een beetje bescherming kan geen kwaad...quote:Op zondag 23 december 2007 22:14 schreef floris.exe het volgende:
Is dat een nieuwe hype ofzo? Het onzichtbaar maken van je Hyves profiel voor mensen die niet in je Hyves vriendenlijst zitten? Tjonge jonge, waarom heb je dan een Hyves profiel???? Op die manier zijn de foto's dan ook niet meer zichtbaar, dus een rondje lekkere meiden gluren is er niet meer bij.
Waarom hebben ze dan Hyves?quote:Op zondag 23 december 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Omdat zulke mensen niet zitten te wachten op pottekijkers.
Om met vrienden te communiceren.quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan Hyves?
Kwestie van je achternaam niet voor iedereen toegankelijk maken en de zoekmachien laat je buiten beschouwingquote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Zeus1981 het volgende:
Ach... je kan de profielen nog wel zien? Ik ken mensen die het voor elkaar krijgen om gewoon niet vindbaar te zijn in de zoekmachine... kun je dus alleen vinden als je ze toevallig in het lijstje van anderen tegenkomt, of als je de directe url weet. Als je dat als vriendengroep dus allemaal doet, zul je elkaar dus nooit vinden.
Waarom gaan dat soort mensen uberhaupt op een site als Hyves zitten als ze niet gevonden willen worden?
Hmm, ik snap de hyves hype niet (al heb ik er zelf wel eenquote:Op zondag 23 december 2007 22:14 schreef floris.exe het volgende:
Is dat een nieuwe hype ofzo? Het onzichtbaar maken van je Hyves profiel voor mensen die niet in je Hyves vriendenlijst zitten? Tjonge jonge, waarom heb je dan een Hyves profiel???? Op die manier zijn de foto's dan ook niet meer zichtbaar, dus een rondje lekkere meiden gluren is er niet meer bij.
quote:Op maandag 24 december 2007 00:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoogopgeleide mensen met een Hyvesprofiel
quote:
ik heb geen hyves maar dit is een goed ideequote:Op maandag 24 december 2007 01:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dan kun je niet meer die lekkere chickies van vroeger opzoeken om te zien hoee ze er nu in bikini uitzien
Geef maar toe dat je Hyves niks vind omdat je helemaal geen vrienden hebt.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Zeus1981 het volgende:
Ach... je kan de profielen nog wel zien? Ik ken mensen die het voor elkaar krijgen om gewoon niet vindbaar te zijn in de zoekmachine... kun je dus alleen vinden als je ze toevallig in het lijstje van anderen tegenkomt, of als je de directe url weet. Als je dat als vriendengroep dus allemaal doet, zul je elkaar dus nooit vinden.
Waarom gaan dat soort mensen uberhaupt op een site als Hyves zitten als ze niet gevonden willen worden?
}quote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht, ik erger me er ook altijd dood aan. Maar imho zijn het juist vaak de lelijke dames die hun profiel geblockt hebben. De mooiere dames op deze aardkloot laten zich maar wat graag zien...
Dat heeft alles te maken met het tegen je gebruikt kunnen worden bij sollicitatiegesprekken.....quote:Op zondag 23 december 2007 22:14 schreef floris.exe het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:18 schreef risje123 het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik dus! ik heb dat misschien perongelijk ingesteld dat ik niet vindbaar ben maar hoe krijgik het terug!
quote:Op zondag 30 december 2007 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Eensch met TS. Een mateloos irritant verschijnsel.
quote:Op zondag 30 december 2007 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Eensch met TS. Een mateloos irritant verschijnsel.
Je kan er ook voor kiezen dat je vrienden je hele profiel niet kunnen zien.quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Prosac het volgende:
Je kan nu ook binnen je eigen "vriendengroep" onderdelen van je hyves blokkeren. Dus je vrienden weer onderverdelen in secties, die dan bijvoorbeeld je blog wel/niet mogen lezen, je foto's wel/niet mogen zien.
Hyves tekent haar eigen ondergang.
Aldus een kenner.quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Prosac het volgende:
Hyves is zo succesvol vanwege de hele optie dat je lekker ongenegeerd bij anderen kon kijken.. dat wordt steeds verder beperkt. CU2 ging er aan ten onder.. Hyves gaat dezelfde kant op.
Die optie is er nog, maar dan moet je betalen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef Djeez het volgende:
Een tijdje geleden kon je zelfs nog zien wie je profiel had bekeken, net als in FOK!s fotoboek gebruikelijk was. Gelukkig is die optie er allang uitgesloopt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |