Wij hebben gister gekleed in dickens kleding de hele dag in het stadshart van amstelveen gelopen, zelfs bij de mac stonden om kerstballen kiftende mensenquote:Op maandag 24 december 2007 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga zo voor mijn plezier de drukte in. Al die gestresste mensen, mekaar de hersens in slaan voor een rollade, ik sta er altijd geamuseerd naar te kijken
Vreeeeede op aaaaardequote:Op maandag 24 december 2007 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben gister gekleed in dickens kleding de hele dag in het stadshart van amstelveen gelopen, zelfs bij de mac stonden om kerstballen kiftende mensen
Aarrgghh!! Goed dat ik dit hier lees, die moest ik dus ook nog halen!!!quote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef ik80 het volgende:
hahaha daar zou ik ook voor mijn plezier naar gaan kijken ja!
Zijn er nog veel die spullen moeten hebben voor de kerst?
Ik moet nog even op zoek naar een panty, en kijk meteen even of ze nog net dat ene leuke paar laarzen hebben, maar die zullen ondertussen wel weg zijn.
Ik zie taferelen voor mequote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alleen jammer dat jongste net voor de kassa een stapel wijnflessen omvertrok
Er lag een mooie rode plas met overal groene schervenquote:Op maandag 24 december 2007 11:19 schreef ik80 het volgende:
[..]
Ik zie taferelen voor me: mensen onder de wijn (en stinken, want dat doet wijn), overals scherven.
Viel de schade mee?
Geen gewonden?
* Ireth verslikt zich in de koffie!quote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik was dus altijd zo`n moeder die zei 'kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes' tot dat kleine badvarken letterlijk overal zijn oog tegenaan drukte
quote:Op maandag 24 december 2007 11:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik was dus altijd zo`n moeder die zei 'kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes' tot dat kleine badvarken letterlijk overal zijn oog tegenaan drukte
U heeft al een noodrantsoen in de vriezer liggen?quote:Op maandag 24 december 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:@ "Badvarken"
Zo, straks nog even wat kleine dingetjes halen, gelukkig hebben we zaterdag de meeste meuk al ingeslagen. En ik hoef lekker niks te doen dit jaar, want de teerbeminde kookt (heeft ie nog nooit gedaan, de 2 jaar dat ik hem ken).
Euhh, konijn ... kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 12:01 schreef debuurvrouw het volgende:was ik zaterdag echt om 8 uur bij de supermarkt om de drukte voor te zijn, vergeet ik stro en zaagsel voor het konijn.
![]()
En aangezien we rollade eten moet ik dus zo de drukte in.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Euhh, konijn ... kerst.
Als je nou dat konijn eet hoef je de drukte niet in voor stro en zaagsel
Niet als ze dat allemaal gaan denkenquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo tussen de middag is het veel rustiger. Toch?
Er zijn toch 2 kerstdagenquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik zeg toch: we eten al rolladeik ga het zo maar een sproberen. Zo tussen de middag is het veel rustiger. Toch?
morgen mogen we bij mijn schoonouders aantreden voor het jaarlijks terugkerende gourmetfestijnquote:
gewoon hakken en zagen!quote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
morgen mogen we bij mijn schoonouders aantreden voor het jaarlijks terugkerende gourmetfestijnVolgens mij past dat beest nooit in zo'n pannetje hoor...
![]()
Gelukkig hebben de jongens er erg zin in. Dat scheelt al aanzienlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |