Nee Amanda ik leefde niet meer...quote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mickey vertelde dat hij een zelfmoordpoging had gedaan, dat hij valium had ingenomen...vraagt Amanda: En je leefde nog?
Waarom ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hopelijk neemt Palma ontslag
Ik dacht tuinfluiter heeft ff geen streams, maar de waarom sloeg op waarom je hoopt op ontslag.quote:Op maandag 24 december 2007 13:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hysterisch wijf, ze is hoofd huishouding maar heeft een veel te brutale smoel tegen iedereen.
Precies, Palma dr momentje is weer klaar wat mij betreft.quote:Op maandag 24 december 2007 13:35 schreef Disana het volgende:
Mooi. Nu weer verder.
ontslag = arbeidsongeschiktheidquote:Op maandag 24 december 2007 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht tuinfluiter heeft ff geen streams, maar de waarom sloeg op waarom je hoopt op ontslag.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Die lappen kunnen wel weer van het zwembad af. Jaap wil zwemmen, zie hem zitten.
spannende show dan.quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het hoeft niet spannend te worden.Jaap,Huub en Lieke hoeven nooit op de bank.Als er een op de bank komt ,is dat voor show te maken.
Dat vraag ik me dus ook af. Ze heeft een hernia maar blijft wel werken?quote:
Stamt de bank niet uit de BB-periode?quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het hoeft niet spannend te worden.Jaap,Huub en Lieke hoeven nooit op de bank.Als er een op de bank komt ,is dat voor show te maken.
Het zwembad is verwarmd, niks mis mee.quote:
of vertrekt als arbeidsongeschikt, hoe dan ook, ze is bijna opgerot. Ze zei dat ze binnen nu en een paar dagen van het toneel kan zijn en dat de bewoners dan weten waarom en ze krijgt ene operatie en dan een maand of wat (9 weken?) niet werken. Ik schakelde net in dus kan zijn dat ik eea gemist heb.quote:
huub vond het anders, verwarmd en al, veels te koud.quote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zwembad is verwarmd, niks mis mee.
Jaap,Huub en Lieke zijn in de meerderheid dus kunnen altijd Amanda en Brian op de bank.quote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef miesy het volgende:
[..]
spannende show dan.
je weet nooit wie er getoneelhaakt word.
Een hernia kan binnen een jaar nog over gaan, en ze heeft hem al 7 maanden. Die overige maanden wil ze het nog aanzien en gewoon blijven werken. Want inderdaad, bij een operatie zou ze zo'n 9 weken niet kunnen werken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
of vertrekt als arbeidsongeschikt, hoe dan ook, ze is bijna opgerot. Ze zei dat ze binnen nu en een paar dagen van het toneel kan zijn en dat de bewoners dan weten waarom en ze krijgt ene operatie en dan een maand of wat (9 weken?) niet werken. Ik schakelde net in dus kan zijn dat ik eea gemist heb.
Hmm, niet onaardig, maar ik vind eigenlijk dat Selene, voor zolang ze nog in het huis zit, die taken wel kan overnemen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
Dus Karima komt er weer in, neem ik aan?
Hoe moet je het dan noemen.De stoel.quote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stamt de bank niet uit de BB-periode?
Ok, dit was dus een dooie musquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een hernia kan binnen een jaar nog over gaan, en ze heeft hem al 7 maanden. Die overige maanden wil ze het nog aanzien en gewoon blijven werken. Want inderdaad, bij een operatie zou ze zo'n 9 weken niet kunnen werken.
Volgens mij noemen zij het gewoon genomineerde voor ontslagrondequote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen.De stoel.
Die uitspraken van Lieke zijn echt om te kostenquote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef Marrije het volgende:
Lieke: doe er wat mee en neem het mee naar je volgende relatie
je wekt weer dat sprankje hoop bij me op..quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap,Huub en Lieke zijn in de meerderheid dus kunnen altijd Amanda en Brian op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |