quote:Op maandag 24 december 2007 20:39 schreef sjak het volgende:
Heb ik altijd als ik zwanger ben Vivi, wil je wat aan ons kwijt?
Hoe naiefquote:
Dat ga ik straks ook doen. Ben benieuwd!quote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ben via buzzer een fotoalbump in elkaar aan het zetten, Leuk
Vorige week zondag waren de opnames. Dit staat op haar hyves.quote:Op maandag 24 december 2007 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, al geweest, bibikuif? Leuk joh!
Hetzelfde vlees lijkt me idd minder lekker, als je het zou recyclen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook doen. Ben benieuwd!
Hier all you need op de achtergrond aan.
Wij gaan morgen naar mijn ouders, mijn zusje is er ook. Gezellig! Lekker gourmetten.
En 2e kerstdag lekker thuis. Zelf gaan we ook gourmetten. (meestal met ander vlees enzo)
Jaa wij ook! Super he! Echt nooit verwacht dit.quote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef kozakken het volgende:
Ik mag ook zo'n fotoalbum maken. Nu nog kiezen wlke foto's
Ik denk bij "zalig" meer aan uitslapenquote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Kozakken, zullen we in het nieuwe jaar weer es in het echie afspreken?
Mensen, een zalig kerstfeest gewenst (dat zalig, dan denk je toch meteen aan uitbuiken na een veel te grote maaltijd he?
)
Op de meet tochquote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Kozakken, zullen we in het nieuwe jaar weer es in het echie afspreken?
Mensen, een zalig kerstfeest gewenst (dat zalig, dan denk je toch meteen aan uitbuiken na een veel te grote maaltijd he?
)
Wij verstonden pielquote:Op maandag 24 december 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
"Hij heeft zo'n mooie ziel *slisss*".
Sorry, ik ben hier te cynisch voor.
Ik ook geloof ikquote:Op maandag 24 december 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
"Hij heeft zo'n mooie ziel *slisss*".
Sorry, ik ben hier te cynisch voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |