game on!quote:Op zondag 9 december 2007 14:16 schreef Aventura het volgende:
Met mams, voormalig model Christina Fulton.
Met paps en stiefmoeder in 2004. Sindsdien is hij ietwat veranderd.
mijn eerste gedacht exact!quote:Op zondag 9 december 2007 16:23 schreef MUUS het volgende:
Ik dacht heel even dat de stiefmoeder Lucy Liu was.
Ik vind dit wel een leuke fotoquote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Smash-it het volgende:
Bij wijze van tvp,
Paris met een pruik en een hondje dat verkleed is als ehm .. rendiertje? Dat heeft haar hondje toch weer mooi voor op die van Britney
[ afbeelding ]
OMG, hoe krijgt ze het voor elkaar om er zo oud uit te zien?quote:Op zondag 9 december 2007 16:42 schreef Ephemera het volgende:
Nicole Kidman in close-up. Zo jammer, want ik vind het eigenlijk een vreselijk mooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jij ziet er beter uit!quote:Op zondag 9 december 2007 17:07 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, hoe krijgt ze het voor elkaar om er zo oud uit te zien?En dat ondanks alle botox! (Of misschien wel: vandaar al die botox?
) Die hals lijkt wel van een 60-jarige.
Ik schrik er gewoon van. Ze is even oud als ik.
ja dat arme beest, al vind k het rendier pakje wel te cute staanquote:Op zondag 9 december 2007 18:29 schreef Grimm het volgende:
haha paris met dat hondje
In South Park plegen alle hondjes van Paris Hilton zelfmoord, vanwege deze verkleedpartijtjesquote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Sharapova het volgende:
ja dat arme beest, al vind k het rendier pakje wel te cute staan
toch is het dierenmishandeling
Niet eens oud, eerder alien. Alsof ze stuiterballen onder haar jukbeenderen heeft laten aanbrengen, en alles zo strakgespannen. Op dat voorhoofd kun je kunstschaatsenquote:Op zondag 9 december 2007 17:07 schreef Jane het volgende:
OMG, hoe krijgt ze het voor elkaar om er zo oud uit te zien?En dat ondanks alle botox! (Of misschien wel: vandaar al die botox?
) Die hals lijkt wel van een 60-jarige.
Ik schrik er gewoon van. Ze is even oud als ik.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
In South Park plegen alle hondjes van Paris Hilton zelfmoord, vanwege deze verkleedpartijtjes.
al die botox en het helpt geen zier, ja, een glad en glimmend voorhoofd, maar de kaaklijn zakt alsnog , dankzij of ondanks al dat geinjecteerde gif.quote:Op zondag 9 december 2007 16:42 schreef Ephemera het volgende:
Nicole Kidman in close-up. Zo jammer, want ik vind het eigenlijk een vreselijk mooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 17:23 schreef MUUS het volgende:
[..]. Ze heeft een broek aan.
.
. Ze heeft een broek aan.
.
. Niet alleen een truitje, maar ook een broek.
.
Ik zou der alsnog doen, denk ik.quote:Op maandag 10 december 2007 07:54 schreef milagro het volgende:
[..]
al die botox en het helpt geen zier, ja, een glad en glimmend voorhoofd, maar de kaaklijn zakt alsnog , dankzij of ondanks al dat geinjecteerde gif.
snap niet dat die vrouwen, met voorbeelden té over , niet door hebben dat ze er niet jonger van gaan uitzien, gladder, ja, jonger uhuh, soms eerder het tegendeel, ben je 40 , na je botoxsessie zie je er ineens uit als opgekalefaterde 55+ er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |