat is ernstigquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
Ik kijk the sound of music
Somebody shoot me
jij ookquote:
quote:
Boesquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
En boes, het is nog veel erger dan je denkt...
Ik kijk the sound of music én ik jank
Allemaal een hele fijne kerst gewenst trouwens!
dat eten wij morgen toevallig! En ik heb het ook nog nooit op...quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef OA het volgende:
Vanavond everzwijn gegeten... nooit eerder op, maar het smaakte goed!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
dat eten wij morgen toevallig! En ik heb het ook nog nooit op...
dat klinkt goedquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
dat eten wij morgen toevallig! En ik heb het ook nog nooit op...
het zijn everzwijnmedailons en ze zijn al gemarineerd, dus ze hoeven alleen nog even gebakken te wordenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Als er een beetje dunne plakken van worden gesneden is het net rollade.Let op dat het niet te lang in de oven staat!
vind ik ookquote:
Kerst is nog niet voorbij... of in België wel?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
Kerstmis was keifun !!!!
nu Nieuwjaar nog overleven en ik ben safe voor een jaar
Nee man, alleen jij!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedenacht....![]()
![]()
...iemand nog wakker....????
Bonne Nuit OA'tje...à demain...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef OA het volgende:
Ik ga slapen!![]()
A demain et bien dormir (ofzo...)
aluette lalallalalaquote:
sur le pont, avion hmhm dansuh ofzoietsquote:
BrandX...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:08 schreef BrandX het volgende:
kia oraop de valreep van het naar bed gaan
je hebt mij geinspireerd.....quote:Op woensdag 26 december 2007 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
sur le pont d'avion hmhm dansuh ofzoiets
ja ik leef
ach ik ben er nog wel ff hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 01:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX...![]()
...welterusten dan maar...
![]()
Gij komt ook steeds vaker in deze KSC rondbuurenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
sur le pont, avion hmhm dansuh ofzoiets
ja ik leef
gezelli...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ik ben er nog wel ff hoor
[..]
Gij komt ook steeds vaker in deze KSC rondbuuren![]()
![]()
ja dat komt een beetje door jjquote:Op woensdag 26 december 2007 01:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ik ben er nog wel ff hoor
[..]
Gij komt ook steeds vaker in deze KSC rondbuuren![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gezelli...![]()
...hoe was je avond...???
mijn dagje was super..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]nou ja, ik heb weer eens een van de meest briljante films aller tijden tevoorschijn getoverd: Once upon a time in the west. De wijze van filmen blijft intrigerend en briljant!
![]()
![]()
![]()
En verder niet veel bijzonders, muziekje geluisterd, gefokt, FEE-icoontjes gemaakt () lekker gegeten en een fles wijn naar binnen geslurpt.
Hoe was jouw dag met de kids?
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn dagje was super.....eerst heerlijk ontbijtje met de kids.....
![]()
..daarna kadotjes open gemaakt..
...die kopjes van hun, zooo mooi...
...daarna spelletje gespeeld (Cluedo),Lego-truck in elkaar geprobeerd te zetten maar ja we missen een aantal stukjes
, toen RATATOUILLE gekeken, lekker gekletst en gelachen en vanaaf gourmetten om af te sluiten met TITANIC...
17&11 zijn ze en toch om 0700 wakker omdat ze allebei niet langer konden wachten op de kadotjes.....quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
17&11 zijn ze en toch om 0700 wakker omdat ze allebei niet langer konden wachten op de kadotjes.....
hahaquote:Op woensdag 26 december 2007 01:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
17&11 zijn ze en toch om 0700 wakker omdat ze allebei niet langer konden wachten op de kadotjes.....
ja zeker...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij ook nog wat van hen gekregen?
kheb zo'n donker bruine vermoeden....quote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha
kadootjes![]()
ik heb mijn nichtje, avn net geen 3, duplo gegeven
3x raden wie er op de grond zat te spelen met haar
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha
kadootjes![]()
ik heb mijn nichtje, avn net geen 3, duplo gegeven
3x raden wie er op de grond zat te spelen met haar
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zeker......we (mijn dochter en ik) gaan naar een cello-concert in maart (JJ gaat binnenkort lessen nemen...
) en een sieraad van DIOR...
![]()
...ik prbeer daarvan een foto te maken en in mijn fobo te plaatsen asap...
ik heb hier nog een heel grote kist met lego staan uit mijn kindertijd, wat heb ik daar veel meegspeeldquote:Op woensdag 26 december 2007 01:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kheb zo'n donker bruine vermoeden.......maar geef mij Lego en ik ben uuuuuren zoet...
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat doet maar duur!
maarreh: chello lessen.... dapper!
chello is dat niet die inet providerquote:Op woensdag 26 december 2007 01:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat doet maar duur!
maarreh: chello lessen.... dapper!
daarom dus CELLO...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
chello is dat niet die inet provider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |