heel interessant dit!! Voor jezelf lijkt het me soms erg moeilijk... wat me vooral opvalt in je verhalen is dat je relaties hebt met 'moeilijke' mensen (paar exjes met paniekaanvallen en stemmingswisselingen) en ..je wast de haren van een vriendin van je en kamt ze ook om haar rustig te maken... (raar dat niemand dat er verder uit heeft gehaald..ik zat echt effe van:

) en je bent nog maar 18.
ik denk dat je je 'gave' sowieso al heel vaak (al dan niet bewust) inzet om anderen te helpen, en je moet eens goed nadenken of je dat wel wilt natuurlijk!
Wat betreft het 'niet logisch kunnen redeneren' ik denk dat het voor jou zaak is om jezelf wat beter te leren begrijpen. Geel = pijn en dus soms ook gevaar, dat weet je nu, dus ik denk dat je dat voor alle andere situaties ook wel kunt leren?
Wat betreft het op meisjes afstappen, waarom je dat doet... wat dacht je van: ze lijkt me een heel fijn persoon (vanwege de kleur, maar dat zeg je er dan niet bij) en die wil ik beter leren kennen (of aanraken zoals je vriend het toen zei). Alles dus eigenlijk gaan vertalen naar 'gewone mensen taal' en je hebt het hier al heel goed allemaal uitgelegd dus ik denk dat je daar best wat meer in op jezelf mag vertrouwen
of het nu autisme is of niet, wat zou dat eigenlijk? het gaat om de symptomen en niet zozeer om wat erachter zit. Als je een IQ test wilt doen (zoals je ergens schreef), die echt is, dan meten ze gewoon je IQ en meer niet. Het is dus geen test om achter allerlei andere dingen te komen. Ok, sommige onderdelen kunnen wel iets aangeven van bepaalde stoornissen, maar een IQ test is geen valide test om stoornissen mee aan te tonen, dus ik zou me er niet al te druk om maken.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit:
blablabla