quote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Vliegvrager het volgende:
ik zit toch nog wat te twijfelen...
[1]
[2]
Ik vind 'm eigenlijk met net zo mooiquote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef Schanulleke het volgende:
En twijfel bij mij:
Ik heb de condenssporen (of de chemtrails, wat je wilt) weggehaald.
Met:
[ afbeelding ]
Of zonder?
[ afbeelding ]
waarschijnlijk ditquote:Op maandag 24 december 2007 09:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekent wat we volgende maand gaan doen?
In Photomatix zitten ook schuifjes die je wat verder dicht kunt zetten.quote:Op maandag 24 december 2007 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben vandaag even wat bezig geweest met het stoeien van Photomatix, maar door die hoge kleurverzadiging en scherpte die je krijgt in de foto's beginnen ze erg surrealistisch te worden..
Je probeert kleur/licht/schaduwcorrecties toe te passen, maar het was dus niet mijn intentie dat je foto zo ontzettend cartoony/(Pixar)computer gegenereerd eruit komen zien..
Ik bedoel het ziet er zeker niet onaardig uit begrijp me niet verkeerd, maar dit zijn dus echt nooit foto's die je "effe" met je camera maakt en eigenlijk duidelijk zo'n "Photomatix"-aura/halo-effect hebben, waardoor het het "bijzondere" van een foto er een beetje van af haalt..
Persoonlijk vind ik je foto's (ook in het winter-topic) nog wat donker en flets overkomen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef Schanulleke het volgende:
En twijfel bij mij:
Ik heb de condenssporen (of de chemtrails, wat je wilt) weggehaald.
Met:
[ afbeelding ]
Of zonder?
[ afbeelding ]
Jammer.quote:
Ik zie geen verschil met de eerder geposte versie.quote:Op maandag 24 december 2007 13:02 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je foto's (ook in het winter-topic) nog wat donker en flets overkomen.
Een klein beetje nabewerking kan geen kwaad denk ik.
Misschien kun je nog wat met de curves en levels spelen.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt en zie ook duidelijk verschil in de twee versies. Deze is wat "frisser", maar ik vind de originele versie van Schanulleke toch wat dromeriger overkomen, ik zou er dus niets aan veranderen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:02 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je foto's (ook in het winter-topic) nog wat donker en flets overkomen.
Een klein beetje nabewerking kan geen kwaad denk ik.
Misschien kun je nog wat met de curves en levels spelen.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Die doet het voor mij het meest. De andere zijn prachtig, daar niet van, maar het zijn vrij standaard landschapjes. Deze is wat abstracter en origineler, naar mijn idee.quote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Nu ik het op mijn laptop bekijk zie ik ook nauwelijks verschil.
Het verschil was op mijn vaste pc wel duidelijk zichtbaar.
Zal wel aan mijn beeldscherm liggen dan.![]()
Anyway, twijfel zelf ook nog.
Eentje van afgelopen weekend.
3.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |