Een aflevering van Loenatik maar dan met een andere cast.quote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
Eerder vertelde Brain dat Amanda en hij voldoende oliebollen hebben gescoord door pannekoeken te bakken en Huub te dissen.
Waar kijk ik eigenlijk naar.
Maar waar ze wel het bot van afpakt om vervolgens te gaan stampvoeten dat ze ook een bot wil.quote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Ik lig nu echt in een scheur om Amanda. Die gedraagt zich tegenover die zwerver alsof het een eerste klas debiel is. Ze praat tien keer zo hard, maakt rare, korte zinnen. Heb ook even terug gelezen, ze lijkt wel een klein kind wat een puppie heeft gescoord. ze loopt met hem rond te sjouwen alsof het haar chiwawa is.
Anna Nicole Smith deed dat ook altijd tegen buitenlandse reporters die Engels niet als moedertaal haddenquote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Ik lig nu echt in een scheur om Amanda. Die gedraagt zich tegenover die zwerver alsof het een eerste klas debiel is. Ze praat tien keer zo hard, maakt rare, korte zinnen. Heb ook even terug gelezen, ze lijkt wel een klein kind wat een puppie heeft gescoord. ze loopt met hem rond te sjouwen alsof het haar chiwawa is.
Is niet verwonderlijk. Eerder, met de 'stemming' had ze het er al over dat ze hem 'gepimpt' had, alsof ze een kerstboompje had opgetuigd.quote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Het resultaat van een jaar tv maken en kijk nu even naar Brian. Need I say more?quote:Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat huub niet veel meer weegt.....hemmeltje wat ziet die jongen er uit. Het lijkt wel of hij helemaal uitgeleefd is.
Wat een verschil met toen die een dag thuis was geweest.quote:Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat huub niet veel meer weegt.....hemmeltje wat ziet die jongen er uit. Het lijkt wel of hij helemaal uitgeleefd is.
Als dit erotisch is dan heeft Mikey een probleem, want dit is een algemene massage-tafel met een gat voor je hoofd maar verder nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
Is dit nou zo'n erotische massage?
Mooie cap die uitbeeldt wat ik nu van dat ventje vind. (Heb nog ooit een SMSje voor hem verstuurdquote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een verschil met toen die een dag thuis was geweest.
[ afbeelding ]
Ik ook, maar meer om het feit hoe ze masseert, temeer omdat ik zelf (sport)masseur benquote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Dat het aan de scharnieren ligt..quote:Op zondag 23 december 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Zeur dat hij veel doet aan zelfreflectie en veel van zichzelf geleerd heeft in dat hok.
Wie legt mij nu eens uit wat hij geleerd heeft......ik ben het spoor bijster.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dit erotisch is dan heeft Mikey een probleem, want dit is een algemene massage-tafel met een gat voor je hoofd maar verder niet
quote:
De scriptjes zijn zo idioot aan het worden dat er geen geloofwaardig verhaallijntje meer aan vast is te maken. De lijntjes worden een grote knoop.quote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Selene beschouwt Brian en Amanda écht als vrienden.
Wat is dat toch in dat hok. Vriendschap wordt daar verklaart alsof het een salamiworst is en wordt ook verbroken alsof het een bedorven speklap is.
Wat naar! Laat die man alsjeblieft miljonair worden. Van mij mag hij die hut zo hebben en de geldprijs.quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slachtoffer Mikey vertelt over zn litteken van en lepel. was in de gevangenis om sigaretten of zo.. pas na een week mocht ie naar het ziekenhuis ..
Zullen we daar een 3FM radio programma voor op starten ?? Er zijn genoeg extra pondjes te vergeven deze weken !quote:Op zondag 23 december 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub mag zo wel 20 kg van mij. zomaar zonder verdere bedoelingen
Nou ehm......Brian en Amanda kunnen Zeur goed gebruiken in hun kamp dus lult Brian maar wat.quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Selene is heel zwaar ingestort maar Amanda heeft haar daar uitgepraat.
Heb ik iets gemist?
Wel met een korreltje zout nemen hoor. Hij had het hier kort geleden ook over, die sigaretten. En vertelde toen ook van een beschermer die 9 kinderen vermoord en opgegeten zou hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat naar! Laat die man alsjeblieft miljonair worden. Van mij mag hij die hut zo hebben en de geldprijs.
Soms begrijp ik van jou schrijven helemaal niets meer. Aan de eene kant schrijf je dat alles gescript is en dat eene Flenz alles bepaalt, aan de ander kant reageer je weer zoals hier boven. Ik kan je vertellen dat ik geen moer meer van DGK snap, maar van jou begin ik ook minder te begrijpen......quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het resultaat van een jaar tv maken en kijk nu even naar Brian. Need I say more?
De Glazen Kooi.quote:Op zondag 23 december 2007 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we daar een 3FM radio programma voor op starten ?? Er zijn genoeg extra pondjes te vergeven deze weken !
Help Huub de winter door !!
Het is toch zo simpel. Tv maken is scripts en Flens volgen. Dat breekt Huub nu op.quote:Op zondag 23 december 2007 21:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Soms begrijp ik van jou schrijven helemaal niets meer. Aan de eene kant schrijf je dat alles gescript is en dat eene Flenz alles bepaalt, aan de ander kant reageer je weer zoals hier boven. Ik kan je vertellen dat ik geen moer meer van DGK snap, maar van jou begin ik ook minder te begrijpen......Het is gelukkig niet zo heel erg belangrijk
De Getraliede Kooiquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De Glazen Kooi.Maar dan moet je voor Brian wel iets anders verzinnen want glas en Brian gaan niet samen.
Brian staat iig zo buitenquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De Glazen Kooi.Maar dan moet je voor Brian wel iets anders verzinnen want glas en Brian gaan niet samen.
Nou nee, laat hem eerst de alcohol maar laten staan, vervolgens stoppen met die sigaretten, dan droogt hij vanzelf weer wat beter op en zeker weten komt hij weer wat kilo's bij.quote:Op zondag 23 december 2007 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we daar een 3FM radio programma voor op starten ?? Er zijn genoeg extra pondjes te vergeven deze weken !
quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik ben een ram boven op een berg die waakt over alle schaapjes die in de weide staan.
Ik verstond zelfs " daar beneden staan"quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik ben een ram boven op een berg die waakt over alle schaapjes die in de weide staan.
Maar blijf vooral kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
Volgens Bwian gaat Huub donderdag ''flippen''. Waarom, weet iemand dat?
Zoals jij het stelt is het inderdaad wel simpel, maar je gaat me nou toch niet wijs maken dat alleen Huub gescript wordt. Daar geloof ik nou dus helemaal niets van. dat er gescript wordt is duidelijk, maar dat geldt denk ik wel voor iedereen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch zo simpel. Tv maken is scripts en Flens volgen. Dat breekt Huub nu op.
Dit itt Brian en Amanda, die vieren samen een gezellige vakantie in dat hok.
omdat dan Quinten komt draaien in de kooiquote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
What ever, ik lig iig in een stuip net als jijquote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verstond zelfs " daar beneden staan"
En iets over dat hij iedereen zou beschermen voor degenen die in de buurt kwamen (maar dat verstond ik niet goed meer omdat ik in een lachstuip schoot)
De verrotte karakters komen wel overeen, maar daar houdt de overeenkomst op.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Py het volgende:
Brian: 'Ik heb geen noodzaak om mijn ego te strelen. Sommige dingen staan mensen in de weg. Ik ben een doorzetter. Mijn valkuil is dat ik dus te ver doorschiet in dingen. Die deur was omdat ik ontzettend boos was op Amanda'
Selene begrijpt het allemaal en herkent veel van Brian in haarzelf.
Zal wel met de ontslagronde te maken hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen...................................... het is niet zo erg als Dennixquote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Dacht je dat je alles gehoord had in die villa, hoor ik ineens de onbeschrijflijk valse maagomkerende snerpende geluiden van een "zingende' Selene
King of loverboys, Brian!quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Donderdag komt Quinton weer. De DJ waar Lieke gisteren mee gezoend heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
Selene zit in een rol denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De verrotte karakters komen wel overeen, maar daar houdt de overeenkomst op.
Eens.quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...................................... het is niet zo erg als Dennix
quote:Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef Guuskeee het volgende:
ik wacht erop dat selene brian zn lol uit zn broek trekt en in dr mond neemt... gvd wat een slijmhoer
Het laatste hier over. Natuurlijk is er een script voor iedereen maar als je de streams een beetje volgt kun je toch niet ontkennen dat de hoofdrol is weggelegd voor Huub, juist omdat hij dat, vaak in combi met Jaap, heel goed kan/doet.quote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zoals jij het stelt is het inderdaad wel simpel, maar je gaat me nou toch niet wijs maken dat alleen Huub gescript wordt. Daar geloof ik nou dus helemaal niets van. dat er gescript wordt is duidelijk, maar dat geldt denk ik wel voor iedereen.
Brian weet ook alles hèquote:Op zondag 23 december 2007 21:41 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda heeft een staart.
Amanda: Mike is met een lepel gestoken, in de gevangenis.
Brian: ja die lepels slijpen ze en gebruiken ze als mes.
Amanda: ging om sigaretten
Brian: sigaretten zijn geld in de gevangenis
Is altijd zo geweest. Na zijn flipacties vindt hij het altijd erg dat het gebeurd is, maar naarmate de tijd vordert weet hij altijd een zondebok aan te wijzen. Het ligt nooit aan hemzelf. De RAT.quote:Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef Py het volgende:
[..]
Selene zit in een rol denk ik.
Brian gelooft in zijn eigen bullshit.
Ik schrok zo van dat geluid dat mijn pizza er bijna uitkwam!quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...................................... het is niet zo erg als Dennix
Berggeit dusquote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
En dat terwijl Brian nooit rookt en ook niet naar wiet stonk gisteren in Leidschendam...quote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian weet ook alles hè![]()
Hij lijkt het orakel van Delphi wel
Hij wist zelfs dat je duizenden euro's kwijt was voor het theorie-examenquote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian weet ook alles hè![]()
Hij lijkt het orakel van Delphi wel
In Amanda's geval kan dat best nog wel eens correct zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef mazaru het volgende:
Hij wist zelfs dat je duizenden euro's kwijt was voor het theorie-examen
1 op 1 gesprek, goed in beeld gebracht door de cameras. Dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Om werkelijk misselijk van te worden zoals Brain en Selene nu aan het praten zijn.
Het geluid moet maar even helemaal uit. Beelden denk ik ook maar.
Zijn ze TV momentjes aan het maken voor kerst?
Scoren ze hier ook oliebollen mee??![]()
![]()
![]()
Als je het koopt op de zwarte markt en een blokje around the building kunt rijden ja ! Maar dan heb je je praktijk ook diezelfde dag !quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wist zelfs dat je duizenden euro's kwijt was voor het theorie-examen
Hij is de nobele die toegeeft een angermanagement probleem te hebben. Dus hij werkt aan zichzelfquote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest. Na zijn flipacties vindt hij het altijd erg dat het gebeurd is, maar naarmate de tijd vordert weet hij altijd een zondebok aan te wijzen. Het ligt nooit aan hemzelf. De RAT.
Ik snap daar ook niks van. Daar wordt niet eens meer over gepraat, ook niet in het Cos. Het is Brian hequote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef blomst het volgende:
waarom mag brian wel alles vernielen, en moest Dennix meteen de kooi uit, camera zelf was niet eens stuk???
quote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef Py het volgende:
[..]
Hij is de nobele die toegeeft een angermanagement probleem te hebben. Dus hij werkt aan zichzelf![]()
Terwijl anderen schuldig zijn omdat ze niet tijdig stoppen met praten als hij het voelt opkomen bij hemzelf.![]()
En achteraf verontschuldigen met dat hij zijn eigen kracht niet kent.
Maar hij zoekt het in ieder geval bij zichzelf![]()
![]()
Klinkt snood.quote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar iik denk dat ik toch eens in conclaaf moet gaan met NMNS om een serieuze actie te gaan ondenemen.
quote:21:23 - Dé vrouwenvriend
Huub en Lieke zijn de hoofdrolspelers van de dag. Je zou bijna vergeten dat er nog meer mensen zijn… “Ik merk dat ik rustiger ben geworden”, zegt Selène tegen Brian. “Ik voel me zekerder, ik maak me niet meer zo druk.” De Antilliaan heeft het ook opgemerkt. “Ik merk het aan je ‘gek doen’”, reageert hij bedachtzaam. “Dat deed je in het begin en dat is nu weer terug. Die momenten heb ik gemist.” De gastspeelster steekt haar hand uit om die van Brian erin te voelen. Brian is wel goed met de vriendinnen van Amanda, met Nadia was hij ook al zo close.
quote:21:08 - Ontspanning!
Lieve Amanda besluit om Mike te masseren. In de fitness hebben zij en Brian een massagetafel neergezet. Als Mike zich uitkleedt, komt het gesprek even kort op zijn gewicht, hij weegt 54 kilo. “Daar gaan we dus 65 kilo van maken”, zegt Brian resoluut, voordat hij zijn meisje een kus geeft en Mike met zijn masseuse achterlaat. Dan klinkt er een rustig natuurmuziekje door het vertrek en kan de totale ontspanning voor de zwerver beginnen…
quote:20:53 - Gelukkig!
Het gelukkige liefdesstelletje van de Villa komt even bij elkaar om te bespreken hoe gelukkig zij is. “Je zou maar elke dag ruzie maken. Ze kunnen tegen ons willen spelen wat ze willen, het lukt ze toch niet”, zegt Brian over Huub en Lieke. “Ze maken zoveel ruzie en wij hoeven niet eens wat te doen!”, vervolgt hij enigszins verbaasd. “Ja, dan doen wij het toch een stuk beter”, verzucht Amanda met een gelukkig gezicht. Nu maar hopen dat het tussen jullie allemaal zo gelukkig blijft!
Plan bestaat al langer, kan hier niet openbaar gemaakt worden.quote:
Als jij gisteren niet wat emmertjes bij de Action gekocht hebt is your place nou een zuur-ruikende messquote:Op zondag 23 december 2007 21:55 schreef Guuskeee het volgende:
zo heerlijk onpartijdig die VV he...![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
dr staan er nog genoeg maar anders word het zo'n lange post. kutvolk daar bij die VV
Misschien moet hij wel in opdracht deuren slopen......quote:Op zondag 23 december 2007 21:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niks van. Daar wordt niet eens meer over gepraat, ook niet in het Cos. Het is Brian he
Ooeeeeeeequote:Op zondag 23 december 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Plan bestaat al langer, kan hier niet openbaar gemaakt worden.![]()
Goh, valt je dat nu pas op, PoekieRoekie is dol op Brian en Amanda net als de rest van de Febo.quote:Op zondag 23 december 2007 21:55 schreef Guuskeee het volgende:
zo heerlijk onpartijdig die VV he...![]()
![]()
![]()
dr staan er nog genoeg maar anders word het zo'n lange post. kutvolk daar bij die VV
ik kan wel genieten van al die kapotte deuren.....quote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien moet hij wel in opdracht deuren slopen......
kep emmers gratis meegekregen bij de sleutelbosquote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als jij gisteren niet wat emmertjes bij de Action gekocht hebt is your place nou een zuur-ruikende mess![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 22:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
kep emmers gratis meegekregen bij de sleutelbos
Najib Amhaliquote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef Py het volgende:
Klinkt als Patrick Lodiers op de streams
Dachten we van Natasia ook, verlopig is ze de eerst keer geslaagd voor haar praktijk,zelfs nog naar een nacht baschen, ik ben benieuwd hoeveel er hier zitten die dit kunnen zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Amanda's geval kan dat best nog wel eens correct zijn.
Denk je dat Amanda dat snapt of lacht ze mee als er gelachen wordt?quote:
Zowel mijn motor als mijn autorijbewijs in 1 keerquote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dachten we van Natasia ook, verlopig is ze de eerst keer geslaagd voor haar praktijk,zelfs nog naar een nacht baschen, ik ben benieuwd hoeveel er hier zitten die dit kunnen zeggen.
Bassie & Adriaan is nog te hoog gegrepen voor Amanda, dus ik denk het laatstequote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat Amanda dat snapt of lacht ze mee als er gelachen wordt?
Eerste keer theoriequote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dachten we van Natasia ook, verlopig is ze de eerst keer geslaagd voor haar praktijk,zelfs nog naar een nacht baschen, ik ben benieuwd hoeveel er hier zitten die dit kunnen zeggen.
30 rijlessen en 1x theorie......karren maar.quote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar hier gaat het om theoretische kennis, in combinatie met Amanda. Dat lijkt mij geen makkelijke combi.quote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef coldstar het volgende:
Pik nu slapen....quote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef Py het volgende:
Huub ligt in bed.
Nu zou Lieke Huub lastig moeten gaan vallen met dat ze erover wil praten
En een a-tje !! Netjesquote:Op zondag 23 december 2007 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerste keer theorie
Eerste keer B-E
Eerste keer A
Eerste keer C-D-E
Goeie ouwe tijd, toen E nog overal aan vast zat
Ook theoretische kennis heeft niet echt wat met theorie van een rij examen te maken. Als dat zo is dan hebben we alleen maar mensen met een hoog IQ op de weg rijden. Ik denk dat we ons zelf nog goed vergissen in Amanda.Overigens was ze al eens een keer geslaagd voor haar theorie, die is nu verlopen. We wachten het af......de meest inteligente zitten hier merk ik, allemaal in een keer geslaagdquote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hier gaat het om theoretische kennis, in combinatie met Amanda. Dat lijkt mij geen makkelijke combi.
Een klassieker: zeldzame Kawa 350 3-cylinder tweetakt uit 1971quote:Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En een a-tje !! Netjes
(Wat voor fiets hebbie? Of hebbie geen fiets?)
Goed idee !quote:Op zondag 23 december 2007 22:03 schreef Py het volgende:
Huub ligt in bed.
Nu zou Lieke Huub lastig moeten gaan vallen met dat ze erover wil praten
Bron: VVquote:Glimmend van de olie stapt Mike onder de douche. Hij heeft enorm genoten van Amanda’s massagekunsten. Eenmaal terug bij haar vriendje moet Amanda toch even wat kwijt. “Ik was Mike net aan het masseren en ik zag een litteken op zijn rug”, fluistert ze met een eng gezicht. “Weet je wat dat was? Hij is met een lepel gestoken!” Brian lijkt te snappen wat er is gebeurd. ”Oh, in de gevangenis? Was de lepel geslepen?”, reageert hij alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zouden messen passé zijn tegenwoordig?
Nog veel netjes-er !!quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een klassieker: zeldzame Kawa 350 3-cylinder tweetakt uit 1971
Dat vind ik dan wel weer scherp van VV ! Refererend aan Brians verleden ..quote:Op zondag 23 december 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Brian kent het klappen van de zweep.
[..]
Brian kent het klappen van de zweep en VV bagataliseerd de uitspraak van Brian.
quote:Glimmend van de olie stapt Mike onder de douche. Hij heeft enorm genoten van Amanda’s massagekunsten. Eenmaal terug bij haar vriendje moet Amanda toch even wat kwijt. “Ik was Mike net aan het masseren en ik zag een litteken op zijn rug”, fluistert ze met een eng gezicht. “Weet je wat dat was? Hij is met een lepel gestoken!” Brian lijkt te snappen wat er is gebeurd. ”Oh, in de gevangenis? Was de lepel geslepen?”, reageert hij alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zouden messen passé zijn tegenwoordig?
Bron: VV
Ja Brian is van alle markten thuis !quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer scherp van VV ! Refererend aan Brians verleden ..
watquote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
De recalcitrante kutkabouter mag een zomaar slapen.
[ afbeelding ]
Veel plezier, ik ga morgen zelf ook voor een midweekje weg en nu maar hopen dat als we terug komen Huub er nog in zitquote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef coldstar het volgende:
Deze Fokster gaat afsluiten. Die staat aan de voor avond van een heerlijke mid-week weg met het gezin. Ik wens iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen toe. Eet niet te veel, dat moet er allemaal weer vanaf straks. Ik groet u......
Fijne Kerstdagen en geniet met mate !quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef coldstar het volgende:
Deze Fokster gaat afsluiten. Die staat aan de voor avond van een heerlijke mid-week weg met het gezin. Ik wens iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen toe. Eet niet te veel, dat moet er allemaal weer vanaf straks. Ik groet u......
Adios Coldstar, geniet ervan, en alvast al wat wenselijk is. CU.quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef coldstar het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 19:34 schreef riri het volgende:
En brian is zo makkelijk over de zeik te krijgen en onzeker te maken....ik snap niet dat die club dt niet doet...ik kreeg die jongen zo over de zeik als ik daar zat...als ze zich met z'n drieeen daar nou eens op gingen richten
quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef koppiesoep het volgende:
Ja en dat snap ik nou ook niet.Ik heb de indruk dat je iedereen over de rooie mag krijgen daar in de villa, maar het godsgeschenk (de Almachtige keutel van God) en zijn manke lama worden door de cafetaria uit het frituurvet gehouden.
quote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga morgen zelf ook voor een midweekje weg en nu maar hopen dat als we terug komen Huub er nog in zit
Have fun en U groet U ook.quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef coldstar het volgende:
Fijne dagen Coldstarquote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef coldstar het volgende:
Lieve Oma, dat was een grapje. Het werd eens tijd dat Huub ongestoord een tukkie mag doen.quote:
Ciao.quote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga morgen zelf ook voor een midweekje weg en nu maar hopen dat als we terug komen Huub er nog in zit
Maak je geen zorgen, Huub gaat nergens heen. Veel plezier en niet stiekum internetten hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook veel plezier komende dagen !quote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh BQ, als Huubke niet snel het puberniveuatje te boven komt ligt hij er vrijdag uit. Einde DGK of nietquote:Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Huub gaat nergens heen. Veel plezier en niet stiekum internetten hoor.
Heb je nog meegekregen dat jou kaartje bij Selene is aangekomen?quote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef T-lex het volgende:
Weer een bullshit telefoontje dus...gewoon ff een belletje om te zeggen dat ze Amanda mist.
Was Brian al bang voor natuurlijk...zonde van de punten.
quote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook veel plezier komende dagen !
Je Donald
Amanda moet die betalen en die heeft ze van jaap afgetroggeldquote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Mika25 het volgende:
Hoe komt Nadia aan 300 cp's ?Kan niet van de PP zijn... Er wordt dus WEER gesjoemeld met de CPs...
Of ze er een muntje van 1 CP in laat vallen of een van 50? Wie ziet datquote:
Die van d'r verjaardag?quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat jou kaartje bij Selene is aangekomen?
Huub is Huub en dat puberale gedrag kan ik meer waarderen dan je wijf door de douchecabine rossen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeh BQ, als Huubke niet snel het puberniveuatje te boven komt ligt hij er vrijdag uit. Einde DGK of niet
Ach, Huub gaat nergens heen, net zoals Brian. Zij zijn de 2 hoofdrolspelers in dat hok.quote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is Huub en dat puberale gedrag kan ik meer waarderen dan je wijf door de douchecabine rossen.
Misschien is het appels vergelijken met peren maar Huub exit is idd einde DGK.
Hoe kwam ! Maar ja gesjoemeld word er nog steeds zeker .. Vroeger mochten menmsen di eweggingne hun punten weggeven maar dat hebben we de laatste 8 maand niet meer mee gemaakt! O f het moet zo zijn dat alles direct Brian's sok in ging.. Zn punten zijn trouwens verdeeld over 2 grijze zokken en ik vermoed dat we eerder vanavond slechts de inhoud van zn officiele punten sok hebben gezien. De reserve sok bevat ..?quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Mika25 het volgende:
Hoe komt Nadia aan 300 cp's ?Kan niet van de PP zijn... Er wordt dus WEER gesjoemeld met de CPs...
alsof dat haar nog wat aangaat.quote:Op zondag 23 december 2007 21:58 schreef Varen het volgende:
Lieke vraagt aan Jaap of hij en Huub nog plannen hebben.
Jaap: nee, niet specifiek.
Lieke: oke
Film
Fijne dagen Dquote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Bedankt en jullie natuurlijk ook alemaal fijne dagen
Brian had al zn 50cp muntjes nog netjes bij elkaar ! Volgens mij gaf ie haar gewoon een paar lagen puntjes en hoeveel heeft ze er nu in gegooid? 1 voor mn cap dat weet ik !quote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of ze er een muntje van 1 CP in laat vallen of een van 50? Wie ziet dat
Zal wel komen door mij want ik zit hier met een beker Ben & Jerry'squote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
japie kan zijn ogen niet van ons afhouden...
hehehe...lol!quote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel komen door mij want ik zit hier met een beker Ben & Jerry's
Trusten Ruud !quote:Op zondag 23 december 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er even weg van. Ongeacht je voorkeur voor wie dan ook in de kooi, ik hou van fok en de mensjes die elkaar op bepaalde puntjes wijzen. Ik ben ook maar een kijkertje met tekortkomingen. Truste Fok.![]()
![]()
trustequote:Op zondag 23 december 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er even weg van. Ongeacht je voorkeur voor wie dan ook in de kooi, ik hou van fok en de mensjes die elkaar op bepaalde puntjes wijzen. Ik ben ook maar een kijkertje met tekortkomingen. Truste Fok.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Ruud !
Morgen weer een dag toch!?
slaap zachtquote:Op zondag 23 december 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Nu snap ik waarom je altijd voor het daglicht op moest en pas na het donker weer thuis wasquote:Op zondag 23 december 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de meeste van mijn Pooljes zijn naar Polen. Mijn bussie is morgen leeg
Lekker uitslapen.
Is ze moe of begrijpt ze het niet ? Bedoel de humor van Najib Anhali?quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat naar bed
Trusten Ruudquote:Op zondag 23 december 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de meeste van mijn Pootljes zijn naar Polen. Mijn bussie is morgen leeg
Lekker uitslapen.
Das dan de enige actie die heeft plaats gevonden de afgelopen 2 uur !!quote:Op zondag 23 december 2007 23:39 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft zonder pruik opgedoucht![]()
[ afbeelding ]
En Brian wast haar echte haarquote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan de enige actie die heeft plaats gevonden de afgelopen 2 uur !!
Lieke maakte hem wakker.quote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Huub is weer wakker !
Verdiende loon voor die low lifes!quote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 23 december 2007 @ 23:20 schreef Huub het volgende:
heb Dennis en Nadia bij Choices gezien, waar ze elkaar stonden af te lebberen. Ze werden echter allebei uitgescholden, Nadia voor hoer en Dennis voor allerlei dingen. Ze zijn duidelijk totaal niet populair in Alphen, eerder meelijwekkend
Net ook al die handdoek over haar hoofd.. dat kind schaamt zich echt kapot voor d'r korte koppie.quote:Op zondag 23 december 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Ja hoor, de pruik gaat op het natte haar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 00:00 schreef 64-Bitch het volgende:
Weet iemand waar mijn liefje Selene is?
Daar heeft huubje al weken last van.quote:Op maandag 24 december 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Het zit Huub niet lekker dat Lieke hem straal negeert.
[ afbeelding ]
Als ik wist wie jouw liefje was kon ik daar misschien antwoord opgeven.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag jou toch ook niet waar mijn liefje is?!
Een beetje depressief in zijn eendje denk ik.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Daar heeft huubje al weken last van.
Zit ie aan de valium trouwens? Hij is zo rustig, of stilte voor de storm?
Kennelijk heeft ze niet zoveel andere waardes meegekregen bij haar opvoeding.quote:Op maandag 24 december 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net ook al die handdoek over haar hoofd.. dat kind schaamt zich echt kapot voor d'r korte koppie.
Triest toch als je uiterlijk het enige is wat je nog hebt...
zal lekker gaan stinken.quote:Op maandag 24 december 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Wat is het ook een raar kind: doet ze een pruik bovenop haar kletsnatte eigen haar![]()
[ afbeelding ]
Ze kan ook echt niet van haar haar afblijvenquote:Op maandag 24 december 2007 00:12 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft al een kale plek van de haar clips. Volgens Brian scheurt Amanda d'r haar, omdat zij tlkens haar clips verplaatst
Op Tanner.quote:Op maandag 24 december 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
Op wie denkt Selene nu verliefd te zijn?
ze had het over vlindertjes in haar buik, was dat over Luc?quote:Op maandag 24 december 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
Op wie denkt Selene nu verliefd te zijn?
Iedereen behalve Luc dat statement is daarnet wel door haar gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
ze had het over vlindertjes in haar buik, was dat over Luc?
Wat heeft Fok
Neuh idd... beetje jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Kennelijk heeft ze niet zoveel andere waardes meegekregen bij haar opvoeding.
Problemen met de serverquote:Op maandag 24 december 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Fok
Ja dus.quote:Op maandag 24 december 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Fok
Het is dus niet Lucky Luc de kale rapper, die mist ze nog niet eens naast haar in bed.quote:Op maandag 24 december 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
En dan aan Brian vragen of het geloofwaardig overkomt als ze dat zegt.
Dan doen we ook maar gelijk een actie voor Lieke. Die is ook 14 kilo kwijt.quote:Op zondag 23 december 2007 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is al de 3de nacht dat ik hetzelfde filmpje zie.quote:
Da's Moeder Lieke, die geen spelletjes speelt.quote:Op maandag 24 december 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk weet ik nog steeds niet goed waarover het gaat.
Heilige moeder Maria, zegt Huub.
Ja, dat snapte ik nog wel. Maar voor de rest? Het was voor mij onduidelijk, misschien omdat we het begin niet hoorden.quote:Op maandag 24 december 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's Moeder Lieke, die geen spelletjes speelt.
Behalve dat ze met Brian&Amanda speelt. Ze doet alleen wat ze zelf wil.
Hee, bedankt voor de uitleg. Wat een onzin weer dat ze niet wil zeggen waarom het concreet gaat. Jaap zegt nu dat hij haar informatiebron snapt.quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:
lieke denkt plannen van jaap te weten die haar er in kunnen luizen en waar huub ook bij betrokken is. De mannen zijn boos want lieke insinueerd van alles, maar wil niet zeggen waar het over gaat en van wie ze de info heeft gekregen. Ze zegt dat ze aan het eind van de week erop terugkomt. Huub zegt tegen jaap dat lieke jaap wantrouwd en vraagt zich af of dat wel kan bij teammatties
precies dat....quote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
Enne.. Amanda en Brian slapen al weer lekker? Daar hoeft achter niet mee te sleutelen?
En Lieke geeft hem nog even mee dat hij nooit moeite heeft gedaan haar te leren kennen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:13 schreef lorence1 het volgende:
huub verzint een smoes (imho) om weer even bij lieke en jaap binnen te vallen
quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En Lieke geeft hem nog even mee dat hij nooit moeite heeft gedaan haar te leren kennen.
Laat zuursletje toch asjeblief opkrassenquote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Lieke denkt dat ze deze maand niet kan worden weggestemd. Ze wil ook niet weg.
Huub afzeikt? Welke streams kijk jij?quote:Op maandag 24 december 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat dan: Lieke die haar ding doet ?
Ik zie alleen maar dat ze Huub afzeikt....
Als je het tegen mij hebt:quote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat verdraaid Lieke dan geachte Huub fan?
En de aap komt weeer uit de mouw, het is weer een "showelement".... Ze mogen er niet over praten van achter en Lieke zegt "laat het dan laat het dan"quote:Op maandag 24 december 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is Lieke met een negatief vermoeden over Jaap en Huub gekomen, maar mogen zij het er vervolgens niet over hebben. 'Laat het dan, laat het dan', zegt ze ook steeds.
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3 tegen erlkaar, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is Lieke met een negatief vermoeden over Jaap en Huub gekomen, maar mogen zij het er vervolgens niet over hebben. 'Laat het dan, laat het dan', zegt ze ook steeds.
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat zuursletje toch asjeblief opkrassen
Maar een balletje opgooien om Huub nog slechter te laten lijken en hem op te fokken was natuurlijk wel weer leukquote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebben
Dat is nou weer echt Lieke. Eerst zegt ze het. Dan zegt ze Laat maar!, En dan is Huub ineens weer heel erg achterdochtig.quote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebben
quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.
laat de zwakste speler van dit moment vertrekken: hij heet Huub.quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.
Zullen B&A ooit nog aan bod komen. Ik verwacht van niet. Die hebben het afgelopen jaar vakantie gehad.quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
dat balletje gooide ze op bij jaap in de slaapkamer. jaap is toen huub gaan informeren en toen kwamen ze met zijn tweeen verhaal bij haar halen en toen wilde ze er niets over kwijt omdat ze niet weet of het echt waar isquote:Op maandag 24 december 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een balletje opgooien om Huub nog slechter te laten lijken en hem op te fokken was natuurlijk wel weer leuk
wat is er met 7 januari?quote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
Jaap snapt hem nou wel, over die oliebollen en 7 januari.
Goed van Jaap om Huub erbij te halen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat balletje gooide ze op bij jaap in de slaapkamer. jaap is toen huub gaan informeren en toen kwamen ze met zijn tweeen verhaal bij haar halen en toen wilde ze er niets over kwijt omdat ze niet weet of het echt waar is
Daar moeten we dus zelf achter zien te komen, want dat zei hij niet. Lieke zei daarop wel dat ze genoeg had gedaan door zichzelf te zijn sinds haar 24-uur aanvraag. Dus kennelijk is er een soort deadline voor het een of ander.quote:
Ik heb Huub horen zeggen dat ze geen stelletje de finale in laten gaan. Nou geloof ik niet alles wat hij zegt, maar dit wil ik graag gelovenquote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen B&A ooit nog aan bod komen. Ik verwacht van niet. Die hebben het afgelopen jaar vakantie gehad.
ok thanxquote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moeten we dus zelf achter zien te komen, want dat zei hij niet. Lieke zei daarop wel dat ze genoeg had gedaan door zichzelf te zijn sinds haar 24-uur aanvraag. Dus kennelijk is er een soort deadline voor het een of ander.
Zou me niets verbazen dat ze kertst en oud en nieuw moeten doorkomen met tv maken en dat er dan een nieuwe in zal komen. Zo ver ik begrepen heb mag er ook niemand ontslagen worden. Zou ook vreemd voor de nieuwe zijn om in een 2 + 2 + 1 terecht te komen.... dan is ie bij voorbaat al kansloos.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Huub horen zeggen dat ze geen stelletjes de finale in laten gaan. Nou geloof ik niet alles wat hij zegt, maar dit wil ik graag geloven
De stekker eruit als de kijkcijfers nog droeviger zijn dan de afglopen maand. De target van 800.000 is de afgelopen maand niet 1 x gehaald de hoogste was 282.000 ... kijkers.quote:
Dat klinkt heel redelijk, maar zal vast niet zo uitgevoerd wordenquote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Huub horen zeggen dat ze geen stelletje de finale in laten gaan. Nou geloof ik niet alles wat hij zegt, maar dit wil ik graag geloven
Ik zeg, Lieke eruit, kan er weer eens losjes televee gemaakt worden zonder dat zuursletje mooie momenten blokkeertquote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De stekker eruit als de kijkcijfers nog droeviger zijn dan de afglopen maand. De target van 800.000 is de afgelopen maand niet 1 x gehaald de hoogste was 282.000 ... kijkers.
Daarom oliebollen bullshit = alles of niets verhaal ...pompen of verzuipen voor de bewoners in DGK
Vrees toch voor je dat Huub de eerst volgende is. Optreed agenda is klaar... en daarna mag Huubie exit. Niet deze maand want daarin heeft iedereen card blanche.quote:Op maandag 24 december 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zeg, Lieke eruit, kan er weer eens losjes televee gemaakt worden zonder dat zuursletje mooie momenten blokkeert
Ze zeikt alleen maar en wil inderdaad niet het spel meer spelen. Niet met Huub, niet met Brian en Amanda. Eigenlijk alleen maar met Jaap, maar dan wel zodanig dat het niet haar principes overschrijdt. Tja, lijkt me niet dat dit in DGK past. Lieke dus naar buiten. Ik gun het haar dan wel weer om lekker de kerst met haar familie te vierenquote:Op maandag 24 december 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zeg, Lieke eruit, kan er weer eens losjes televee gemaakt worden zonder dat zuursletje mooie momenten blokkeert
gaat tie eruit dan hebben we een computerende jaap (want ja lieke heeft geen zin in spelletjes, dus wat moet die jongen dan nog anders) een reikende ilieke een pruikkappende amanda en een in bedliggende brian om ons de hele dag mee te vermaken op de streams..... lijkt me voor het programma geen reden om door te gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 02:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Vrees toch voor je dat Huub de eerst volgende is. Optreed agenda is klaar... en daarna mag Huubie exit. Niet deze maand want daarin heeft iedereen card blanche.
Tijd voor eens wat dolle dwaze acties, liefst gericht tegen B&A. Dat is al weer zo lang geleden. Vraag me vaak af waarom ik dit nog zou volgen. Het is een humorloos ongeïnspireerd kutzooitje gewordenquote:Op maandag 24 december 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zeikt alleen maar en wil inderdaad niet het spel meer spelen. Niet met Huub, niet met Brian en Amanda. Eigenlijk alleen maar met Jaap, maar dan wel zodanig dat het niet haar principes overschrijdt. Tja, lijkt me niet dat dit in DGK past. Lieke dus naar buiten. Ik gun het haar dan wel weer om lekker de kerst met haar familie te vieren![]()
Vrijdagavond was geweldig...zal wel weer h'e'e'e'e'e'el lang duren voordat niveau wederom bereikt zal wordenquote:Op maandag 24 december 2007 02:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tijd voor eens wat dolle dwaze acties, liefst gericht tegen B&A. Dat is al weer zo lang geleden. Vraag me vaak af waarom ik dit nog zou volgen, humorloos kutzooitje is het geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |