quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:13 schreef MPG het volgende:
Zo, laptop geboot met een Knoppix CD, staat nu fanatiek een backup te draaien
En het staat zo schattigquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op, ik kan niet meer blozen dan ik al doe hoor!![]()
![]()
ow das niet zo best sararaats.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:16 schreef sararaats het volgende:
voor iedereen een vrolijk kerstfeest !!!
mijne kerst is anders niet goed begonnen. heb weer last van de pols.
ik ben altijd vrolijk....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
zo de sfeer zit er weer lekker in zie ik
jullie zijn ook altijd chagrijnig
jj: niks doorgekregen op msn
nu wel....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, als het meezit kan ik een herinstalatie vanuit thuis doen, dan kan dat vandaag of overmorgen. Anders moet dat op de TU/e en kan het pas vanaf 2 januari.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
klinkt goed. Dus je laptop doet het straks weer helemaal normaal?
ach, de ontstekingsremmers liggen al te wachtenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow das niet zo best sararaats.....
Lennyquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pomperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik heb een crush op m'n aantrekkelijke vrouwelijke psychiater
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef sararaats het volgende:lang leven de spoilers....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik mis toch iets in m'n leven: een aantrekkelijke vrouwelijke psychiater![]()
![]()
tmi...tmi...![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef sararaats het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik heb een crush op m'n aantrekkelijke vrouwelijke psychiaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:27 schreef sararaats het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mihi
ik heb een crush op m'n aantrekkelijke vrouwelijke psychiater
..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doei
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die wil ik altijd wel uitdelen. Zo ben ik dan ook weer.
op oog neem ik aan?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]het was ons niet eens opgevallen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het was ons niet eens opgevallen....![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het was ons niet eens opgevallen....![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Give me a....Bquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Give me a....B
Give me a ...r
Give me a....a
give me a.....n
Give me a....d
Give me a....X
B.r..a.n.d.X.....![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
B.r..a.n.d.X.....
![]()
dank jequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:35 schreef sararaats het volgende:
Frutseltje, voor jou ook een prettig kerstfeest !
moet nog zoveel doen. douchen en een ontstekingsremmer pakken voor de pols.
ik kan niet indenken dat ik er verkeerd op gelegen hebof enigzins overbelast heb
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
*om hoekje kijkt.... Kan ik me hier nog vertonen?
Hoiii Hup!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
Hoiii Hup!
niemand vraagt je hier te komen L_L.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dit is dus echt waarom de ksc nu zo bagger is
Jij ook een fijne kerst Frutsquote:
* Het_hupt ziet BrandXquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
Hoiii Hup!
Brandjequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef BrandX het volgende:
Hoiii Hup!
quote:
Ga jij nu ook op koffie-datequote:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel![]()
Maar ze zijn wel lief hoor, ze hebben hun kerstdiner al gehad
doe jij eens normaal, of ga lekker zieken in een ander topic ofzo? Niemand verplicht je hier te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
* Het_hupt springt op BrandX dr schootje
gewoon negeren babequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe jij eens normaal, of ga lekker zieken in een ander topic ofzo? Niemand verplicht je hier te zijn.![]()
Crossquote:
PLEASE!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon negeren babe![]()
dan rot ie vanzelf wel op
Ho es effe!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon negeren babe![]()
dan rot ie vanzelf wel op
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
had ik gisteren lekkere broodjes gehaald voor vandaag en morgen...
zijn ze nu helemaal droog, hard...
zat er een gat in die plastic zag![]()
* sararaats tovert nieuwe broodjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
Beetje natmaken wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
ja die tip kreeg iknet ook van iemandquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's balen. Weet je wat helpt? Even in de magno doen met een bakje water.
np, ben er mee wegquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho es effe!
Lenny hoort wel bij de KSC he
Onze ouwe, toffe brompot
balen. Ik ga in ieder geval nu ff aan de lunch. En dan ff film kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja die tip kreeg iknet ook van iemand
maar ja... das beetje te laat... heb ze al weggegooid![]()
![]()
niet over nagedacht
Smakelijk en veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
balen. Ik ga in ieder geval nu ff aan de lunch. En dan ff film kijken
laterzzzz
Ja, jij ook een fijne kerst, bengel!quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
Even binnen wipt.![]()
Wou iedereen fijne kerstdagen wensen.
hey lieverd....quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Beetje natmaken wil nog wel eens helpen.
Ohja en goedemorgen iedereen
indah.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Minder dan 1 minuut nadat ik terugkwam van de MacD (dat is dus mijn kerstmaaltijd geworden) breekt hier het noodweer los
dank je, jij ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
indah..... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ...Merry X-mas... [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Minder dan 1 minuut nadat ik terugkwam van de MacD (dat is dus mijn kerstmaaltijd geworden) breekt hier het noodweer los
ikke ook koffie willen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
![]()
[..]
Ik was een bakkie aan het zetten
Smaakt prima hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:51 schreef Peterchris het volgende:
[..]
[afbeelding] Heeft het gesmaakt dan?
Die Marokkanen Polen toch altijdquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
heeft mijn zoo zo'n mega Lego doos gekregen missen we een aantal stukjes.... [afbeelding] [afbeelding]
Nouja eigenlijk heb ik een cappucino (zo'n ding voor in je senseo).quote:
Maar geen mayo zekerquote:
Nee, niet die MadSauce... die hebben ze hier niet, da's wel jammer nu ik eraan denk, maar geen gemis verder.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:53 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk heb ik een cappucino (zo'n ding voor in je senseo).
[..]
Maar geen mayo zeker [afbeelding]
capuccino is ook erg lekker...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:53 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk heb ik een cappucino (zo'n ding voor in je senseo).
[..]
Maar geen mayo zeker
Patat zonder mayo/frietsausquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, niet die MadSauce... die hebben ze hier niet, da's wel jammer nu ik eraan denk, maar geen gemis verder.
ik gebruik nooit mayo....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Patat zonder mayo/frietsausOp vakantie moet ik dan maar uit pure ellende de ketchup van mn hamburger als saus gebruiken
Ja twee van die zakjes. Een voor het schuim (is wat poeder) en een zakje met een koffiepad erin. Enige nadeel is dat het zo weinig is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
capuccino is ook erg lekker......en die Senseo dingen ook..
![]()
Nou dan heb je bij de Mac friet met zout, in plaats van friet met zout en een sausjequote:
ja die ja....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:01 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ja twee van die zakjes. Een voor het schuim (is wat poeder) en een zakje met een koffiepad erin. Enige nadeel is dat het zo weinig is.
ketchup krijg je hier in zakjes erbij, meer dan voldoende als je eventjes wat extra vraagtquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Patat zonder mayo/frietsaus [afbeelding] Op vakantie moet ik dan maar uit pure ellende de ketchup van mn hamburger als saus gebruiken [afbeelding]
Hebben ze daar nog een beetje leuke specials dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ketchup krijg je hier in zakjes erbij, meer dan voldoende als je eventjes wat extra vraagt
ik eet het wel eensquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik gebruik nooit mayo.... [afbeelding]
Geen idee, ik mot geen happy mealsquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog een beetje leuke specials dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |