zou ik wel ff goed checken of de snackbar wel open is op kerstavondquote:Op maandag 24 december 2007 14:37 schreef Nijna het volgende:
Klinkt goed P_iglet, ff proeven.
Ik kom er dus net achter dat we geen eten voor vanavond in huis hebben gehaald... ga ik me nog eens in de supermarkt wagen of doen we vanavond een bezoekje aan de snackbar... hmmz.
Geweldig dat je me er aan helpt herrinneren!quote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef m@x het volgende:
Dat is lekker zeg MeNIcole. Ik ga met een doos bonbons naar de kersteditie van 'All you need is love" kijken
Fijn dat het een leuke plek is om te werken! Ik hoop wel voor je dat het werk wat minder makkelijk wordt, want dat kan op den duur echt dodelijk voor je humeur zijn. Ik heb eens een baantje bij de gemeente gehad, en na bijna 2 weken was ik thuis echt ongenietbaar en kreeg ik agressieve neigingen van ellende.quote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Sugar het volgende:
Ik ben ook aan het werk, op mijn nieuwe werk en heb nu eventjes niks te doen. Maar het is wel een leuke plek om te werken en het werk is nu nog erg makkelijk, maar wel prima. Filmagenda's goed doorsturen enzo.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ben via buzzer een fotoalbump in elkaar aan het zetten, Leuk
Haha, ik ook niet hoor. Ik ging vandaag een stapel dvd-tjes halen zodat ik tweede kerstdag een pyjama-dagje kan inlassen. De jongen van de videotheek waarschuwde dat ik niet echt kerstfilms had uitgezocht. Ik heb maar vriendelijk naar hem geglimlachtquote:Op maandag 24 december 2007 19:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik denk dat ik er maar een filmpje ingooi vanavond. Ben helemaal niet in de stemming voor All you need en verder is er geen zak aan.
Ikke lekker welquote:Op maandag 24 december 2007 19:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar niet voor uitgenodigd?
Ik toch stiekem ook! Had nog niet in mijn postvak gekekenquote:
Belachelijkquote:Op maandag 24 december 2007 19:38 schreef Vivi het volgende:
Waarom is er geen McCloud's daughters en the finale van SatC vanavond?
Startrekquote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef m@x het volgende:
Ik heb één of andere griezelfilm en een vreselijk drama zonder happy end gehuurd en mijn zusje kwam van de week aanzetten met alle afleveringen van Startrek The Next Generation (dat zijn er volgens IMDB 176). Ik kom deze kerstvakantie wel door.
Die laatste?quote:
dat had ik dus ook maar dan zonder dat ijs... paniekerig de gids doorbebladerd, naar de pc gerend, internet tv gids opgezocht, NEE, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... dit móet een fout zijn, je gaat niet dagen van te voren traileren met de laatste aflevering en die dan níet uitzenden!!!!!!!!! ........... Bigquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die laatste?Wat belachelijk
Ik zat de laatste keer al helemaal gedesillussioneerd voor de buis, met een half verorberde bak B&J in de aanslag, en toen was het niet gewoon reclame, maar was het gewoon afgelopen.
En Carrie maar verloren rondlopen daar in Parijs.
Hier geen bonbons maar een grote bak chocotoffs en een flinke berg tissues. Ik ga er helemaal voor!quote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef m@x het volgende:
Dat is lekker zeg MeNIcole. Ik ga met een doos bonbons naar de kersteditie van 'All you need is love" kijken
Belachelijk inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die laatste?Wat belachelijk
Ik zat de laatste keer al helemaal gedesillussioneerd voor de buis, met een half verorberde bak B&J in de aanslag, en toen was het niet gewoon reclame, maar was het gewoon afgelopen.
En Carrie maar verloren rondlopen daar in Parijs.
Idd, de dag ervoor waren ze aan het blaten over dat dit DÉ aflevering zou zijn, de laatste dus en en en..quote:Op maandag 24 december 2007 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
dat had ik dus ook maar dan zonder dat ijs... paniekerig de gids doorbebladerd, naar de pc gerend, internet tv gids opgezocht, NEE, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... dit móet een fout zijn, je gaat niet dagen van te voren traileren met de laatste aflevering en die dan níet uitzenden!!!!!!!!! ........... Big
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |