quote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Vliegvrager het volgende:
ik zit toch nog wat te twijfelen...
[1]
[2]
Ik vind 'm eigenlijk met net zo mooiquote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef Schanulleke het volgende:
En twijfel bij mij:
Ik heb de condenssporen (of de chemtrails, wat je wilt) weggehaald.
Met:
[ afbeelding ]
Of zonder?
[ afbeelding ]
waarschijnlijk ditquote:Op maandag 24 december 2007 09:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekent wat we volgende maand gaan doen?
In Photomatix zitten ook schuifjes die je wat verder dicht kunt zetten.quote:Op maandag 24 december 2007 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben vandaag even wat bezig geweest met het stoeien van Photomatix, maar door die hoge kleurverzadiging en scherpte die je krijgt in de foto's beginnen ze erg surrealistisch te worden..
Je probeert kleur/licht/schaduwcorrecties toe te passen, maar het was dus niet mijn intentie dat je foto zo ontzettend cartoony/(Pixar)computer gegenereerd eruit komen zien..
Ik bedoel het ziet er zeker niet onaardig uit begrijp me niet verkeerd, maar dit zijn dus echt nooit foto's die je "effe" met je camera maakt en eigenlijk duidelijk zo'n "Photomatix"-aura/halo-effect hebben, waardoor het het "bijzondere" van een foto er een beetje van af haalt..
Persoonlijk vind ik je foto's (ook in het winter-topic) nog wat donker en flets overkomen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef Schanulleke het volgende:
En twijfel bij mij:
Ik heb de condenssporen (of de chemtrails, wat je wilt) weggehaald.
Met:
[ afbeelding ]
Of zonder?
[ afbeelding ]
Jammer.quote:
Ik zie geen verschil met de eerder geposte versie.quote:Op maandag 24 december 2007 13:02 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je foto's (ook in het winter-topic) nog wat donker en flets overkomen.
Een klein beetje nabewerking kan geen kwaad denk ik.
Misschien kun je nog wat met de curves en levels spelen.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt en zie ook duidelijk verschil in de twee versies. Deze is wat "frisser", maar ik vind de originele versie van Schanulleke toch wat dromeriger overkomen, ik zou er dus niets aan veranderen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:02 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je foto's (ook in het winter-topic) nog wat donker en flets overkomen.
Een klein beetje nabewerking kan geen kwaad denk ik.
Misschien kun je nog wat met de curves en levels spelen.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Die doet het voor mij het meest. De andere zijn prachtig, daar niet van, maar het zijn vrij standaard landschapjes. Deze is wat abstracter en origineler, naar mijn idee.quote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Nu ik het op mijn laptop bekijk zie ik ook nauwelijks verschil.
Het verschil was op mijn vaste pc wel duidelijk zichtbaar.
Zal wel aan mijn beeldscherm liggen dan.![]()
Anyway, twijfel zelf ook nog.
Eentje van afgelopen weekend.
3.
[ afbeelding ]
Dat kan.quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en zie ook duidelijk verschil in de twee versies. Deze is wat "frisser", maar ik vind de originele versie van Schanulleke toch wat dromeriger overkomen, ik zou er dus niets aan veranderen.
Ben het wel met hem eens Schanulquote:Op maandag 24 december 2007 14:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de eerder geposte versie.
Wat voor scherm heb je dat de foto's flets overkomen? Ik heb hier een Sony Xblack en het ziet er prima uit.
Dan ben je helaas uitgesloten van deelname en stemming, zie regel 388 lid 2.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:18 schreef k_man het volgende:
Tot wanneer kan er eigenlijk gestemd worden?
Ik vlieg morgenochtend naar Barcelona en ben pas de 30e terug.
Nee de vraag is: vind jij het een landschap?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:48 schreef SpecialK het volgende:
hmm ik zit een beetje te twijfelen.... Is dit een landschap?
[ afbeelding ]
Ik wil wel een heel showcasje landschap insturenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee de vraag is: vind jij het een landschap?
zo ja: stuur in.
zo nee: zoek een ander.
De foto's die ingestuurd worden moeten "showcasejes" zijn. Jij moet er blij een trots op zijn. Of andere jou mening deling merk je wel tijdens het stemmen. 't Is toch veel leuker om dan als beste eruit te komen dan van te voren peilen en een foto inzenden waar misschien iedereen achterstaat, maar jij niet...
1 woord: internetcafequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:18 schreef k_man het volgende:
Hier moet nog even naar gekeken worden. Wellicht wat vroeger op de 31e van deze maand. Dus rond 18 uur ofzo. Maar dat moet ik nog even bespreken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:18 schreef k_man het volgende:
ok dan ben jij de derde die zegt dat het wel kan plus met laptopschermquote:Op woensdag 26 december 2007 15:16 schreef Schanulleke het volgende:
Op mijn oude CRT kunnen ze allebei wel. Origineel idee!
De kleuren zijn niet "normaal". Maar 't past zo ontzettend goed bij deze sfeer...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
ok dan ben jij de derde die zegt dat het wel kan plus met laptopscherm
Het scherm van mijn vriend is bij deze ongeschikt verklaard voor foto's bekijken
Ik bedoel met normaal ook "om aan te zien"quote:Op woensdag 26 december 2007 17:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De kleuren zijn niet "normaal". Maar 't past zo ontzettend goed bij deze sfeer...
Je kleuren knallen niet, maar zijn eerder een tikkie retro. Vind ik er wel bij passen, hooguit de verzadiging iets omlaag draaien.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:48 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken of er nog mensen zijn die me op 2e kerstdag willen helpen
Ik heb twee foto's bewerkt voor de wedstrijd op mijn laptop. Daar zien ze er qua kleur goed uit, de eerste wat feller dan de tweede wel. Maar als ik ze op het beeldscherm van mijn vriend bekijk ren je gillend wegDe eerste is dan vrij bleek en de tweede doet pijn aan je ogen, soort van neongeel. Het leuke is dat diezelfde foto vanochtend door iemand anders als goed werd beoordeeld qua kleur. Ik kan gewoon op beide schermen hier niet vertrouwen. Dus ik wil even van meer mensen weten hoe zij de kleuren zien, dan kan ik inschatten wat ik eventueel nog moet aanpassen.
Ze mogen van mij best knallen, het is immers speelgoed, maar het moet natuurlijk geen pijn aan je ogen doen
[ afbeelding ]
1.
[ afbeelding ]
2.
Geen paniekquote:Op donderdag 27 december 2007 09:38 schreef Miss_S het volgende:
is mijn foto trouwens goed aangekomen?
hotmail was moeilijk aan het doen, en nu zie ik dat er in het centrale topic wel weer geupdate is maar de mijne er niet tussen staan
En die van Littledrummergirl?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen paniek
hij is gewoon binnen.
Ik snapte al niet waarom jij nog instuurdequote:Op donderdag 27 december 2007 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En die van Littledrummergirl?
Die van mijzelf na veel wikken en wegen net ingestuurd. Twijfel nogsteeds
die van LDG vond ik in mijn spam, dus ja, die is ook binnen!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En die van Littledrummergirl?
Die van mijzelf na veel wikken en wegen net ingestuurd. Twijfel nogsteeds
Daar zal die van mij dan ook terecht zijn gekomenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die van LDG vond ik in mijn spam, dus ja, die is ook binnen!
same herequote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Miss_S het volgende:
gestemd
veel mooie foto's maar ook veel die me niet echt aanspraken
droomzequote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Chanty het volgende:
oei zitten een aantal heel gave platen tussen, ik ga er eerst maar een nachtje over slapen
quote:
zoekt topic...wie was dat nou nog maar weer, die toen die reminder in zijn sig had gezet en een topic had geopend over een soortgelijke situatie?quote:
valt mij ook wat tegen ja....quote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef Schanulleke het volgende:
40 inzendingen en 26 stemmers tot nu toe.![]()
Jammer hoor.
en geen een punt voor mijquote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef Schanulleke het volgende:
40 inzendingen en 26 stemmers tot nu toe.![]()
Jammer hoor.
En wat ben je danquote:Op maandag 31 december 2007 15:04 schreef -Marjo- het volgende:
Nou!!!Druk ik op invoeren ben ik net een minuut te laat!!!
Ik zat er bovenop vandaag!quote:Op maandag 31 december 2007 15:04 schreef -Marjo- het volgende:
Nou!!!Druk ik op invoeren ben ik net een minuut te laat!!!
quote:Op maandag 31 december 2007 15:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens iemand die het kan weten is ze tof
quote:Eerste plaats winaars:
PdeHoog * 2x
Marjo
umberrella
Ymke
Pauld
KD-fotografie
Boog
Elefes
pea4fun
Hmaster-II
quote:Tweede plaats winaars:
Puckzzz * 2x
Kamermans * 2x
Chanty
Tha_Erik
Logout
Shark.Bait
Freud
ikvind
Roger_dry
Schanulleke
quote:Derde plaats winaars:
Puckzzz * 2x
Chanty
PdeHoog
Ableton
Re
Prupke
Froosje
Xirio
..Zapper
verder zijn er 2 users die elke maand dit jaar mee hebben gedaan aan de wedstrijd, en dat zijn * Marjo & Chantyquote:Top10 totaal aantal punten
Puckzzz * 343
PdeHoog * 267
Kamermans * 255
Chanty * 231
Freud * 213
Tha_Erik * 204
Vliegvrager * 190
Shark.Bait * 173
KD-fotografie * 173
Ymke * 167
Ja, Hulde Kamermans. Statistiekjes zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 07:51 schreef An24 het volgende:
Tof gedaan Kamermans!
Hij had tijd gereserveerd voor de wedstrijd van januari.quote:Je niets beters te doen?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, Hulde Kamermans. Statistiekjes zijn altijd leuk.
[..]
Hij had tijd gereserveerd voor de wedstrijd van januari.
quote:Top10 totaal aantal punten
Puckzzz * 343
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:59 schreef Schanulleke het volgende:
Mooie stats Kamermans maar ik vind wel dat ik een gedeelde tweede plek heb in plaats van een derde. En voor jezelf wel een beetje die plek kapen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |