Dat gezeik en para gedoe naar Lieke van Huub en die groupies die blijven slapen zijn de kijkers nu ook wel ondertussen zat hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 02:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
gaat tie eruit dan hebben we een computerende jaap (want ja lieke heeft geen zin in spelletjes, dus wat moet die jongen dan nog anders) een reikende ilieke een pruikkappende amanda en een in bedliggende brian om ons de hele dag mee te vermaken op de streams..... lijkt me voor het programma geen reden om door te gaan.
en je weet het alles voor de showdus huub zit er nog wel ff
Kun je me even helpen herinneren lieve Lobassie. Was dat de stemming voor het rijbewijs? Stemmingen zijn ook al zo'n verbasterd onderdeel van het spel geworden, maar die van vrijdag was fijn, helaas gaat deze redactie dat waarschijnlijk met terugwerkende kracht toch nog verpestenquote:Op maandag 24 december 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrijdagavond was geweldig...zal wel weer h'e'e'e'e'e'el lang duren voordat niveau wederom bereikt zal worden![]()
Nee zeg, zou het leuk vinden als Brian en Huub nog veel meer chickies mee zouden nemen en er een dolle boel van maken. Laat ze ook voor Japio wat meenemen! à la Fête Blancequote:Op maandag 24 december 2007 02:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dat gezeik en para gedoe naar Lieke van Huub en die groupies die blijven slapen zijn de kijkers nu ook wel ondertussen zat hoor.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kun je me even helpen herinneren lieve Lobassie. Was dat de stemming voor het rijbewijs? Stemmingen zijn ook al zo'n verbasterd onderdeel van het spel geworden, maar die van vrijdag was fijn, helaas gaat deze redactie dat waarschijnlijk met terugwerkende kracht toch nog verpesten
De eerste die met Jaap in bed duikt om te neukuh moet nog geboren worden... En Cora heeft er geen zin an on cam.quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, zou het leuk vinden als Brian en Huub nog veel meer chickies mee zouden nemen en er een dolle boel van maken. Laat ze ook voor Japio wat meenemen! La Fête Blance
Ja, die was fijnquote:Op maandag 24 december 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toen onze Antilliaanse Hulk ,met brute domme kracht ,een tafel omkieperde en weer eens een glazen deur verbrijzelde
Die gaat ze maar fijn op de Antillen halenquote:Op maandag 24 december 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die was fijnMaar hoe zou het worden gevonden als Amanda nu toch nog dat rijbewijs op een andere manier door de redactie wordt toegekend?
quote:Op maandag 24 december 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gaat ze maar fijn op de Antillen halen
Zie daar maar een speld tussen te krijgen!quote:Op maandag 24 december 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
Lieke "als jij iemand mee wil nemen, omdat je iemand mee wil nemen, dan moet je dat doen, maar als je het doet om mij te kwetsen, laat het dan. Wat ben je dan voor zielig geval?"
Binnenkort treden ze op in Schagen, zal ik wel eigenhandig mijn zegje doenquote:
tehe, toch niet in Vernes? Durf jij je nog tussen die kutpubers te mengen dan?quote:Op maandag 24 december 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Binnenkort treden ze op in Schagen, zal ik wel eigenhandig mijn zegje doen
Wat erg dat dit ook nog eens waar isquote:Op maandag 24 december 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toen onze Antilliaanse Hulk ,met brute domme kracht ,een tafel omkieperde en weer eens een glazen deur verbrijzelde
ehm snap jij het principe tv maken.... het is geen tv dat hij die groupie meeneemt en wat die daarmee uitspookt, dat gekrik of in dit geval het geslaap onder de dekens weten we inmiddels wel... het is waar dat toe leidtquote:Op maandag 24 december 2007 02:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dat gezeik en para gedoe naar Lieke van Huub en die groupies die blijven slapen zijn de kijkers nu ook wel ondertussen zat hoor.
Heet tegenwoordig K D....quote:Op maandag 24 december 2007 03:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
tehe, toch niet in Vernes? Durf jij je nog tussen die kutpubers te mengen dan?![]()
Ze kijkt ècht scheelquote:Op maandag 24 december 2007 02:58 schreef avonne het volgende:
Huub "waar ik van baal is dat als ik het spel speel met een stemming, dat je dan een eerder gesprek tussen ons die avond dan weer in twijfel trekt"
Lieke "dat komt omdat ik het verschil niet meer zie tussen echte Huub en spel"
flikker toch op manquote:Op maandag 24 december 2007 02:56 schreef Kaleddis het volgende:
Hey, zoek je eigen weg, hou het bij jezelf![]()
![]()
![]()
Doet maar, toe maar. Lobassie de dorpsg.. K D? Hoort daar nog een letter tussen?quote:Op maandag 24 december 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heet tegenwoordig K D....
in Schagen wel.....
quote:Op maandag 24 december 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doet maar, toe maar. Lobassie de dorpsg.. K D? Hoort daar nog een letter tussen?
Dat zou ik nooit doen, al helemaal niet op mijn favoriete COS-ser ahemquote:Op maandag 24 december 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet op users schelden AUB..KaDanze staat het voor, meen ik
Tipsch, dat is niet leukquote:Op maandag 24 december 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doet maar, toe maar. Lobassie de dorpsg.. K D? Hoort daar nog een letter tussen?
ik eerlijk gezegd ook... er worden komische dingen gezegdquote:Op maandag 24 december 2007 03:12 schreef lorence1 het volgende:
jaap heeft lol om de discussie
idd nog nooit zo'n komische discussie tussen deze 2 gehoord....quote:Op maandag 24 december 2007 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke gaat niet om met mensen die ze niet vertrouwd.
Ze gaat wel met Jaap om. Die vertrouwd ze ook niet, maar ze weet dat ze die niet kan vertrouwen
Dat doet toch maar voor spek en bonen meequote:Op maandag 24 december 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
Familie Kubatz ligt te slapen; zij met een natte haardos onder een droge pruik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat doet toch maar voor spek en bonen mee
Hij mag af en toe een glazen deur in elkaar slaanquote:Op maandag 24 december 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat doet toch maar voor spek en bonen mee
zegt een dgkfokkerquote:Op maandag 24 december 2007 03:23 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap is moe en vraagt zich af of Huub en Lieke ook niet moe zijn...
Dat vraag ik me ook wel eens af. ..
Ik zou het niet trekken hoor, continue die discussies over niets.
wil iemand hier nog iets aan toevoegen? Ik heb het niet helemaal begrepen, en het leek me nogal belangrijk.quote:Op maandag 24 december 2007 03:06 schreef avonne het volgende:
Ze noemen dus gisteravond een rampnacht?
triple quatruple double crossed?
gisteren werden de drie door ideeen van achter tegen elkaar uitgespeeld, om tv te creeeren omdat er te weinig tv materiaal was. ze zijn daardoor achterdochtig tegen elkaar geworden en ja daar kom je niet ver mee als teammattiesquote:Op maandag 24 december 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
[..]
wil iemand hier nog iets aan toevoegen? Ik heb het niet helemaal begrepen, en het leek me nogal belangrijk.
Moi ?quote:
Di-tóquote:Op maandag 24 december 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moi ?![]()
Maar trek het hier overigens ook niet. Heb al dagen zowel streams als Fok! niet echt gevolgd. Wat een gezeik zeg, niet normaal
En dat komt dan eigenlijk weer omdat Brian en Amanda zelf geen TV maken. De drie moeten het allemaal op zich nemen. Brian en Amanda doen daar af en toe hun zegje over en daarmee is voor hun de kous weer af. Als ze dat nou eens in zouden zien...quote:Op maandag 24 december 2007 03:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
gisteren werden de drie door ideeen van achter tegen elkaar uitgespeeld, om tv te creeeren omdat er te weinig tv materiaal was. ze zijn daardoor achterdochtig tegen elkaar geworden en ja daar kom je niet ver mee als teammatties
Brian en Amanda verzorgen voornamelijk de 'leuke' opvulmomentjes, is all they do. Met eens in de 2 maanden een uitzondering, zoals afgelopen vrijdag is voorgevallen. Spek-en-bonenquote:Op maandag 24 december 2007 03:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat komt dan eigenlijk weer omdat Brian en Amanda zelf geen TV maken. De drie moeten het allemaal op zich nemen. Brian en Amanda doen daar af en toe hun zegje over en daarmee is voor hun de kous weer af. Als ze dat nou eens in zouden zien...
ik heb hetzelfde.... dat gezeur over huubfans en liekefans die opeens tegen elkaar gaan zeiken boeit me ook niet. snap het probleem ook niet echt. gaat toch om de lol in het spelquote:Op maandag 24 december 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moi ?![]()
Maar trek het hier overigens ook niet. Heb al dagen zowel streams als Fok! niet echt gevolgd. Wat een gezeik zeg, niet normaal
Trustuh !! Ga er ook gauw vandoor, zie van schrik dat het al tegen de klok van vier isquote:Op maandag 24 december 2007 03:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde.... dat gezeur over huubfans en liekefans die opeens tegen elkaar gaan zeiken boeit me ook niet. snap het probleem ook niet echt. gaat toch om de lol in het spel
eroverheen lezen is de beste remedie.... kan je hier niet missen hoor Kaleddis![]()
truste!
Welterusten fokkiesquote:Op maandag 24 december 2007 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Trustuh !! Ga er ook gauw vandoor, zie van schrik dat het al tegen de klok van vier is![]()
Zie ze ook voornamelijk als "er moet ook een tegenkamp zijn". Het had ik mijn opinie wel veeeeel leuker geweest als dat kamp ook het spel wilde spelen. Mja, dat kan Brian (en ook Amannie) niet aan. Dan worden ze agressief...quote:Op maandag 24 december 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian en Amanda verzorgen voornamelijk de 'leuke' opvulmomentjes, is all they do. Met eens in de 2 maanden een uitzondering, zoals afgelopen vrijdag is voorgevallen. Spek-en-bonen
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 24 december 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Mogen Brian en Amanda vandaag weer uitslapen?
Doe ook nog maar een fles Ponche Cuba, die Mike toch.quote:Op maandag 24 december 2007 10:09 schreef Varen het volgende:
Mike noemt allerlei sterke drankjes op: absent, slivowisch, dropshot (spelling weet ik niet hoor)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe ook nog maar een fles Ponche Cuba, die Mike toch.
het verjaardag budget hebben de kindjes van God al opgemaakt.quote:Op maandag 24 december 2007 10:14 schreef rooie3 het volgende:
Zal Huub vandaag ook nieuwe kleren krijgen.Huub is morgen Jarig,maar het zal wel net zo gaan als met zijn jaarfeest.Geen filmpje,geen taart.
quote:Op maandag 24 december 2007 10:11 schreef Py het volgende:
Een eigen analyse van een Slygroupie, neergeschreven als een redactioneel stuk![]()
Slygroupies die het grappig vinden hoe de fora reageren
Zijn verjaardag is ook uitgebreid gevierd voor de tv op 1e Kerstdag, not dus, geen taart, geen kadootjes.quote:Op maandag 24 december 2007 10:14 schreef rooie3 het volgende:
Zal Huub vandaag ook nieuwe kleren krijgen.Huub is morgen Jarig,maar het zal wel net zo gaan als met zijn jaarfeest.Geen filmpje,geen taart.
So, dan zul je het wel druk hebben. Kan soms onze eigen cos niet volgen als het tempo erin zit.quote:Op maandag 24 december 2007 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben zelf Lid van Nowlive fok en Vol alle drie dus ik lees wat af
Thijs, de poets.quote:Op maandag 24 december 2007 10:26 schreef Py het volgende:
Wie is die gast bij het aanrecht met zwarte kleren?
Thijs, van de huishoudelijke takenquote:Op maandag 24 december 2007 10:26 schreef Py het volgende:
Wie is die gast bij het aanrecht met zwarte kleren?
Amanda kampt met een heel ernstige ziekte: ochtendgriep. In de vroege (rekkelijk begrip) ochtend is ze doodziek. Alleen door lang uit te slapen kan deze verschrikkelijke ziekte overwonnen worden zodat ze in de middag weer fit is. 's Avonds neemt ze flink veel medicijnen in; zowel oraal als rectaal en dan kan ze er weer een nachtje tegen. Maar de volgende ochtend (rekkelijk begrip) slaat die vermaledijde ochtendgriep weer keihard toe.quote:Op maandag 24 december 2007 10:25 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda weer ziek ofzo ? Zit nog steeds niet aan tafel...
terwijl die man veel meer te vertellen heeft dan al die bewoners bij elkaar...quote:Op maandag 24 december 2007 10:22 schreef pullup het volgende:
Ik hoor Palma ook al praten tegen Mikey alsof het een 8 jarig kindje is
Thijs vindt Huub een vervelend mannetje, dus wie weetquote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef Py het volgende:
[..]
Probeert ie zich al naar binnen te neuken?
Ze zuipt gewoon teveel.quote:Op maandag 24 december 2007 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda kampt met een heel ernstige ziekte: ochtendgriep. In de vroege (rekkelijk begrip) ochtend is ze doodziek. Alleen door lang uit te slapen kan deze verschrikkelijke ziekte overwonnen worden zodat ze in de middag weer fit is. 's Avonds neemt ze flink veel medicijnen in; zowel oraal als rectaal en dan kan ze er weer een nachtje tegen. Maar de volgende ochtend (rekkelijk begrip) slaat die vermaledijde ochtendgriep weer keihard toe.
Ik ga haar maar eens een get better soon-kaartje sturen, want dit is heel zielig.
Dat is orale medicatie, snap dat nou!quote:Op maandag 24 december 2007 10:35 schreef Py het volgende:
Ze zuipt gewoon teveel.
Is ze trouwens nog gestopt met roken?
Wat doet zo'n Thijs daar dan? Alleen maar poetsen? Of heeft ie ook een verhaalijntje?quote:Op maandag 24 december 2007 10:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Thijs vindt Huub een vervelend mannetje, dus wie weet
Hij vindt Lieke wel zielig, maar hij is nog maar 18 ofzo, beetje jong.quote:Op maandag 24 december 2007 10:40 schreef Py het volgende:
[..]
Wat doet zo'n Thijs daar dan? Alleen maar poetsen? Of heeft ie ook een verhaalijntje?
Orale medicatiequote:Op maandag 24 december 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is orale medicatie, snap dat nou!
Voor zover ik weet is ze inderdaad nog steeds rookvrij en dat vind ik dan wel weer knap van d'r.
Hij heeft een hekel aan Huub en vindt Lieke zielig.quote:Op maandag 24 december 2007 10:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij vindt Lieke wel zielig, maar hij is nog maar 18 ofzo, beetje jong.
Mike heeft een portable play station besteld
Bring on the X-mas spirit!quote:
Yep hij krijgt het snel door en daarna gaat hij lekker oefenen op zijn bestelde schaakcomputerquote:Op maandag 24 december 2007 11:05 schreef Py het volgende:
Miky gaat na Lieke onder de zonnehemel, in afwachting van zijn PS2.
Café Latte erbijquote:Op maandag 24 december 2007 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep hij krijgt het snel door en daarna gaat hij lekker oefenen op zijn bestelde schaakcomputer
Mikey weet zich verdomde snel de finesses van het miljonairsleven eigen te maken!quote:
Hij begint de schroom een beetje af te schudden idd. Tis een survivor hè. Past zich aan aan de omstandigheden.quote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mikey weet zich verdomde snel de finesses van het miljonairsleven eigen te maken!
Hij gaat zich steeds makkelijker door dat huis bewegen...voelt zich met de dag beter...duurt niet lang meer en hij neemt het heft in handen daarquote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mikey weet zich verdomde snel de finesses van het miljonairsleven eigen te maken!
Kan daar niet een vuurpijl na toe geschoten worden,dat het zooitje afbrandquote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Zeur willen nieuwe matten. Volgens Amanda zijn de matten van Zeur nog wel dragelijk..
Ze heeft net een nieuwe pruik gehad van 6000 euro.Dat mens kost kapitalen maar ze hoeft er echt niks voor te doen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Zeur willen nieuwe matten. Volgens Amanda zijn de matten van Zeur nog wel dragelijk..
Is ze zonder pruik gezien???quote:Op maandag 24 december 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
Dus Amanda heeft nu kort haar, een geheel eigen ecosysteem en kale plekken op haar kop?
Zullen ook wel silicone zakken zijnquote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Vervelend dat er zo'n tekort aan knoopjes is in dat hok.
[ afbeelding ]
Ze heeft vannacht zonder pruik maar met haarband geslapen, volgens mij staat er een cap in de vorige COS.quote:
was te verwachtenquote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Herstel: Amanda heeft gisteravond haar eigen haar gewassen en de pruik opgezet terwijl haar haar nog nat was, broeien maar.
Cap Prospera.
[ afbeelding ]
In die tijd geloofde Lieke nog in de echtheid van Huub's onder-de-dekens-verhalen.quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
José heeft een punt als ze zegt dat, toen Lieke nog met Huub was, ze geen probleem had met het spel dat Huub speelde.
Lieke is niet te vermurwen, gevoel en ruimte zijn de keywords.
José vindt het ook vreemd dat Lieke zo fel is terwijl ze klaar is met Huub.
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja Ik hoop hetquote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef riri het volgende:
dat kan niet anders dan heel slecht zijn voor die hoofdhuid en die haren daaronder door dat voortdurend door een pruik te bedekken....daar moet toch lucht bij...zometeen vallen haar eigen haren spontaan nog uit door de schimmels die ze op deze manier kweekt...dat moet echt heel vies zijn gewoon
Ach, dit gesprek heeft José weer een aardig olliebollenbonusje opgeleverd.quote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Py het volgende:
[..]
In die tijd geloofde Lieke nog in de echtheid van Huub's onder-de-dekens-verhalen.
Lieke zal Huub pas toelaten als hij zijn attitude veranderd. Niet dat dat moet van Lieke, maar anders zal ze zonder hem verder gaan.
rechtstreeks de poort uit zonder emquote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Py het volgende:
[..]
In die tijd geloofde Lieke nog in de echtheid van Huub's onder-de-dekens-verhalen.
Lieke zal Huub pas toelaten als hij zijn attitude veranderd. Niet dat dat moet van Lieke, maar anders zal ze zonder hem verder gaan.
Amanda zegt het krullen haar van haar moeder's en Australische roots te hebben,quote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft gedoucht vanavond zonder pruik![]()
Maar dan weer dr pruik op het natte haar zetten
terwijl Brian zei dat hij van haar originele haar houdt: bruin en gekruld
Zou het? Of moet het uitgezonden worden om eraan te verdienen?quote:Op maandag 24 december 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dit gesprek heeft José weer een aardig olliebollenbonusje opgeleverd.
Misschien wel. Deze situatie zal buigen of barsten voor één van de twee worden.quote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
rechtstreeks de poort uit zonder em
zet net de streams net aan en Lieke is weer bezig over Huub.quote:Op maandag 24 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
en Lieke zeurt door.Nu weer tegen Amanda.Ze denkt echt dat Amanda oprecht naar haar luistert.Lieke is echt dom bezig.
ik hoop het ook.quote:Op maandag 24 december 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap hoor nu maar weer hoe Lieke praat tegen de vijand over je maatje.Jaap ziet allang in dat hij met Lieke alleen het spel niet gaat winnen.
Jaap zal alleen Lieke wegstemmen als het moet van achter.Huub en Jaap willengewoon tv maken en dat lukt niet met minder spelers.Alleen jammer dat Lieke de stoorzender is in het spel wat Huub en Jaap willen spelen.Word al kotsmisselijk als ik Lieke zie en hoor praten.Ze praat zo monotoonquote:
Laat Lieke maar gaan, die sust de boel mooi in slaap en dan komt er hopelijk nog een keer een mes in de rug, Amanda heeft medelijden met haar en praat mooi met haar mee.quote:Op maandag 24 december 2007 12:50 schreef Py het volgende:
Amanda staat als volleerd huisvrouw in een pannetje soep te roeren, onderwijl met Lieke Huub's pubergedrag analyserend. Amanda vindt dat Lieke al ver is met het geven van een plek van haar emoties.
Mooi tafereeltje
ze heeft mensen nodig die mee lullen, maakt niet uit wie het is.quote:Op maandag 24 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
en Lieke zeurt door.Nu weer tegen Amanda.Ze denkt echt dat Amanda oprecht naar haar luistert.Lieke is echt dom bezig.
Het is allemaal drukte om niets. Lieke zit slechts haar tijd uit bij Jaap. Lieke wacht gewoon tot de nieuwe er is. Ze moet zijn/haar dekking te worden.quote:Op maandag 24 december 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap hoor nu maar weer hoe Lieke praat tegen de vijand over je maatje.Jaap ziet allang in dat hij met Lieke alleen het spel niet gaat winnen.
viel idd op.quote:Op maandag 24 december 2007 12:40 schreef Kaleddis het volgende:
2 dingen zijn me net opgevallen:
- Palma beeindigde het gesprek met Lieke net heel raar. Ik hoop dat het goed met je gaat met alles wat je in je verdere leven doet. Klinkt nogal als een afscheid, alsof Lieke donderdag naar huis gaat.
lol!!quote:Op maandag 24 december 2007 13:04 schreef Py het volgende:
Miky stapte eens een Hells Angels bar binnen ladderzat en begon te kloten met een vriendin van iemand daar. Hij kreeg ruzie en heeft een bierfust op iemand geslagen. Vervolgens is hij achter een motor door de stad getrokken.
De volgende dag is hij dezelfde kroeg weer binnengestapt, zich niets meer herinnerend van de nacht daarvoor. De Hells Angels hadden toen wel respect voor hem.
kan me wel voorstellen dat dat indruk heeft gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef Py het volgende:
[..]
Door dit soort incidenten is hij er achter gekomen dat hij teveel dronk
Daar kwam hij op school dus pas achter, eerder dacht hij van wel.quote:Op maandag 24 december 2007 13:11 schreef Py het volgende:
Het was dus niet zijn echte vader die hem de tering sloeg vroeger
hij is zo een wijze en begripvolle man......quote:Op maandag 24 december 2007 13:13 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij denkt Brian dat hij de presentator van Rondom 10 is ofzo.... pfffff
Het hoeft niet spannend te worden.Jaap,Huub en Lieke hoeven nooit op de bank.Als er een op de bank komt ,is dat voor show te maken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:03 schreef miesy het volgende:
[..]
viel idd op.
word dus weer spannend, eind deze week.
Waarom mag Brian wel een spijkerbroek aan en de rest van het huis niet?quote:
Nee Amanda ik leefde niet meer...quote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mickey vertelde dat hij een zelfmoordpoging had gedaan, dat hij valium had ingenomen...vraagt Amanda: En je leefde nog?
Waarom ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hopelijk neemt Palma ontslag
Ik dacht tuinfluiter heeft ff geen streams, maar de waarom sloeg op waarom je hoopt op ontslag.quote:Op maandag 24 december 2007 13:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hysterisch wijf, ze is hoofd huishouding maar heeft een veel te brutale smoel tegen iedereen.
Precies, Palma dr momentje is weer klaar wat mij betreft.quote:Op maandag 24 december 2007 13:35 schreef Disana het volgende:
Mooi. Nu weer verder.
ontslag = arbeidsongeschiktheidquote:Op maandag 24 december 2007 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht tuinfluiter heeft ff geen streams, maar de waarom sloeg op waarom je hoopt op ontslag.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Die lappen kunnen wel weer van het zwembad af. Jaap wil zwemmen, zie hem zitten.
spannende show dan.quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het hoeft niet spannend te worden.Jaap,Huub en Lieke hoeven nooit op de bank.Als er een op de bank komt ,is dat voor show te maken.
Dat vraag ik me dus ook af. Ze heeft een hernia maar blijft wel werken?quote:
Stamt de bank niet uit de BB-periode?quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het hoeft niet spannend te worden.Jaap,Huub en Lieke hoeven nooit op de bank.Als er een op de bank komt ,is dat voor show te maken.
Het zwembad is verwarmd, niks mis mee.quote:
of vertrekt als arbeidsongeschikt, hoe dan ook, ze is bijna opgerot. Ze zei dat ze binnen nu en een paar dagen van het toneel kan zijn en dat de bewoners dan weten waarom en ze krijgt ene operatie en dan een maand of wat (9 weken?) niet werken. Ik schakelde net in dus kan zijn dat ik eea gemist heb.quote:
huub vond het anders, verwarmd en al, veels te koud.quote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zwembad is verwarmd, niks mis mee.
Jaap,Huub en Lieke zijn in de meerderheid dus kunnen altijd Amanda en Brian op de bank.quote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef miesy het volgende:
[..]
spannende show dan.
je weet nooit wie er getoneelhaakt word.
Een hernia kan binnen een jaar nog over gaan, en ze heeft hem al 7 maanden. Die overige maanden wil ze het nog aanzien en gewoon blijven werken. Want inderdaad, bij een operatie zou ze zo'n 9 weken niet kunnen werken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
of vertrekt als arbeidsongeschikt, hoe dan ook, ze is bijna opgerot. Ze zei dat ze binnen nu en een paar dagen van het toneel kan zijn en dat de bewoners dan weten waarom en ze krijgt ene operatie en dan een maand of wat (9 weken?) niet werken. Ik schakelde net in dus kan zijn dat ik eea gemist heb.
Hmm, niet onaardig, maar ik vind eigenlijk dat Selene, voor zolang ze nog in het huis zit, die taken wel kan overnemen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
Dus Karima komt er weer in, neem ik aan?
Hoe moet je het dan noemen.De stoel.quote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stamt de bank niet uit de BB-periode?
Ok, dit was dus een dooie musquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een hernia kan binnen een jaar nog over gaan, en ze heeft hem al 7 maanden. Die overige maanden wil ze het nog aanzien en gewoon blijven werken. Want inderdaad, bij een operatie zou ze zo'n 9 weken niet kunnen werken.
Volgens mij noemen zij het gewoon genomineerde voor ontslagrondequote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen.De stoel.
Die uitspraken van Lieke zijn echt om te kostenquote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef Marrije het volgende:
Lieke: doe er wat mee en neem het mee naar je volgende relatie
je wekt weer dat sprankje hoop bij me op..quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap,Huub en Lieke zijn in de meerderheid dus kunnen altijd Amanda en Brian op de bank.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Die uitspraken van Lieke zijn echt om te kostenWat een betweterig kutwijf. Ik haat zulke mensen...
Maar is dat niet een week eerder?quote:Op maandag 24 december 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
Nadia is liever in De Kooi dan bij Dennis klokslag Nieuwjaar. Amanda nodigt haar uit.
Oh? Nou ja, Amanda had haar gevraagd of ze met de jaarwisseling niet liever bij Dennis was, en Nadia had geantwoord dat ze 'hier' wilde zijn.quote:
Ik weet het ook niet hoor maar aangezien kerst bij hun ook een week eerder gevierd werd.quote:Op maandag 24 december 2007 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Nou ja, Amanda had haar gevraagd of ze met de jaarwisseling niet liever bij Dennis was, en Nadia had geantwoord dat ze 'hier' wilde zijn.
Ik heb begrepen dat ze a.s donderdag Oud en Nieuw vieren, dan is ook het ex-pornstar feest.quote:Op maandag 24 december 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor maar aangezien kerst bij hun ook een week eerder gevierd werd.
Hij zit liever op d'r duimquote:Op maandag 24 december 2007 14:08 schreef 64-Bitch het volgende:
Dennix zit dus flink onder de duim bij Nadia...onze pussy!
Knappe man!quote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef Disana het volgende:
Brian is helemaal verguld met zijn toonladder. 'Ik kan dit nu stééds beter!'
Ach, het zegt niets. Negen van de tien keer kan hij nog steeds geen toonladder spelen hoorquote:Op maandag 24 december 2007 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Knappe man!![]()
Mag ook wel na meer dan een jaar les, of niet dan?
De perfecte toonladder spelen?quote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ach gossie, Brian is weer moe en geeft aan dat hij eigenlijk wel een uurtje zou willen slapen, daar is hij laatst ook zo van opgeknapt.
Waar is die gast dan moe van, hij doet de hele dag geen moer.
In dat geval moet je "miljonairs" even wegstrepen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
Ze hebben het over hoeren en miljonairs. Hun eigen toekomst?
Het ging over een miljonair die met een hoer trouwde, en de hoer bleef haar werk doen. Ik zie Brian altijd al als de pimp van Amanda, vandaar dat ik een zo'n toekomst wel zie bij die twee.quote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
In dat geval moet je "miljonairs" even wegstrepen.
Dat zijn de betere binnenkomers.quote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mickey vertelde dat hij een zelfmoordpoging had gedaan, dat hij valium had ingenomen...vraagt Amanda: En je leefde nog?
ze kunnen daar goed over praten en zitten beiden (voor de verandering) op 1 lijn.quote:Op maandag 24 december 2007 14:37 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda hebben over de prostitutie
Komt dat Brian even goed uit, hoeft hij zich daar niet meer in te verdiepen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:42 schreef Varen het volgende:
Amanda weet wel verstand van hoeren wereld
Wat ik begreep is dat haar moeder (niet Thea M.) als 'gezelschapsdame' werkt(e) in een club van plezier. Van ene Jan met een korte achternaam.quote:Op maandag 24 december 2007 14:42 schreef Varen het volgende:
Amanda weet wel veel van de hoeren wereld
Ja, dan ben je er in opgegroeid he....quote:Op maandag 24 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat haar moeder (niet Thea M.) als 'gezelschapsdame' werkt(e) in een club van plezier. Van ene Jan met een korte achternaam.
als verslaafde aan verdovende middelen houd hij zog goed staande.quote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ach gossie, Brian is weer moe en geeft aan dat hij eigenlijk wel een uurtje zou willen slapen, daar is hij laatst ook zo van opgeknapt.
Waar is die gast dan moe van, hij doet de hele dag geen moer.
Met de paplepel ingegoten.quote:
En het volgende telefoontje is er een naar het kadaster voor de bestemmingsplannen?quote:Op maandag 24 december 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Yep, daar is hij al. Brian: Als ik zo'n tent zou runnen......
Ze kijken achter wel link uit, binnen no time liggen alle deuren aan gruzelementen. Oh nee, dat ligt aan de scharnieren.quote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef miesy het volgende:
[..]
als verslaafde aan verdovende middelen houd hij zog goed staande.
zeker gezien zijn tekende junky look.
zal niet lang duren voordat ze hem pepmiddelen gaan toedienen om hem een beetje actief te houden.
Dat wicht wordt dadelijk buiten de kooi nog meer geëxploiteerd dan nu binnen de kooi.quote:Op maandag 24 december 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
Brian 'grapt' dat Amanda stripper zou kunnen worden als ze zegt dat ze straks iets voor zichzelf wil gaan doen.
Dat weet ik wel zeker. Ze staat er ook helemaal niet zo negatief tegenover... de meeste vrouwen zouden op hun achterste benen staan.quote:Op maandag 24 december 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wicht wordt dadelijk buiten de kooi nog meer geëxploiteerd dan nu binnen de kooi.
Zij gaat natuurlijk een heel classy stripper worden, niet zoals die goedkope op de wallen in A'dam....quote:Op maandag 24 december 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Ze staat er ook helemaal niet zo negatief tegenover... de meeste vrouwen zouden op hun achterste benen staan.
Had ook niet anders verwacht. Amanda haalt haar kracht uit het showen van haar lichaam. Ik loop in me nakende niksie, dus ik besta. Zoiets.quote:Op maandag 24 december 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
Dat weet ik wel zeker. Ze staat er ook helemaal niet zo negatief tegenover... de meeste vrouwen zouden op hun achterste benen staan.
Wat ik erg vind, is dat dit gesprek geen grap is. Je ziet de lichtjes schitteren in Brians ogen als hij de mogelijkheden van Amanda opnoemt: hoer, stripper, sex-fotomodel... En Amanda zou het nog voor hem doen ook.quote:Op maandag 24 december 2007 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zij gaat natuurlijk een heel classy stripper worden, niet zoals die goedkope op de wallen in A'dam....
Als Lieke nu zover is dat ze weer normaal met Huub kan praten en hij luistert ook eens gewoon dan denk ik dat het nog wel eens een soort van gewapende vrede kan worden, dan moet zij echter ophouden met lullen achter zijn rug en hij met schelden en schreeuwen, we wachten af.quote:Op maandag 24 december 2007 14:54 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke hebben een gesprek dat ze elkaar meer de ruimte gunnen en ze alkaar meer in de waarde laten....de toekomst zal uitwijzen hoe het verder zal gaan
Ook voor zichzelf, ze is heel erg op haar uiterlijk en heeft weinig schaamte, ik hoop wel dat ze het een en ander op papier laat zetten voor zichzelf, zodat ze niet met handen en voeten aan Brian zit gebonden, ik ben echter bang dat hij daar wel voor gaat waken.quote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik erg vind, is dat dit gesprek geen grap is. Je ziet de lichtjes schitteren in Brians ogen als hij de mogelijkheden van Amanda opnoemt: hoer, stripper, sex-fotomodel... En Amanda zou het nog voor hem doen ook.
Ik denk dat je met dat laatste helemaal gelijk hebt, ik zie het ook zo gaan. Ergens lijkt het wel alsof Amanda nu op een sollicitatiegesprek zit.quote:Op maandag 24 december 2007 15:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook voor zichzelf, ze is heel erg op haar uiterlijk en heeft weinig schaamte, ik hoop wel dat ze het een en ander op papier laat zetten voor zichzelf, zodat ze niet met handen en voeten aan Brian zit gebonden, ik ben echter bang dat hij daar wel voor gaat waken.
Vermoedelijk houdt B A nog een paar jaartjes aan als melkkoetje en gaat hij daarna rentenieren op 1 van de eilanden met de volgende 19-jarige en blijft zij berooid achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |