Ik doe met je mee hoor!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:51 schreef Ephemera het volgende:
Om de verhouding tvp's en foto's beter in verhouding te brengen
Ik mag hopen dat het een allergische reactie is.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik doe met je mee hoor!
Heeft Paris nou ook al nieuwe donald duck lippen?
[ afbeelding ]
Gestoken door een wesp, net als Georgina Verbaan toen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een allergische reactie is.
Waarom sluiten haar handen en nek niet aan? Photoshop of...?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:40 schreef apestaartje het volgende:
Ik weet wel dat Sara Kroos er expres zo bij gaat zitten in haar theatershows en dat ze er alleen maar mee wil provoceren, maar toch.
[ afbeelding ]
klopt helemaal..quote:Op donderdag 27 december 2007 11:25 schreef Empathologica het volgende:
Ik las net op een blog dat ze 1 tiet er half uit had hangen, misschien hebben ze dat gekopieerd zodat het lijkt alsof ze naakt is?
Dayum Paris is zo lekker.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik doe met je mee hoor!
Heeft Paris nou ook al nieuwe donald duck lippen?
[ afbeelding ]
Speelde o.a. in The OC. En voor de rest euhh... zou ik 't eigenlijk niet weten. Ze is actrice..quote:Op donderdag 27 december 2007 17:42 schreef joost1988 het volgende:
Ik ken die Mischa Barton onderhand beter van dit topic dan van haar eigenlijke beroep... waar heeft ze überhaupt in gespeeld? Is ze eigenlijk wel actrice?
Why?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:40 schreef apestaartje het volgende:
Ik weet wel dat Sara Kroos er expres zo bij gaat zitten in haar theatershows en dat ze er alleen maar mee wil provoceren, maar toch.
[afbeelding]
Ik denk dat dit haar reactie was op de foto:quote:Op donderdag 27 december 2007 15:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat je zegt ben je zelf, met je lippen door de helft!
[ afbeelding ]
Dit is Mischa Barton.
Ze was Marissa in The O.C. Eigenlijk best wel leuk hoe ze dat deed.. Ook zat ze als kind in, hoe heet die film nou, 'I see dead people' als lijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:42 schreef joost1988 het volgende:
Ik ken die Mischa Barton onderhand beter van dit topic dan van haar eigenlijke beroep... waar heeft ze überhaupt in gespeeld? Is ze eigenlijk wel actrice?
Dat bovenstuk/shirt ziet er ook niet uitquote:Op donderdag 27 december 2007 15:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat je zegt ben je zelf, met je lippen door de helft!
[ afbeelding ]
Dit is Mischa Barton.
Die dus.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef AudeVie het volgende:
Url --> http://www.youngactressreviews.org/actresses/mischa_barton/sixth_sense-250.jpg
Hoe zou die film nou heten...
Dat kan haast niet echt zijn johquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Fergie heeft mega-hangtieten.
[ afbeelding ]
Nou fuck, wat ziet ie in dat verlepte hoofd zeg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:09 schreef rena het volgende:
[..]
Dat kan haast niet echt zijn joh [afbeelding] Volgens mij is het dik geshopt.
En haar vriend is [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ze zijn zelfs verloofd:quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:09 schreef rena het volgende:
[..]
Dat kan haast niet echt zijn johVolgens mij is het dik geshopt.
En haar vriend is![]()
![]()
Waarom zou ze uberhaupt in de spiegel kijkenquote:
Tering, die Josh kan toch wel iets beters krijgen. Hij moet zeker naar de opticien of blind door verliefdheidquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs verloofd:
[ afbeelding ]
Die lekkere is trouwens Josh Duhamel, bekend van de tv-serie Las Vegas.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering, die Josh kan toch wel iets beters krijgen. Hij moet zeker naar de opticien of blind door verliefdheid geld en roem[afbeelding].
Ik zeg het niet vaak, maar dát is nou een kwestie van photoshop. (Die ogen bijvoorbeeld...) En van goede make-up (bronzer ftw). En van een goede kapper.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:33 schreef Samson het volgende:
Waar is het toch misgegaan met Nicole, ze was altijd zo knap..
[ afbeelding ]
Kan kloppen, maar wat ik meer wil zeggen is dat ze er gewoon niet voordeliger uit is gaan zien. Toen ze ooit in Dead Calm speelde (ok, dat is al een tijd geleden) was het gewoon een frisse leuke verschijning. Momenteel oogt alles nepquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar dát is nou een kwestie van photoshop. (Die ogen bijvoorbeeld...) En van goede make-up (bronzer ftw). En van een goede kapper.
Dat hele gezicht is toch ook nep.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar wat ik meer wil zeggen is dat ze er gewoon niet voordeliger uit is gaan zien. Toen ze ooit in Dead Calm speelde (ok, dat is al een tijd geleden) was het gewoon een frisse leuke verschijning. Momenteel oogt alles nep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |