Zullen ook wel silicone zakken zijnquote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Vervelend dat er zo'n tekort aan knoopjes is in dat hok.
[ afbeelding ]
Ze heeft vannacht zonder pruik maar met haarband geslapen, volgens mij staat er een cap in de vorige COS.quote:
was te verwachtenquote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Herstel: Amanda heeft gisteravond haar eigen haar gewassen en de pruik opgezet terwijl haar haar nog nat was, broeien maar.
Cap Prospera.
[ afbeelding ]
In die tijd geloofde Lieke nog in de echtheid van Huub's onder-de-dekens-verhalen.quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
José heeft een punt als ze zegt dat, toen Lieke nog met Huub was, ze geen probleem had met het spel dat Huub speelde.
Lieke is niet te vermurwen, gevoel en ruimte zijn de keywords.
José vindt het ook vreemd dat Lieke zo fel is terwijl ze klaar is met Huub.
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja Ik hoop hetquote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef riri het volgende:
dat kan niet anders dan heel slecht zijn voor die hoofdhuid en die haren daaronder door dat voortdurend door een pruik te bedekken....daar moet toch lucht bij...zometeen vallen haar eigen haren spontaan nog uit door de schimmels die ze op deze manier kweekt...dat moet echt heel vies zijn gewoon
Ach, dit gesprek heeft José weer een aardig olliebollenbonusje opgeleverd.quote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Py het volgende:
[..]
In die tijd geloofde Lieke nog in de echtheid van Huub's onder-de-dekens-verhalen.
Lieke zal Huub pas toelaten als hij zijn attitude veranderd. Niet dat dat moet van Lieke, maar anders zal ze zonder hem verder gaan.
rechtstreeks de poort uit zonder emquote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Py het volgende:
[..]
In die tijd geloofde Lieke nog in de echtheid van Huub's onder-de-dekens-verhalen.
Lieke zal Huub pas toelaten als hij zijn attitude veranderd. Niet dat dat moet van Lieke, maar anders zal ze zonder hem verder gaan.
Amanda zegt het krullen haar van haar moeder's en Australische roots te hebben,quote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft gedoucht vanavond zonder pruik![]()
Maar dan weer dr pruik op het natte haar zetten
terwijl Brian zei dat hij van haar originele haar houdt: bruin en gekruld
Zou het? Of moet het uitgezonden worden om eraan te verdienen?quote:Op maandag 24 december 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dit gesprek heeft José weer een aardig olliebollenbonusje opgeleverd.
Misschien wel. Deze situatie zal buigen of barsten voor één van de twee worden.quote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
rechtstreeks de poort uit zonder em
zet net de streams net aan en Lieke is weer bezig over Huub.quote:Op maandag 24 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
en Lieke zeurt door.Nu weer tegen Amanda.Ze denkt echt dat Amanda oprecht naar haar luistert.Lieke is echt dom bezig.
ik hoop het ook.quote:Op maandag 24 december 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap hoor nu maar weer hoe Lieke praat tegen de vijand over je maatje.Jaap ziet allang in dat hij met Lieke alleen het spel niet gaat winnen.
Jaap zal alleen Lieke wegstemmen als het moet van achter.Huub en Jaap willengewoon tv maken en dat lukt niet met minder spelers.Alleen jammer dat Lieke de stoorzender is in het spel wat Huub en Jaap willen spelen.Word al kotsmisselijk als ik Lieke zie en hoor praten.Ze praat zo monotoonquote:
Laat Lieke maar gaan, die sust de boel mooi in slaap en dan komt er hopelijk nog een keer een mes in de rug, Amanda heeft medelijden met haar en praat mooi met haar mee.quote:Op maandag 24 december 2007 12:50 schreef Py het volgende:
Amanda staat als volleerd huisvrouw in een pannetje soep te roeren, onderwijl met Lieke Huub's pubergedrag analyserend. Amanda vindt dat Lieke al ver is met het geven van een plek van haar emoties.
Mooi tafereeltje
ze heeft mensen nodig die mee lullen, maakt niet uit wie het is.quote:Op maandag 24 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
en Lieke zeurt door.Nu weer tegen Amanda.Ze denkt echt dat Amanda oprecht naar haar luistert.Lieke is echt dom bezig.
Het is allemaal drukte om niets. Lieke zit slechts haar tijd uit bij Jaap. Lieke wacht gewoon tot de nieuwe er is. Ze moet zijn/haar dekking te worden.quote:Op maandag 24 december 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap hoor nu maar weer hoe Lieke praat tegen de vijand over je maatje.Jaap ziet allang in dat hij met Lieke alleen het spel niet gaat winnen.
viel idd op.quote:Op maandag 24 december 2007 12:40 schreef Kaleddis het volgende:
2 dingen zijn me net opgevallen:
- Palma beeindigde het gesprek met Lieke net heel raar. Ik hoop dat het goed met je gaat met alles wat je in je verdere leven doet. Klinkt nogal als een afscheid, alsof Lieke donderdag naar huis gaat.
lol!!quote:Op maandag 24 december 2007 13:04 schreef Py het volgende:
Miky stapte eens een Hells Angels bar binnen ladderzat en begon te kloten met een vriendin van iemand daar. Hij kreeg ruzie en heeft een bierfust op iemand geslagen. Vervolgens is hij achter een motor door de stad getrokken.
De volgende dag is hij dezelfde kroeg weer binnengestapt, zich niets meer herinnerend van de nacht daarvoor. De Hells Angels hadden toen wel respect voor hem.
kan me wel voorstellen dat dat indruk heeft gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef Py het volgende:
[..]
Door dit soort incidenten is hij er achter gekomen dat hij teveel dronk
Daar kwam hij op school dus pas achter, eerder dacht hij van wel.quote:Op maandag 24 december 2007 13:11 schreef Py het volgende:
Het was dus niet zijn echte vader die hem de tering sloeg vroeger
hij is zo een wijze en begripvolle man......quote:Op maandag 24 december 2007 13:13 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij denkt Brian dat hij de presentator van Rondom 10 is ofzo.... pfffff
Het hoeft niet spannend te worden.Jaap,Huub en Lieke hoeven nooit op de bank.Als er een op de bank komt ,is dat voor show te maken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:03 schreef miesy het volgende:
[..]
viel idd op.
word dus weer spannend, eind deze week.
Waarom mag Brian wel een spijkerbroek aan en de rest van het huis niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |