quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
heeft mijn zoo zo'n mega Lego doos gekregen missen we een aantal stukjes....![]()
Indah!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Dadelijk krijg ik nog natte voeten...wat een regen
karton, van de verpakkingquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke doos? En wat voor stukjes?
MPGquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Indah!
Fijne kerst, ondanks de nattigheid.
Misschien apart ingepakt?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo'n mega-Truck....en we missen 5 van die kleine buizen....en kunnen dus niet verder... [afbeelding] [afbeelding]
Bah.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo'n mega-Truck....en we missen 5 van die kleine buizen....en kunnen dus niet verder...![]()
tttsss.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien apart ingepakt?
whehe.. sorry.
Ik iets minder. Fantastisch speelgoed is hetquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttsss..... [afbeelding] ...ik heb wel 30 jaar Lego-ervaring hoor... [afbeelding]
je moet er wel wat voor over hebben. Zelf halen lijkt me ook geen optie voor de meesten, hoewel Billund (Legoland Denemarken) maar een uurtje of 7-9 rijden is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Bah.
Schrijf een brief naar de Lego-klantenservice. Dikke kans dat ze een hele zak van die onderdeeltjes opsturen [afbeelding]
Helaas duurt dat dus wel een tijdje [afbeelding] [afbeelding]
eet zequote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo lekker gourmeten met de kids...![]()
![]()
nog niet...nog niet...quote:
gezelliequote:Op dinsdag 25 december 2007 18:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog niet...nog niet.......eerst kijken het einde van RATATOUILLE....en dan gaan we alles klaar maken, dus ff tijd voor mijzelf...
ze zijn daar allemaal aan't hallal gourmetten geslagenquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze zijn daar allemaal aan't hallal gourmetten geslagen
plus flesje bier en een foto van BX, dan is mijn 1e kerstdag ook weer geslaagdquote:
tis dus echt meenens....quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
plus flesje bier en een foto van BX, dan is mijn 1e kerstdag ook weer geslaagd
'k had gehoopt dat BX nog zou komenquote:
anders morgen weer, of op MSNquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
wie weet
sryquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
kun je eht ook ergens anders over hebben dan bx btw? anders ben ik bij voorbaat al weg
Oke, draai je je even om?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
Ik kijk the sound of music
Somebody shoot me
owww dat is ernstigquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
Ik kijk the sound of music
Somebody shoot me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |