En leuke mannen gelukkig ookquote:Op zondag 23 december 2007 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een enorm leuke vrouwen kwamen er voorbij zeg.
Ja enorm, lompe mannen zijnquote:Op zondag 23 december 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond die Canadees wel erg lomp.
idols, dat had ik nou nooit achter je gezocht bosquote:Op zondag 23 december 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
BZV ga ik morgen wel kijken via uitzendinggemist. Gaf de voorkeur aan Idols, wat ik gisteren niet helemaal heb kunnen zien.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zal ook echt geen cd's gaan kopen van de deelnemers. Maar ik vind het wel leuk om te volgen. Ook op het forumonderdeel ben ik redelijk actief te noemen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idols, dat had ik nou nooit achter je gezocht bos
dat is net als posten in onzinquote:Op zondag 23 december 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook op het forumonderdeel ben ik redelijk actief te noemen.
ALS ik mee zou doen is die kans wel groot, maar ik ga echt niet meedoen aan zoiets. Kijken bevalt me primaquote:Op zondag 23 december 2007 22:09 schreef SCH het volgende:
* SCH hoopt dat Bos81 volgend jaar aan de voorronde meedoet, geheid dat ie wordt uitgezonden
Nee hoor. Posten in HOols komt dichter bij ONZ dan IDOquote:Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is net als posten in onzin
Bosquote:Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idols, dat had ik nou nooit achter je gezocht bos
Ik heb niet 1 keer kunnen lachen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tux7nLCtJ-Y
Gaat lekker aan deze kantquote:
Okeequote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekker aan deze kant
Zometeen ff foto's van m'n huis online zetten
Mooi hoorquote:Op zondag 23 december 2007 23:25 schreef appelsientje het volgende:
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)
Yeah nieuwe foto's staan online
We gaan hem wat korter maken met de film Atonement die we nu gaan kijken.quote:Op zondag 23 december 2007 23:36 schreef VoreG het volgende:
Dit gaat een laaaaaaange nacht worden...
vanaf deze kant dezelfde mededelingquote:
Mwah werk..quote:Op maandag 24 december 2007 00:53 schreef rubbereend het volgende:
aan het werk?
Mag je niet vragen is onbeleefd.quote:Op maandag 24 december 2007 01:19 schreef tha_dark het volgende:
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
quote:Op maandag 24 december 2007 00:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net even mn requestje van SR teruggeluisterd
quote:Op maandag 24 december 2007 02:36 schreef tha_dark het volgende:
Moet steeds goed kijken of ik nu in Hools of SR topic aan het posten ben
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:
Dat zal niet voor iedereen gelden. Ik heb gelukkig wel vrij tot en met 2 januariquote:Op maandag 24 december 2007 10:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
Goede ochtend!
Lijken?? Het is vakantie hier
Ja, maar was niet lekker. Als ik langer slaap dan ik gewend ben krijg ik hoofdpijnquote:Op maandag 24 december 2007 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker uitgeslapen Ray?
dat is gewoon van de azijn van gisterquote:Op maandag 24 december 2007 11:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar was niet lekker. Als ik langer slaap dan ik gewend ben krijg ik hoofdpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |