Ik ookquote:Op maandag 24 december 2007 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nog steeds voor de ban.
Hoe vaak zou ze der haar wassen?quote:
Precies. Geen gezever maar gewoon onfortuinlijke foto's posten van mensen die mooier en beroemder en rijker zijn dat wij stumperdjes ooit zullen worden.quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hehe, fijn weer een nieuw deel. En daar voornl. foto's graag.
Zou dat echt Schweppes zijn in dat flesje?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:17 schreef tong80 het volgende:
Shane is en held de anderen hebben niks gepresteerd en zijn ongetallenteerd
Hiiiiieeeee!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef HareFratsheid het volgende:
Kirsten Dunst. Angstaanjagend!
[ afbeelding ]
Maar de tieten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef HareFratsheid het volgende:
Pamela krijgt een ouwe kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die tweede pic lijken ze haast niet bestaand.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef HareFratsheid het volgende:
Jamie Oliver klaar voor deelname jostiband
[ afbeelding ]
Ik vind het er toch erg rossig uitzien, down there.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:00 schreef Malahide het volgende:
Eindelijk bevestiging dat Marcia Cross geen echte redhead is
Eeeh, je hebt een bril nodig of zo? Ze is dus echt wel een genuine redhead, dat was ook het eerste commentaar dat te lezen was toen deze foto's naar boven kwamen. Ze vond zelf trouwens dat ze veel te bleek en skinny was, maar ik vind dr echt niet verkeerd hoor. Zeker omdat ze al wat "ouder" isquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:00 schreef Malahide het volgende:
Eindelijk bevestiging dat Marcia Cross geen echte redhead is
Nee hoor, had je er een over danquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Eeeh, je hebt een bril nodig of zo? Ze is dus echt wel een genuine redhead, dat was ook het eerste commentaar dat te lezen was toen deze foto's naar boven kwamen. Ze vond zelf trouwens dat ze veel te bleek en skinny was, maar ik vind dr echt niet verkeerd hoor. Zeker omdat ze al wat "ouder" is
http://www.news.com.au/pe(...)6143-5005368,00.htmlquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee hoor, had je er een over dan? Zover ik kon zien was dit een gevalletje van 'the carpet doesn't match the curtains', maar de foto is nogal belabberd qua kleur. De bijbehorende diepte-interviews heb ik jammerlijk gemist, zal eens gaan googelen.
Je vergeet wortel-bruinequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:41 schreef Smash-it het volgende:
En nog een enge, dunne Tara Reid;
Eigenlijk is zij helemaal niet knapquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef HareFratsheid het volgende:
Kirsten Dunst. Angstaanjagend!
[ afbeelding ]
Mee eens, maar relax... denk aan het kerstgevoel, verdraagzaamheid en zo, je kan het! Om de pijn te verzachten iemand die tijdens de kerstdagen er ook altijd bij hoortquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Echt, rot op met die ***-tvp's! Plaats ff wat ofzo, kan een mod die reacties niet verwijderen? Sorry hoor maar is echt irritant.
hehehe, die "kerstkaart" is echt goedquote:Op woensdag 26 december 2007 10:18 schreef Smash-it het volgende:
Rustig maar Kinky.. Om even het aantal tvp's te compenseren:
Goldie Hawn (heeft nieuwe lippen) en Kate Hudson
[ afbeelding ]
En een grolletje vanwege de kerstdagen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
'the carpet doesn't match the curtains'
Ik zie een gelijkenisquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:41 schreef Smash-it het volgende:
-knip-
En nog een enge, dunne Tara Reid;
-knip-
Ik doe met je mee hoor!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:51 schreef Ephemera het volgende:
Om de verhouding tvp's en foto's beter in verhouding te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |