quote:Op zondag 23 december 2007 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Ruud !
Morgen weer een dag toch!?
slaap zachtquote:Op zondag 23 december 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er even weg van. Ongeacht je voorkeur voor wie dan ook in de kooi, ik hou van fok en de mensjes die elkaar op bepaalde puntjes wijzen. Ik ben ook maar een kijkertje met tekortkomingen. Truste Fok.![]()
![]()
Nu snap ik waarom je altijd voor het daglicht op moest en pas na het donker weer thuis wasquote:Op zondag 23 december 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de meeste van mijn Pooljes zijn naar Polen. Mijn bussie is morgen leeg
Lekker uitslapen.
Is ze moe of begrijpt ze het niet ? Bedoel de humor van Najib Anhali?quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat naar bed
Trusten Ruudquote:Op zondag 23 december 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de meeste van mijn Pootljes zijn naar Polen. Mijn bussie is morgen leeg
Lekker uitslapen.
Das dan de enige actie die heeft plaats gevonden de afgelopen 2 uur !!quote:Op zondag 23 december 2007 23:39 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft zonder pruik opgedoucht![]()
[ afbeelding ]
En Brian wast haar echte haarquote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan de enige actie die heeft plaats gevonden de afgelopen 2 uur !!
Lieke maakte hem wakker.quote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Huub is weer wakker !
Verdiende loon voor die low lifes!quote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 23 december 2007 @ 23:20 schreef Huub het volgende:
heb Dennis en Nadia bij Choices gezien, waar ze elkaar stonden af te lebberen. Ze werden echter allebei uitgescholden, Nadia voor hoer en Dennis voor allerlei dingen. Ze zijn duidelijk totaal niet populair in Alphen, eerder meelijwekkend
Net ook al die handdoek over haar hoofd.. dat kind schaamt zich echt kapot voor d'r korte koppie.quote:Op zondag 23 december 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Ja hoor, de pruik gaat op het natte haar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |