Yep, dit is een van de mooiste clips imho.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zoals sting het in 'It's Probably Me' zo mooi verwoordde: "too proud to beg, too dumb to steal"
Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.
Ik ook niet , zeker niet als je 24/7 met elkaar moet optrekken, blijf dan gewoon vriendelijk tegen elkaar, iets wat Huub wel kan en Lieke niet.
Mee eens ! Huub kan haar niet laten gaan omdat ie twijfelt aan zn dekking, zn ego , zn jaloezie en zn frustraties ..quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd.
Lieke was al eerder klaar en heeft hele cossen volgejankt. En op een gegeven moment heeft ze haar conclusie getrokken en gaat ze zonder Huub door. Daar is ze uiterst consequent in.
Dit wil echter nog niet tot Huub doordringen. Hij is degene die een probleem met de realietit heeft.
Vergeten ze zijn rijbewijsquote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef chufi het volgende:
Lijstje Brian voor Mikey:
- Kleding
- Tandarts
- Woningbouw
- Baan
Kom op zeg, vriendelijk? Dat geloof je toch zelf niet? Vaak zijn de kankerhoerenn teringsletten niet van de lucht...quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.
Ik ook niet , zeker niet als je 24/7 met elkaar moet optrekken, blijf dan gewoon vriendelijk tegen elkaar, iets wat Huub wel kan en Lieke niet.
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke was al eerder klaar en heeft hele cossen volgejankt. En op een gegeven moment heeft ze haar conclusie getrokken en gaat ze zonder Huub door. Daar is ze uiterst consequent in.
Dit wil echter nog niet tot Huub doordringen. Hij is degene die een probleem met de realietit heeft.
eenschhhhhhhhhhhhh ik log net in en wat hoor ik weer ........juf ooievaar met haar gesnerp bah ik ga wel weer even wat anders doen. laterzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 23 december 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk. Contactgestoorde zuurmuts Lieke kan beter lekker naar huis gaan
Absoluut, maar ik zie dit meer als voorspel op de ontslagronde van a.s vrijdag.quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef riri het volgende:
tja...ze heeft wel gelijk..hij gedraagt zich als een gefrustreerd kind
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Katewalker het volgende:
Miky zal toch wel door hebben dat Brian en Amanda bezig zijn met hun plan om Huub en Jaap te isoleren?..Brian zijn spelstijl..tegenstanders op slinkse wijze isoleren...lafaard Brian ten voeten uit..![]()
Ach gossie, daar ging het allemaal om.quote:
Lieke kan heel gemakkelijk vriendachappen verbreken en opnieuw aangaan denk ik, dat zie je ook in haar vriendschappen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vermant zich maar, de eikel. Z'n doppen hadden allang geopend moeten zijnquote:Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef Katewalker het volgende:
Volgens mij komt de klap nu pas bij Huub aan..liefdesverdriet doet pijn..
Nou als je het hier mee eens bent dan snap ik niet hoe je de post daarvoor kan zeggen dat Lieke een aan- en uitknop heeft en dus haar emoties zo kan beheersen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.
Ditoquote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eenschhhhhhhhhhhhh ik log net in en wat hoor ik weer ........juf ooievaar met haar gesnerp bah ik ga wel weer even wat anders doen. laterzzzzzzzzzzzzz
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, aan Huub de keus of hij Lieke erin houd of niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik zie dit meer als voorspel op de ontslagronde van a.s vrijdag.
Heb zo'n voorgevoel dat niet Jaap, maar Huub op de laatste plaats zal zitten...........
'heeft hele cossen volgejankt': klinkt als voltooid verleden tijd. ze doet het nog steeds. als ze echt consequent was liep ze niet meer de hele dag te janken over huub. zij is er bij lange na nog niet over. tis wel zo dat ze zich helemaal afsluit voor huub, maar dat doet ze uit zelfbescherming, om niet nog een keer door hem gekwetst te worden (imo).quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Als je het niet wilt begrijpen ook goed. Ik ga weer terug naar de streams.quote:Op zondag 23 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
[..]
Nou als je het hier mee eens bent dan snap ik niet hoe je de post daarvoor kan zeggen dat Lieke een aan- en uitknop heeft en dus haar emoties zo kan beheersen.
En Huub heeft de hele morgen tegen Pamela over Lieke lopen mauwen.
Brrrrrian is van het type dat graag klappen uitdeelt maar geen klappen kan ontvangen zonder te flippen. Ik ga over me nek van dat soort etterbakken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Katewalker het volgende:
Miky zal toch wel door hebben dat Brian en Amanda bezig zijn met hun plan om Huub en Jaap te isoleren?..Brian zijn spelstijl..tegenstanders op slinkse wijze isoleren...lafaard Brian ten voeten uit..![]()
ik heb al tijd al van huub gedacht dat hij heel jong van geest is.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Kom op zeg, vriendelijk? Dat geloof je toch zelf niet? Vaak zijn de kankerhoerenn teringsletten niet van de lucht...
Gevoel of niet... het was mijn eer te na om zo achter Lieke aan te lopen. Daarnaast zou ik het niet eens meer durven wanneer ik al met drie ander vrouwen in bed had gelegen en je ex gepaalt....
Ik kan dit alleen begrijpen wanneer het spel is om Lieke weg te krijgen anders is het gewoon zielig.
Ik zie wat dat betreft geen verschil tussen Huub en welke bewoner dan ook.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens ! Huub kan haar niet laten gaan omdat ie twijfelt aan zn dekking, zn ego , zn jaloezie en zn frustraties ..
Brian heeft inmiddels zelf al antwoord op die vraag gegevenquote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver?
Denk je ook niet dat Huub momenteel wel iets anders aan z`n kop heeft?quote:In ieder geval doen ze meer voor hem dan huub.
Dat snap ik.quote:Op zondag 23 december 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je het niet wilt begrijpen ook goed. Ik ga weer terug naar de streams.
Eens. Al moet ik zeggen dat ik het nooit een goed idee heb gevonden dat Jaap zich heeft aangesloten bij Huub en Lieke. De grootste strategische fout die Huub heeft gemaakt. Hij is nu slechts een speelbal van Jaap geworden net als Lieke. Dit zal pas opgelost worden wanneer de nieuwe (quote:Op zondag 23 december 2007 19:27 schreef riri het volgende:
Huub heeft zo van binnenuit zijn team verzwakt...Brian en Amanda zijn met z'n tweeen....als hij niet zo tekeer was gegaan tegen Lieke hadden ze met z'n drieeen supersterk gestaan....ze deed echt alles voor hun drieeen...maar werd honderden keren keihard uitgescholden en nu snapt Huub het nog niet
Huisvesting voor Mike.quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef chufi het volgende:
Brian maakt notities : Huisvesting !
En brian is zo makkelijk over de zeik te krijgen en onzeker te maken....ik snap niet dat die club dt niet doet...ik kreeg die jongen zo over de zeik als ik daar zat...als ze zich met z'n drieeen daar nou eens op gingen richtenquote:Op zondag 23 december 2007 19:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Brrrrrian is van het type dat graag klappen uitdeelt maar geen klappen kan ontvangen zonder te flippen. Ik ga over me nek van dat soort etterbakken.
Sorry, maar ik geloof helemaal niet dat Brian en Amanda begaan zijn met Miky. Die gebruiken hem voor het spel. Toen ze nog in bed lagen waren ze daar al over aan het praten..oa..zijn hond tegen Jaap opzetten/africhten zodat hij Jaap gaat bijten...er voor zorgen dat Jaap de hond niet meer voert anders wordt hij vriendjes met de hond...etc etc...quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.
Maar natuurlijk zullen de huub fans ook hier weer iets slechts inzien.
Ja zo consequent is lieke nou. Ze is klaar met Huub maar raakt maar niet over hem uitgeluld. Huub, huub, huub en nog eens huub....pfffff....quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.
In relationeel gedrag is Huub idd echt een puber ! Jaloers en haatdragend en ja dat is ie nu tov Lieke en ik voelde dit al redelijk snel aankomen , sinds de eerste verhalen over Hedda de ronde deden.quote:Op zondag 23 december 2007 19:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb al tijd al van huub gedacht dat hij heel jong van geest is.
en dit bewijst het maar weer is.
met sommige mensen valt gewoon echt niet te praten, ze moet hem niet, en hij snapt dat niet...
Echt??? Djeeez..wat kinderachtig!!!quote:Op zondag 23 december 2007 19:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof helemaal niet dat Brian en Amanda begaan zijn met Miky. Die gebruiken hem voor het spel. Toen ze nog in bed lagen waren ze daar al over aan het praten..oa..zijn hond tegen Jaap opzetten/africhten zodat hij Jaap gaat bijten...er voor zorgen dat Jaap de hond niet meer voert anders wordt hij vriendjes met de hond...etc etc...
Misschien komt dat ook wel omdat Huub haar niet met rust laat ..?quote:Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja zo consequent is lieke nou. Ze is klaar met Huub maar raakt maar niet over hem uitgeluld. Huub, huub, huub en nog eens huub....pfffff....
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"quote:Op zondag 23 december 2007 19:27 schreef riri het volgende:
Huub heeft zo van binnenuit zijn team verzwakt...Brian en Amanda zijn met z'n tweeen....als hij niet zo tekeer was gegaan tegen Lieke hadden ze met z'n drieeen supersterk gestaan....ze deed echt alles voor hun drieeen...maar werd honderden keren keihard uitgescholden en nu snapt Huub het nog niet
Wat Brian niet kan weten is dat onze Miky waarschijnlijk al heel veel gesprekken met "weldoeners" en "hulpverleners heeft gehad..Miky is aan het meepraten zegt overal ja op en doet vervolgens precies wat hij zelf wil..quote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, daar ging het allemaal om.
Volgens Brian komt Mike echt los, hij klets gezellig mee. Ik kan het me voorstellen als er een CWI man t.o je zit die je toekomst aan het bepalen is.
Misschien was ze ook al maanden met hem klaar en ja dan heeft ze zich misschien schijnheilig gedragen Ok . maar het is en blijft een spel en het gaat om het heden !quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"
Het is gewoon een kapitale blunder dat ie Jaap in zijn team wou hebben.... Drie is teveel en onnodig... Ik heb altijd gedacht dat Lieke meer blij met Jaap was omdat ze nu kans kreeg zich van Huub los te maken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"
Ik hoop dat Mickey een soort Stefan/Nicolaas/Sylvia is en dat dit hele zwervers-gedoe alleen maar een dekmantel is en hij de nieuwe miljonair gaat worden. Als ie dan ook nog eens met of Lieke of Jaap een verbond sluit dan kan alles weer interessant gaan worden. Maar zoals gewoonlijk zal het wel weer op een teleurstelling gaan uitlopenquote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Wat Brian niet kan weten is dat onze Miky waarschijnlijk al heel veel gesprekken met "weldoeners" en "hulpverleners heeft gehad..Miky is aan het meepraten zegt overal ja op en doet vervolgens precies wat hij zelf wil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |