idd nog nooit zo'n komische discussie tussen deze 2 gehoord....quote:Op maandag 24 december 2007 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke gaat niet om met mensen die ze niet vertrouwd.
Ze gaat wel met Jaap om. Die vertrouwd ze ook niet, maar ze weet dat ze die niet kan vertrouwen
Dat doet toch maar voor spek en bonen meequote:Op maandag 24 december 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
Familie Kubatz ligt te slapen; zij met een natte haardos onder een droge pruik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat doet toch maar voor spek en bonen mee
Hij mag af en toe een glazen deur in elkaar slaanquote:Op maandag 24 december 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat doet toch maar voor spek en bonen mee
zegt een dgkfokkerquote:Op maandag 24 december 2007 03:23 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap is moe en vraagt zich af of Huub en Lieke ook niet moe zijn...
Dat vraag ik me ook wel eens af. ..
Ik zou het niet trekken hoor, continue die discussies over niets.
wil iemand hier nog iets aan toevoegen? Ik heb het niet helemaal begrepen, en het leek me nogal belangrijk.quote:Op maandag 24 december 2007 03:06 schreef avonne het volgende:
Ze noemen dus gisteravond een rampnacht?
triple quatruple double crossed?
gisteren werden de drie door ideeen van achter tegen elkaar uitgespeeld, om tv te creeeren omdat er te weinig tv materiaal was. ze zijn daardoor achterdochtig tegen elkaar geworden en ja daar kom je niet ver mee als teammattiesquote:Op maandag 24 december 2007 03:27 schreef avonne het volgende:
[..]
wil iemand hier nog iets aan toevoegen? Ik heb het niet helemaal begrepen, en het leek me nogal belangrijk.
Moi ?quote:
Di-tóquote:Op maandag 24 december 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moi ?![]()
Maar trek het hier overigens ook niet. Heb al dagen zowel streams als Fok! niet echt gevolgd. Wat een gezeik zeg, niet normaal
En dat komt dan eigenlijk weer omdat Brian en Amanda zelf geen TV maken. De drie moeten het allemaal op zich nemen. Brian en Amanda doen daar af en toe hun zegje over en daarmee is voor hun de kous weer af. Als ze dat nou eens in zouden zien...quote:Op maandag 24 december 2007 03:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
gisteren werden de drie door ideeen van achter tegen elkaar uitgespeeld, om tv te creeeren omdat er te weinig tv materiaal was. ze zijn daardoor achterdochtig tegen elkaar geworden en ja daar kom je niet ver mee als teammatties
Brian en Amanda verzorgen voornamelijk de 'leuke' opvulmomentjes, is all they do. Met eens in de 2 maanden een uitzondering, zoals afgelopen vrijdag is voorgevallen. Spek-en-bonenquote:Op maandag 24 december 2007 03:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat komt dan eigenlijk weer omdat Brian en Amanda zelf geen TV maken. De drie moeten het allemaal op zich nemen. Brian en Amanda doen daar af en toe hun zegje over en daarmee is voor hun de kous weer af. Als ze dat nou eens in zouden zien...
ik heb hetzelfde.... dat gezeur over huubfans en liekefans die opeens tegen elkaar gaan zeiken boeit me ook niet. snap het probleem ook niet echt. gaat toch om de lol in het spelquote:Op maandag 24 december 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moi ?![]()
Maar trek het hier overigens ook niet. Heb al dagen zowel streams als Fok! niet echt gevolgd. Wat een gezeik zeg, niet normaal
Trustuh !! Ga er ook gauw vandoor, zie van schrik dat het al tegen de klok van vier isquote:Op maandag 24 december 2007 03:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde.... dat gezeur over huubfans en liekefans die opeens tegen elkaar gaan zeiken boeit me ook niet. snap het probleem ook niet echt. gaat toch om de lol in het spel
eroverheen lezen is de beste remedie.... kan je hier niet missen hoor Kaleddis![]()
truste!
Welterusten fokkiesquote:Op maandag 24 december 2007 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Trustuh !! Ga er ook gauw vandoor, zie van schrik dat het al tegen de klok van vier is![]()
Zie ze ook voornamelijk als "er moet ook een tegenkamp zijn". Het had ik mijn opinie wel veeeeel leuker geweest als dat kamp ook het spel wilde spelen. Mja, dat kan Brian (en ook Amannie) niet aan. Dan worden ze agressief...quote:Op maandag 24 december 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian en Amanda verzorgen voornamelijk de 'leuke' opvulmomentjes, is all they do. Met eens in de 2 maanden een uitzondering, zoals afgelopen vrijdag is voorgevallen. Spek-en-bonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |