quote:Op maandag 24 december 2007 20:39 schreef sjak het volgende:
Heb ik altijd als ik zwanger ben Vivi, wil je wat aan ons kwijt?
Hoe naiefquote:
Dat ga ik straks ook doen. Ben benieuwd!quote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ben via buzzer een fotoalbump in elkaar aan het zetten, Leuk
Vorige week zondag waren de opnames. Dit staat op haar hyves.quote:Op maandag 24 december 2007 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, al geweest, bibikuif? Leuk joh!
Hetzelfde vlees lijkt me idd minder lekker, als je het zou recyclen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook doen. Ben benieuwd!
Hier all you need op de achtergrond aan.
Wij gaan morgen naar mijn ouders, mijn zusje is er ook. Gezellig! Lekker gourmetten.
En 2e kerstdag lekker thuis. Zelf gaan we ook gourmetten. (meestal met ander vlees enzo)
Jaa wij ook! Super he! Echt nooit verwacht dit.quote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef kozakken het volgende:
Ik mag ook zo'n fotoalbum maken. Nu nog kiezen wlke foto's
Ik denk bij "zalig" meer aan uitslapenquote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Kozakken, zullen we in het nieuwe jaar weer es in het echie afspreken?
Mensen, een zalig kerstfeest gewenst (dat zalig, dan denk je toch meteen aan uitbuiken na een veel te grote maaltijd he?
)
Op de meet tochquote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Kozakken, zullen we in het nieuwe jaar weer es in het echie afspreken?
Mensen, een zalig kerstfeest gewenst (dat zalig, dan denk je toch meteen aan uitbuiken na een veel te grote maaltijd he?
)
Wij verstonden pielquote:Op maandag 24 december 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
"Hij heeft zo'n mooie ziel *slisss*".
Sorry, ik ben hier te cynisch voor.
Ik ook geloof ikquote:Op maandag 24 december 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
"Hij heeft zo'n mooie ziel *slisss*".
Sorry, ik ben hier te cynisch voor.
Wario warez?? Korter kan haast nietquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef kozakken het volgende:
ik ben niet zo van 't schieten. En als ik hotel dusk wil beginnen zit ik hier vannacht nog
en ik ben al blijven steken bij de vuurketel bij asterix op de olympische spelen
maar brain game is zooo leuk O
Maar alle kortdurende ds tips zijn welkom
quote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef m@x het volgende:
PicrossWas een tip van ET en idd heel erg verslavend.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:06 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
ik zou nog een dvd voor jou branden volgens mij
![]()
Ach, een emmer snot is nu niet direct waar ik hem in eerste instantie in zou willen stoppenquote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef m@x het volgende:
Simon, zo glad als een Volendamse aal. Als je hem in een emmer snot gooit krijg je hem er nooit meer uit.
* m@x gaat er even lekker voor zitten.quote:Op maandag 24 december 2007 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, een emmer snot is nu niet direct waar ik hem in eerste instantie in zou willen stoppen
Was je er woensdagquote:Op maandag 24 december 2007 22:17 schreef Saffier het volgende:
ben woensdag begonnen en vandaag was de laatste dag voor de kerst,
Welterusten!quote:Op maandag 24 december 2007 22:45 schreef Nijna het volgende:
Ik ga maar eens de binnenkant van mn oogleden bekijken, trustenen AyN-ze.
Dat zeggen ze toch altijd, dat als je iemand zo schattig vindt, dat je ze in een doosje wilt doen?quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef m@x het volgende:
[..]
* m@x gaat er even lekker voor zitten.
Vertel, waar wel in dan?
Zag, ik zat ff over mijn lover te roddelen via mailquote:Op maandag 24 december 2007 22:25 schreef m@x het volgende:
Nou, als zelfs Vivi het antwoord schuldig blijft moet het echt wel iets vreselijks zijn
quote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
Was je er woensdagDan ben ik een paar keer langsgelopen, ik was woensdagmiddag met Sven op het ZP.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Joepie, kwart over zeven was het kerstmis volgens mijn dochter...
Kinderen... ik wou da'k er 3 had... ow wacht.
Nou, ik vind het bijvoorbeeld ook heel kersterig om in het donker, op zo'n modderig veldje bij zo'n beetje louchige man een echte boom te gaan halen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wij roteren al jaren dus geen hele vaste tradities wat dat betreft.
Eigenlijk zouden wij aan de beurt zijn als gastheer en -vrouw maar ja... dat zit er even niet in dit jaar.
quote:lemijn, op december 24th, 2007 bij 17:14 Said:
wedden dat BE spontaan weeën krijgt van de downtime?
Ik heb nog heel lang een printscreen opgeslagen van de weblog. Helaas ben ik 'm na 5 computerwisselingen kwijt. Ik weet niet of elo de chatlog nog heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helaas is dat toch voorbehouden aan Swets-babies.
Nee ik wist dat hij er wasquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo je eigen? Was hij daar per verrassing?
Nope, geen BEeb hier.
Ik belde net naar mijn zus om te vragen hoe laat we vanmiddag verwacht werden en het antwoord was 'we verwachten jullie half wel en half niet... maar als je komt, dan graag tegen een uur of 4'.
Wat doe je dan in godsnaam achter je pc???????????????????????quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee ik wist dat hij er wasmaar het was toch wel raar dat ik dan ineens weer in de straat sta, laatste keer was dik 2 mnd geleden. En dat er dan een heel bruine kerel de deur opendoet
die net een kroketje had gegeten
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat doe je dan in godsnaam achter je pc???????????????????????
In bed liggen moet je! Weerzien-sex, goedmaak-sex.... je kan zelf nog wel een paar varianten bedenken!![]()
Hup, wegwezen jij!
Heej ik ben net aan het bijkomen van de weezien-sex zegquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat doe je dan in godsnaam achter je pc???????????????????????
In bed liggen moet je! Weerzien-sex, goedmaak-sex.... je kan zelf nog wel een paar varianten bedenken!![]()
Hup, wegwezen jij!
en geactiveerd? (moet vaak apart nog telefonisch)quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft hij wel de smartcard in de decoder gepropt?
Dat laatste hebben we dus ook gedaan. 'Vergeet het voorlopig maar even, we kijken van de week wel weer'.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:53 schreef E.T. het volgende:
coax van aansluiting op de muur naar decoder en dan scart naar TV? En dan zoeken op een van je AV-kanalen?
Dan zou ik gewoon coax weer lekker in je tv proppen en donderdag even bellen![]()
't was trouwens onwijs koud buiten!
vannacht heel raar geslapen, eerste keer werd ik wakker rond 5 uur smorgens.... 2de keer doordat pa opbelde rond 10 uur, en daarna terug nog even geslapen tot 12 uur...quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan hoop ik dat je vannacht goed slaapt zodat je er morgen weer een beetje tegenaan kan.
Echt niet. Ben allang blij dat ik hem in slaap heb gekregen. Eén keer flitsen en hij stuitert weer het hele huis door. Hij was helemaal hyper van al het gesnoep en de kadootjes. Alles vond hij leuk, behalve de rode peren (stoofpeertjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat vraagt om een foto he m@x!
Dit was nog geen 10 minuten want toen ging ik zo hard zitten janken dat stinkie een beetje schrok geloof ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 08:48 schreef E.T. het volgende:
Vislasagna, dat klinkt wel errug lekker![]()
ik moet altijd stiekem wel een beetje gniffelen over jullie 'half-uur-bonjes'![]()
Verklaart mijn gegniffelquote:Op woensdag 26 december 2007 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit was nog geen 10 minuten want toen ging ik zo hard zitten janken dat stinkie een beetje schrok geloof ik.Maar het ging ook echt zo helemaal nergens over dat ik echt van slag was: 'hoe de fuck zijn we hier nou weer bij uitgekomen terwijl we onderweg waren naar een gezellige avond'.
Ruilen dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Joepie, 6 tot 8 Februari naar Florence voor een 'European Sales Meeting'En nee... dat is niet leuk.
nou, deze ouder is al een poosje wakker, maar haar kinderen slapen nog en bliiven dat ook een flinke poos doen zou ik ze dadelijk niet wakker gaan makenquote:Op woensdag 26 december 2007 09:15 schreef E.T. het volgende:
Als je trouwens in de AT kijkt is het wel duidelijk dat alle ouders vroeg wakker zijn en alle andere mensen uitslapen![]()
Het aantal actieve OUD-topics is hoger dan normaal
nou, even los van mijn leeftijd , of juist niet dus eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Januari Taipei
Februari Florence
Maart Hannover
Moet je wel het hele rijtje doen
Schuldigquote:Op woensdag 26 december 2007 09:43 schreef E.T. het volgende:
Ik hou me maar voor dat over een paar jaar de oudste wel even kan oppassen op de jongsten 's morgens
Wat ga je doen met die moskees?quote:Op woensdag 26 december 2007 09:45 schreef m@x het volgende:
[..]Is goed, maar dan moet jij mijn rijtje doen
Januari: een moskee in Rotterdam
Februari: een moskee in Rotterdam
Maart: een moskee in Rotterdam
Toch zeker een uurtje of 2 per nachtquote:Op woensdag 26 december 2007 09:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Hoeeel uur nachtrust levert dat je op?
Gezellig op de koffie. Wel met de schoenen uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 09:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die moskees?
En hoe lang slaapt die middelste van jullie? Toch wel heel lang zeker?quote:Op woensdag 26 december 2007 09:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Toch zeker een uurtje of 2 per nacht
Ah okquote:Op woensdag 26 december 2007 09:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Gezellig op de koffie. Wel met de schoenen uit natuurlijk
Neequote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef m@x het volgende:
[..]
En hoe lang slaapt die middelste van jullie? Toch wel heel lang zeker?
Kwestie van opvoeden Fivequote:Op woensdag 26 december 2007 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dat heeft 'ie al heel lang laten varen, dat idee.
Alleen moet ik er wel bij zeggen: die twee uur geldt niet als de oudste (zoals vandaag) besluit zelf uit te slapen
Maar ik kom in Taipei ook niet verder dan kantoren van leveranciers.quote:Op woensdag 26 december 2007 09:58 schreef m@x het volgende:
En begin daar dan maar heel snel mee Five![]()
Reizen voor mijn werk lijkt me heerlijk. Ik kom nu niet verder dan Rotterdam Zuid en dan voornamelijk de gezelligste straatjes daar
Zo`n heerlijke uitvindingquote:Op woensdag 26 december 2007 09:43 schreef E.T. het volgende:
Ik hou me maar voor dat over een paar jaar de oudste wel even kan oppassen op de jongsten 's morgens
quote:
Het probleem is: ik ben doordeweeks al om 5 uur op en heb er dus weinig last vanquote:Op woensdag 26 december 2007 09:58 schreef m@x het volgende:
En begin daar dan maar heel snel mee Five![]()
Maar het klinkt zoveel interessanter dan de Putsebocht, de Dordtsestraatweg en de Beijerlandselaanquote:Op woensdag 26 december 2007 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ik kom in Taipei ook niet verder dan kantoren van leveranciers.
Terwijl die omgeving veeeeeeeeel spannender en gevaarlijker is dan de Taipei 101quote:Op woensdag 26 december 2007 10:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar het klinkt zoveel interessanter dan de Putsebocht, de Dordtsestraatweg en de Beijerlandselaan
Pepperspray behoort tot je secundaire arbeidsvoorwaarden?quote:Op woensdag 26 december 2007 10:06 schreef m@x het volgende:
Ik weet het, vooral 's avonds is het daar goed toeven. En nu heeft mijn baas het briljante plan opgevat dat we daar dus ook in de avonduren verplicht naartoe moeten
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:06 schreef m@x het volgende:
Ik weet het, vooral 's avonds is het daar goed toeven. En nu heeft mijn baas het briljante plan opgevat dat we daar dus ook in de avonduren verplicht naartoe moeten
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Het probleem is: ik ben doordeweeks al om 5 uur op en heb er dus weinig last van. Die noodzaak tot opvoeden ligt wat dat betreft bij Loena
![]()
die me er vanochtend uit heeft geschopt en nu nog ligt uit te slapen
Gezellig flaneren over de Vaillantlaanquote:Op woensdag 26 december 2007 10:13 schreef milagro het volgende:
[..]
vrienden van de vader van mijn/onze kids, Engelsen dus, die hier wel eens logeren ivm TT Assen , vinden Nederland zoooooo schoon, mooi, en rustig...ik zal ze komend jaar eens tracteren op een rondje Transvaal/ Schilderwijk/Laakkwartier... zien ze die kant ook eens, is weer eens wat anders dan het vredige Assen en omstreken
Ja, ze hebben echt geen ideequote:Op woensdag 26 december 2007 10:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Gezellig flaneren over de VaillantlaanOf mensen kijken bij Hollands Spoor
![]()
En toch hè, ik heb heel lang in die buurt gewoond en fietste er ook gewoon 's nachts rond als ik was wezen stappen (tot grote wanhoop van mijn vader). Nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, ze hebben echt geen idee
Even over de Haagse Mart tippelen , toertje DH in lijn 11 of lijn 6... ja, ik heb er helemaal zin an
nee, nooit verkracht idd, maar ja, als dat moet gebeuren om die buurten niet echt prettig te vinden, dan is geen enkele buurt 'minder aangenaam'.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:22 schreef m@x het volgende:
[..]
En toch hè, ik heb heel lang in die buurt gewoond en fietste er ook gewoon 's nachts rond als ik was wezen stappen (tot grote wanhoop van mijn vader). Nooit problemen gehad.
Ik mag morgen en overmorgen lekker gaan werkenquote:Op woensdag 26 december 2007 10:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
voor Loena. Je hebt deze week dus 4 dagen om je met de opvoeding te bemoeien, aan de slag jij
![]()
![]()
Ik heb daar toch wat linke dingen meegemaakt na een avondje stappen. Met uiteindelijk ziekenhuis bezoek als gevolg, en dan hadden we nog mazzel.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:38 schreef Igraine het volgende:
Ja de Witte de Withstraat is nu idd heel trendy, bij o.a. Bazar kan je erg lekker eten. Maar ja die straten heb ik ook nooit zo eng gevonden. \
Ik weet nog dat er ooit járen terug een artikel in een blad stond over 'de gevaarlijkste straat van Nederland', dat was dan de nieuwe binnenweg in Rotterdam. Ik liep daar elk weekend te stappen, mijn opa en oma woonden daar, ik vond het echt niet zo spannend.
ms maak je als jongen/man ook sowieso wel meer mee, of is de kans daarop groter , wb vechtpartijtjes en zo... als vrouw heb je wat minder last van het per ongeluk expres tegen je opbotsen en dan "ja, wat moet je nou" gedoe ...quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb daar toch wat linke dingen meegemaakt na een avondje stappen. Met uiteindelijk ziekenhuis bezoek als gevolg, en dan hadden we nog mazzel.
is ook niet leukquote:Op woensdag 26 december 2007 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ok
Nou ja, het mag duidelijk zijn dat ik een bloedhekel heb aan reizen voor mijn werk. Of beter... aan weg zijn bij mij gezin. Ja ik ben een watje.
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:38 schreef Igraine het volgende:
Ja de Witte de Withstraat is nu idd heel trendy, bij o.a. Bazar kan je erg lekker eten. Maar ja die straten heb ik ook nooit zo eng gevonden.
I
Jeugdherinneringenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:25 schreef Lief17 het volgende:
Als ik met de auto naar de zaak gam, dan rij ik ook via zuid, langs de Dordselaan en zo... dan zitten mijn deuren toch wel op slot hoor...
Bedankt voor je lieve sms-jequote:Op woensdag 26 december 2007 12:04 schreef _Bar_ het volgende:
mogguh.... zojuist mijn bed uitgerold.... straks eens gereed maken voor het werk, fijne 2de kerst vandaag allemaal W
Ik heb van 1988-1991 in de Groepstraat gewerkt (zijstraat van het Mijnsheerenplein). Ik liep dan altijd vanaf het Zuidplein daar naar toe in plaats van met de Metro naar Maashaven en dan terug lopen (dat was iets korter) vond ik net nog iets prettiger.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jeugdherinneringen(ik heb op de Mijnsheerenlaan gewoond, al is dat alweer 20 jaar geleden
)
met 2 westerse kinderen in één klas enzo![]()
Jeeeeeeetje, dan had je dus helemaal niets te doen!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve sms-jeIk zag het net pas (had mijn tas bij mijn ouders laten liggen incl. portomonnee, telefoon, aansteker en ds
)
Die vergeet ik echt nooit. Die is aan mijn hand vast gegroeidquote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve sms-jeIk zag het net pas (had mijn tas bij mijn ouders laten liggen incl. portomonnee, telefoon, aansteker en ds
)
Bij mij ook, behalve toen ik hem laatst in een restaurant liet staan. Kwam er pas achter toen we met de tram (we wilden alledrie een wijntje drinken bij het eten en het was goed te doen met de tram) al bij onze halte waren gekomen en naar huis liepen. Toen met de auto als een gek terug naar het restaurant geredenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:29 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Die vergeet ik echt nooit. Die is aan mijn hand vast gegroeid
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jeeeeeeetje, dan had je dus helemaal niets te doen!
* MeNicole mompelt iets over ook nog steeds in pyama en geen eten in huis voor vanvondquote:Op woensdag 26 december 2007 15:08 schreef m@x het volgende:
Net visite gehad en ga zo even een drankje doen in de stad. Het zou een pyjama-dagje worden maar dat is het gelukkig uiteindelijk niet.
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:13 schreef m@x het volgende:
* m@x mompelt iets over "had je maar boodschappen moeten doen eergisteren"
quote:
Oh die komt vrijdag pasquote:Op woensdag 26 december 2007 19:05 schreef texelonia het volgende:
Noah kan er op tijd in want is doodop, en dan vanavond lekker op de bank hangen met een leuke film. Volgens mij komt Love Actually
Haha, dat vroeg ik me ook af toen ik het las. Sven vind K3 stom, dat is voor meisjesquote:Op woensdag 26 december 2007 20:01 schreef livelink het volgende:
Vinden de jongens K3 ook nog leuk, Maneki? Ik wil met Katja ook nog wel gaan. Zij is nog helemaal into K3.
Hij is leuk (of moet ik zeggen: Zij is leuk)quote:Op woensdag 26 december 2007 19:50 schreef livelink het volgende:
Ik zag vanavond een leuk filmpje op Youtube, The Mom Song, de tekst staat rechts uitgeschreven, die moet je er wel even bijlezen anders gaat het echt veel te snel.
Hier ook, hoor. Lekker uitgeslapen en vanmiddag de trapkast maar eens aan een schoonmaak- en opruimbeurt onderworpen. Lekker opgeruimd en de hele dag in m'n kloffie rondgelopen.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Vandaag vond ik een heel fijne kerstdag. Lekker géén familiebezoek en géén meubelboulevard of iets anders engs. Heerlijk thuis. Ik ben absoluut geen type voor tradities, dan word ik juist tegendraads. Ik houd niet van rituelen, niet van dingen omdat het zo hoort, dus zo'n dag als deze is een verademing.
Volgens mij wel. Ik ben zelf ook van vorige week dinsdag tot zondag thuisgeweest met een fikse keelontsteking en griep. Wat een ramp! Eten en drinken ging bijna niet door de pijn en was flink beroerd.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:44 schreef Belana het volgende:
hier heerst de griep
mijn man is al onderzeil, ik voel de hoofdpijn en de watten in mijn hoofd ook al opkomen...
het heerst sowieso weer he?
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef Belana het volgende:
voor de kerstgedachte
mijn eigen reactie was zo:
Oee Laakkwartier heb ik maar liefst 18 jaar gewoond. Gelukkig nu alweer 9 jaar weg daarquote:Op woensdag 26 december 2007 10:13 schreef milagro het volgende:
[..]
vrienden van de vader van mijn/onze kids, Engelsen dus, die hier wel eens logeren ivm TT Assen , vinden Nederland zoooooo schoon, mooi, en rustig...ik zal ze komend jaar eens tracteren op een rondje Transvaal/ Schilderwijk/Laakkwartier... zien ze die kant ook eens, is weer eens wat anders dan het vredige Assen en omstreken
Tis vaak "verplicht' omdat sommige mensen verwacht dat je komt. Ik hou daar gewoon ook niet van. Ben oud en wijsquote:Op donderdag 27 december 2007 10:30 schreef texelonia het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo "erg" is aan kerst met familie doorbrengen![]()
Maar goed, ik ben nooit zo'n uitgaanstype geweest, dus misschien ligt het daaraan
Net als met het "verplicht" gezellige trouwens. Kerst is toch niet meer verplicht gezellig als iedere andere avond in het jaar waarop je met vrienden of familie hebt afgesproken?
Dat dus. Althans... denk ik dan. stinkie zegt dat hij volgend jaar op vakantie wil met kerst en als dat door zou gaan zou iedereen dat maar gewoon te accepteren hebben. Alleen ik wil niet, dus we gaan niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:42 schreef m@x het volgende:
Ach, het is zo verplicht als je het zelf maakt. Ook als mensen van je verwachten dat je komt kan je altijd nog "nee" zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |