Je bewijst zijn punt.quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef TNA het volgende:
Geheel met de TT eens, maar wat is precies de klacht?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Xith het volgende:
zeker bij die techniek studenten ><
Iemand die met het VWO bezig is is nog niet echt hoog opgeleid hè?quote:Op zondag 23 december 2007 21:48 schreef MouzurX het volgende:
eensch .. vwo'ers maken standaard om de 5 min een domme opmerkingx10 wanneer het domme blondjes zijn
Nee maar die worden meestal daarna wel hoog opgeleidenquote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand die met het VWO bezig is is nog niet echt hoog opgeleid hè?
Maar ze zijn het nog niet.quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar die worden meestal daarna wel hoog opgeleiden
daar woon(de) ikquote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Janetje het volgende:
Hoppekee, en topic weer leeg.
Als je wil baggeren ga je maar naar Sliedrecht.
hihi, hangt er vanaf... als je in de derde van het vmbo zit, dan is iemand uit 6vwo erg hoog opgeleid....quote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand die met het VWO bezig is is nog niet echt hoog opgeleid hè?
Misschien leren ze die domme opmerkingen daarna wel afquote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar die worden meestal daarna wel hoog opgeleiden
Ik moest lachen om je username, nu vind ik mezelf een beetje triestquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef InktVip het volgende:
[..]
hihi, hangt er vanaf... als je in de derde van het vmbo zit, dan is iemand uit 6vwo erg hoog opgeleid....
nee ze leren er alleen maar meer bijquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien leren ze die domme opmerkingen daarna wel af
quote:Op zondag 23 december 2007 21:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je username, nu vind ik mezelf een beetje triest
Ik woon in Papendrecht, home of Boskalis. Mag ik nu baggeren?quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Janetje het volgende:
Hoppekee, en topic weer leeg.
Als je wil baggeren ga je maar naar Sliedrecht.
kuttopicquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Het viel mij al op tijdens mijn studietijd en het valt mij nog regelmatig op. Hoog opgeleid zijn betekent helaas nog niet altijd dat men een intellectueel is. Het zijn dan vak die types die een hoge opleiding hebben genoten, maar eigenlijk inhoudelijk weinig kennis van zaken hebben, laat staan dat ze de behoefte hebben om diepgaand op de materie in te gaan.
Erg jammer is dat.
Wederom weer zó eens met jou hè. Zo zit er een meisje bij mij in het masterjaar en iedereen vraagt zich af hoe ze zo ver heeft kunnen komen. Altijd met de hakken over de sloot je vakken halen, domme vragen stellen, prutswerk inleveren... Volgens mij doet ze wel haar best, maar ze kan het niveau gewoon niet aan ofzo. Zelfs docenten ergeren zich aan haar. Ze schrijft ook geen papers, nee ze plakt gewoon een aantal citaten aan elkaar. Dat soort mensen mag de bachelor niet eens halen. Dat dat wel gebeurt, zegt helaas genoeg over het niveau van de studie Nederlandse taal en cultuur aan de RUGquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Het viel mij al op tijdens mijn studietijd en het valt mij nog regelmatig op. Hoog opgeleid zijn betekent helaas nog niet altijd dat men een intellectueel is. Het zijn dan vak die types die een hoge opleiding hebben genoten, maar eigenlijk inhoudelijk weinig kennis van zaken hebben, laat staan dat ze de behoefte hebben om diepgaand op de materie in te gaan.
Erg jammer is dat.
Dit geldt dus niet zo gauw voor bètastudies want daar kom je meestal niet door de studie heen zonder je er een beetje in te verdiepen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Erg jammer is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |