Ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef mrien het volgende:
Balen Lois!
Ik zou er denk ik gewoon een cm hebben afgeknipt....
Is daar nu al 's een foto van of heb ik die gemist?quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef Lois het volgende:
[knippie] om weer lekker met Eva te kunnen fietsen.
heeft ze zich daar zelf nog niet enigszins op georienteerd dan? maar veel plezier!quote:Op zondag 23 december 2007 21:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Toevallig iemand uit de stad groningen aanwezig?
Morgen met mijn ouders en zusje naar Groningen. Voor haar op trouwjurk jacht. Geen idee waar er
(betaalbare) bruidsmode is. Ik ga denk ik maar eens googlen.
Ze woont in Den Haag, daar kon ze niks vinden. Vandaar nu hier zoeken. Eerst in Groningen en dan na de kerst hier nog wel, in Assen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:06 schreef bixister het volgende:
[..]
heeft ze zich daar zelf nog niet enigszins op georienteerd dan? maar veel plezier!
ik liep vandaag in een straatje in Utrecht langs een bruidsjurkenzaak waar de jurken 25 euro per stuk waren, je mag ze niet passen en niet ruilen, maar je hebt voor weinig een nieuwe jurk!quote:Op zondag 23 december 2007 21:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Toevallig iemand uit de stad groningen aanwezig?
Morgen met mijn ouders en zusje naar Groningen. Voor haar op trouwjurk jacht. Geen idee waar er
(betaalbare) bruidsmode is. Ik ga denk ik maar eens googlen.
geenquote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef bixister het volgende:
en mel, hoeveel heb je er ingeslagen?
Wij hebben gister gekleed in dickens kleding de hele dag in het stadshart van amstelveen gelopen, zelfs bij de mac stonden om kerstballen kiftende mensenquote:Op maandag 24 december 2007 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga zo voor mijn plezier de drukte in. Al die gestresste mensen, mekaar de hersens in slaan voor een rollade, ik sta er altijd geamuseerd naar te kijken
Vreeeeede op aaaaardequote:Op maandag 24 december 2007 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben gister gekleed in dickens kleding de hele dag in het stadshart van amstelveen gelopen, zelfs bij de mac stonden om kerstballen kiftende mensen
Aarrgghh!! Goed dat ik dit hier lees, die moest ik dus ook nog halen!!!quote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef ik80 het volgende:
hahaha daar zou ik ook voor mijn plezier naar gaan kijken ja!
Zijn er nog veel die spullen moeten hebben voor de kerst?
Ik moet nog even op zoek naar een panty, en kijk meteen even of ze nog net dat ene leuke paar laarzen hebben, maar die zullen ondertussen wel weg zijn.
Ik zie taferelen voor mequote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alleen jammer dat jongste net voor de kassa een stapel wijnflessen omvertrok
Er lag een mooie rode plas met overal groene schervenquote:Op maandag 24 december 2007 11:19 schreef ik80 het volgende:
[..]
Ik zie taferelen voor me: mensen onder de wijn (en stinken, want dat doet wijn), overals scherven.
Viel de schade mee?
Geen gewonden?
* Ireth verslikt zich in de koffie!quote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik was dus altijd zo`n moeder die zei 'kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes' tot dat kleine badvarken letterlijk overal zijn oog tegenaan drukte
quote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik was dus altijd zo`n moeder die zei 'kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes' tot dat kleine badvarken letterlijk overal zijn oog tegenaan drukte
U heeft al een noodrantsoen in de vriezer liggen?quote:Op maandag 24 december 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:@ "Badvarken"
Zo, straks nog even wat kleine dingetjes halen, gelukkig hebben we zaterdag de meeste meuk al ingeslagen. En ik hoef lekker niks te doen dit jaar, want de teerbeminde kookt (heeft ie nog nooit gedaan, de 2 jaar dat ik hem ken).
Euhh, konijn ... kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 12:01 schreef debuurvrouw het volgende:was ik zaterdag echt om 8 uur bij de supermarkt om de drukte voor te zijn, vergeet ik stro en zaagsel voor het konijn.
![]()
En aangezien we rollade eten moet ik dus zo de drukte in.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Euhh, konijn ... kerst.
Als je nou dat konijn eet hoef je de drukte niet in voor stro en zaagsel
Niet als ze dat allemaal gaan denkenquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo tussen de middag is het veel rustiger. Toch?
Er zijn toch 2 kerstdagenquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik zeg toch: we eten al rolladeik ga het zo maar een sproberen. Zo tussen de middag is het veel rustiger. Toch?
morgen mogen we bij mijn schoonouders aantreden voor het jaarlijks terugkerende gourmetfestijnquote:
gewoon hakken en zagen!quote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
morgen mogen we bij mijn schoonouders aantreden voor het jaarlijks terugkerende gourmetfestijnVolgens mij past dat beest nooit in zo'n pannetje hoor...
![]()
Gelukkig hebben de jongens er erg zin in. Dat scheelt al aanzienlijk.
zou ik wel ff goed checken of de snackbar wel open is op kerstavondquote:Op maandag 24 december 2007 14:37 schreef Nijna het volgende:
Klinkt goed P_iglet, ff proeven.
Ik kom er dus net achter dat we geen eten voor vanavond in huis hebben gehaald... ga ik me nog eens in de supermarkt wagen of doen we vanavond een bezoekje aan de snackbar... hmmz.
Geweldig dat je me er aan helpt herrinneren!quote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef m@x het volgende:
Dat is lekker zeg MeNIcole. Ik ga met een doos bonbons naar de kersteditie van 'All you need is love" kijken
Fijn dat het een leuke plek is om te werken! Ik hoop wel voor je dat het werk wat minder makkelijk wordt, want dat kan op den duur echt dodelijk voor je humeur zijn. Ik heb eens een baantje bij de gemeente gehad, en na bijna 2 weken was ik thuis echt ongenietbaar en kreeg ik agressieve neigingen van ellende.quote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Sugar het volgende:
Ik ben ook aan het werk, op mijn nieuwe werk en heb nu eventjes niks te doen. Maar het is wel een leuke plek om te werken en het werk is nu nog erg makkelijk, maar wel prima. Filmagenda's goed doorsturen enzo.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ben via buzzer een fotoalbump in elkaar aan het zetten, Leuk
Haha, ik ook niet hoor. Ik ging vandaag een stapel dvd-tjes halen zodat ik tweede kerstdag een pyjama-dagje kan inlassen. De jongen van de videotheek waarschuwde dat ik niet echt kerstfilms had uitgezocht. Ik heb maar vriendelijk naar hem geglimlachtquote:Op maandag 24 december 2007 19:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik denk dat ik er maar een filmpje ingooi vanavond. Ben helemaal niet in de stemming voor All you need en verder is er geen zak aan.
Ikke lekker welquote:Op maandag 24 december 2007 19:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar niet voor uitgenodigd?
Ik toch stiekem ook! Had nog niet in mijn postvak gekekenquote:
Belachelijkquote:Op maandag 24 december 2007 19:38 schreef Vivi het volgende:
Waarom is er geen McCloud's daughters en the finale van SatC vanavond?
Startrekquote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef m@x het volgende:
Ik heb één of andere griezelfilm en een vreselijk drama zonder happy end gehuurd en mijn zusje kwam van de week aanzetten met alle afleveringen van Startrek The Next Generation (dat zijn er volgens IMDB 176). Ik kom deze kerstvakantie wel door.
Die laatste?quote:
dat had ik dus ook maar dan zonder dat ijs... paniekerig de gids doorbebladerd, naar de pc gerend, internet tv gids opgezocht, NEE, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... dit móet een fout zijn, je gaat niet dagen van te voren traileren met de laatste aflevering en die dan níet uitzenden!!!!!!!!! ........... Bigquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die laatste?Wat belachelijk
Ik zat de laatste keer al helemaal gedesillussioneerd voor de buis, met een half verorberde bak B&J in de aanslag, en toen was het niet gewoon reclame, maar was het gewoon afgelopen.
En Carrie maar verloren rondlopen daar in Parijs.
Hier geen bonbons maar een grote bak chocotoffs en een flinke berg tissues. Ik ga er helemaal voor!quote:Op maandag 24 december 2007 18:48 schreef m@x het volgende:
Dat is lekker zeg MeNIcole. Ik ga met een doos bonbons naar de kersteditie van 'All you need is love" kijken
Belachelijk inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die laatste?Wat belachelijk
Ik zat de laatste keer al helemaal gedesillussioneerd voor de buis, met een half verorberde bak B&J in de aanslag, en toen was het niet gewoon reclame, maar was het gewoon afgelopen.
En Carrie maar verloren rondlopen daar in Parijs.
Idd, de dag ervoor waren ze aan het blaten over dat dit DÉ aflevering zou zijn, de laatste dus en en en..quote:Op maandag 24 december 2007 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
dat had ik dus ook maar dan zonder dat ijs... paniekerig de gids doorbebladerd, naar de pc gerend, internet tv gids opgezocht, NEE, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... dit móet een fout zijn, je gaat niet dagen van te voren traileren met de laatste aflevering en die dan níet uitzenden!!!!!!!!! ........... Big
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |