Nou nee, laat hem eerst de alcohol maar laten staan, vervolgens stoppen met die sigaretten, dan droogt hij vanzelf weer wat beter op en zeker weten komt hij weer wat kilo's bij.quote:Op zondag 23 december 2007 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we daar een 3FM radio programma voor op starten ?? Er zijn genoeg extra pondjes te vergeven deze weken !
Help Huub de winter door !!
quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik ben een ram boven op een berg die waakt over alle schaapjes die in de weide staan.
Ik verstond zelfs " daar beneden staan"quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik ben een ram boven op een berg die waakt over alle schaapjes die in de weide staan.
Maar blijf vooral kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
Volgens Bwian gaat Huub donderdag ''flippen''. Waarom, weet iemand dat?
Zoals jij het stelt is het inderdaad wel simpel, maar je gaat me nou toch niet wijs maken dat alleen Huub gescript wordt. Daar geloof ik nou dus helemaal niets van. dat er gescript wordt is duidelijk, maar dat geldt denk ik wel voor iedereen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch zo simpel. Tv maken is scripts en Flens volgen. Dat breekt Huub nu op.
Dit itt Brian en Amanda, die vieren samen een gezellige vakantie in dat hok.
omdat dan Quinten komt draaien in de kooiquote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
What ever, ik lig iig in een stuip net als jijquote:Op zondag 23 december 2007 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verstond zelfs " daar beneden staan"
En iets over dat hij iedereen zou beschermen voor degenen die in de buurt kwamen (maar dat verstond ik niet goed meer omdat ik in een lachstuip schoot)
De verrotte karakters komen wel overeen, maar daar houdt de overeenkomst op.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Py het volgende:
Brian: 'Ik heb geen noodzaak om mijn ego te strelen. Sommige dingen staan mensen in de weg. Ik ben een doorzetter. Mijn valkuil is dat ik dus te ver doorschiet in dingen. Die deur was omdat ik ontzettend boos was op Amanda'
Selene begrijpt het allemaal en herkent veel van Brian in haarzelf.
Zal wel met de ontslagronde te maken hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen...................................... het is niet zo erg als Dennixquote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Dacht je dat je alles gehoord had in die villa, hoor ik ineens de onbeschrijflijk valse maagomkerende snerpende geluiden van een "zingende' Selene
King of loverboys, Brian!quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Donderdag komt Quinton weer. De DJ waar Lieke gisteren mee gezoend heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Borga het volgende:
Selene zit in een rol denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De verrotte karakters komen wel overeen, maar daar houdt de overeenkomst op.
Eens.quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...................................... het is niet zo erg als Dennix
quote:Op zondag 23 december 2007 21:38 schreef Guuskeee het volgende:
ik wacht erop dat selene brian zn lol uit zn broek trekt en in dr mond neemt... gvd wat een slijmhoer
Het laatste hier over. Natuurlijk is er een script voor iedereen maar als je de streams een beetje volgt kun je toch niet ontkennen dat de hoofdrol is weggelegd voor Huub, juist omdat hij dat, vaak in combi met Jaap, heel goed kan/doet.quote:Op zondag 23 december 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zoals jij het stelt is het inderdaad wel simpel, maar je gaat me nou toch niet wijs maken dat alleen Huub gescript wordt. Daar geloof ik nou dus helemaal niets van. dat er gescript wordt is duidelijk, maar dat geldt denk ik wel voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |