quote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Guuskeee het volgende:
ik vraag me af of kerstbal-in-oor op zondag schoteltje-in-lip is...
mag ook wel na drie jaar lapdances gevenquote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Liess het volgende:
Amanda heeft m wel snel door
Het is gewoon een kutwijf, wat voor sterrenbeeld ook.quote:Op zondag 23 december 2007 01:29 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo Selene disst die gozert bij haar in de Jacuzzi!!
Kneus: moet ik je masseren?
Sel: nee het zit te diep heeft geen zin
Kneus: ik ben een kreeft
Sel: ik heb altijd al kreeften gehad in mijn relaties ik ga nu een andere kant (sterrenbeeld) proberen
Moehahahahhahaa!!
Ik denk dat ze een goede boogschutter moet tegen komen!quote:Op zondag 23 december 2007 01:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutwijf, wat voor sterrenbeeld ook.
DJ met witte shirt die voorheen een stoer oranje jack aan had.quote:Op zondag 23 december 2007 01:32 schreef lorence1 het volgende:
en wie is nou Quinten?
ok thanx.... heb de hele aaf alleen met koptelefoon meegeluisterd vandaarquote:Op zondag 23 december 2007 01:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
DJ met witte shirt die voorheen een stoer oranje jack aan had.
Ja dat kun je wel zeggen. Zou in zijn plaats me hebben opgegeven voor make me beautifulquote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die lange kan wel dansen ......
[ afbeelding ]
Als het bij de meiden mis gaat,zullen ze Huub en Brian wel in een hotel zetten onder het mom het was glad.quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef lorence1 het volgende:
en hoe laat zullen huub en brian ongeveer weer terug zijn?
ik denk als je huub zou zeggen dat lieke de hele avond met een gozer heeft gedanstquote:Op zondag 23 december 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen. Zou in zijn plaats me hebben opgegeven voor make me beautiful
Cosmetische tandarts kan wonderen bij hem verrichten
Is die jongen een streamer?quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Liess het volgende:
Wat lopen jullie toch te zeiken over die jongen zijn gebit, jullie hebben er meer last van dan hij volgens mij.
Wat loop jij te zeiken over ons mensen die lopen te zeiken over zijn gebit, jij hebt meer last van ons dan wij van onszelf volgens mijquote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Liess het volgende:
Wat lopen jullie toch te zeiken over die jongen zijn gebit, jullie hebben er meer last van dan hij volgens mij.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat loop jij te zeiken over ons mensen die lopen te zeiken over zijn gebit, jij hebt meer last van ons dan wij van onszelf volgens mij
Is meestal met dat soort mensen, die hebben nooit last van zichzelf.quote:Op zondag 23 december 2007 01:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat loop jij te zeiken over ons mensen die lopen te zeiken over zijn gebit, jij hebt meer last van ons dan wij van onszelf volgens mij
ik denk niet dat ie amandas type is. ik zie m er eigenlijk niet voor aan om vrouwen af te tuigen.quote:Op zondag 23 december 2007 01:43 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
gaat lekker, ze kan nu al niet van hem afblijven
quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie amandas type is. ik zie m er eigenlijk niet voor aan om vrouwen af te tuigen.
jepquote:Op zondag 23 december 2007 01:46 schreef AutumnTears het volgende:
Is dat een nieuwe butler die nu met Selene praat?
huh? daar was ze toch helemaal klaar mee?quote:Op zondag 23 december 2007 01:43 schreef Liess het volgende:
En Lieke heeft t weer over Huub
ach zonder huub hadden ze er beide nu niet gezetenquote:Op zondag 23 december 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
Missie met Lieke is nu al gedoemd te mislukken dus. Begint ze over haar problemen met Huub
Wel een leuk type voor Selenequote:Op zondag 23 december 2007 01:46 schreef AutumnTears het volgende:
Is dat een nieuwe butler die nu met Selene praat?
amanda valt toch op echt mannelijke macho types?quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie amandas type is. ik zie m er eigenlijk niet voor aan om vrouwen af te tuigen.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
heeft selene wel eens geen opmerkingen over andere mensen?
altijd maar meteen oordelen over mensen
Ze zou zo'n goede vriendin van Lieke kunnen zijnquote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
zou een goede zijn voor fokquote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
ik heb hem de hele avond nog niet gezien......waar issie?quote:Op zondag 23 december 2007 01:55 schreef riri het volgende:
Jaap is zoals altijd grappig
Zo grappig zal hij dan wel niet zijn als ie nog niet is opgevallenquote:Op zondag 23 december 2007 01:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik heb hem de hele avond nog niet gezien......waar issie?
quote:Op zondag 23 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is zeker bij die kerstbal z'n oortje aan het likken ? Ze heeft geleerd dat je boven de ballen de gevoelige plekken zitten ......
ik ken je niet, maar zal ik je even lekker masseren?quote:
ze loopt overigens wel in d'r kamerjasquote:Op zondag 23 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is zeker bij die kerstbal z'n oortje aan het likken ? Ze heeft geleerd dat je boven de ballen de gevoelige plekken zitten ......
Ja soort oerinstinctquote:Op zondag 23 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
1 maand (te veel)quote:Op zondag 23 december 2007 01:42 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee wanneer Selene naar huis gaat?
bedoel, hoe lang zit ze er al?
Wat mij betreft wint Quinten het van hemquote:Op zondag 23 december 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
Dimitri ziet er weer lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Mickey een sympathieke vent!quote:Op zondag 23 december 2007 02:13 schreef Kinga het volgende:
Mikey gaat ook de jacuzzi in
Ik hoop dat die man hulp gaat krijgen als hij weer weg isquote:Op zondag 23 december 2007 02:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind Mickey een sympathieke vent!
Och daar ben je 20 en mediageil voorquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
lekker gestoord zo in je bikinitje
Die zijn gekquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Dames gaan het ijs op !
Boeien. Ik mis ze niet.quote:Op zondag 23 december 2007 02:21 schreef lorence1 het volgende:
ehm hoelaat zullen b en h ongeveer terug zijn?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:23 schreef chufi het volgende:
Is er weer een Stones concert gecancelled?
[ afbeelding ]
terrrrrrrorquote:Op zondag 23 december 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De directeur overziet tevreden de ellende
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat hij een neppert was zoals de vorige kerstzwerverquote:Op zondag 23 december 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, geen huis. Hij woont op een schip ......
[ afbeelding ]
Heeft Brrrrian weer een reden om een deur te breken...quote:Op zondag 23 december 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is behoorlijk teut ...... Vol op de bek bij Selene
[ afbeelding ]
uit zijn portfolioquote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij een neppert was zoals de vorige kerstzwerver![]()
Waar haal jij die pic vandaan?
De pic stond in De Telegraaf van 20-12-2007. De dag nadat Mikey die avond in de villa kwam.quote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij een neppert was zoals de vorige kerstzwerver![]()
Waar haal jij die pic vandaan?
dimitriquote:Op zondag 23 december 2007 02:31 schreef miesy het volgende:
amanda die zat te slijmen tegen mikey over hoe goed ze het wel niet met hem voor heeft
zegt er 1, "hallo, je hebt net z'n stemming geblocked"![]()
![]()
vraag me af wie dat was...
Ik hoorde het ook volgens mij was het Dimitri. En Amanda zei dat ze hem zouden helpen met van alles en ook met zijn rijbewijs.quote:Op zondag 23 december 2007 02:31 schreef miesy het volgende:
amanda die zat te slijmen tegen mikey over hoe goed ze het wel niet met hem voor heeft
![]()
Straks als ze weer als teaser aan de bak moet dagelijksquote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef neehe het volgende:
Amandel heeft morgen weer griep de zuiplap.
Die is wel drie of vier keer per week bezopen.
Tuurlijk kan hij nep zijn...maar voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel....quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De pic stond in De Telegraaf van 20-12-2007. De dag nadat Mikey die avond in de villa kwam.
De Telegraaf had een aantal foto's met hem gemaakt op diverse plaatsen. Overigens kan hij met zo'n foto nog steeds nep zijn ......
Dimitri volgens mij..quote:Op zondag 23 december 2007 02:31 schreef miesy het volgende:
![]()
yep, die is minstens zo erg als huub wat dat betreft.quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef neehe het volgende:
Ja, hij vertelde op meerdere plaatsen ingeschreven te staan als 'Stereotyp Persoon'. Hij heeft al eerder 'n paar klusjes gehad en is via het castingburo in DGK gekomen.quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow, staat ie ingeschreven bij een castingbureau
geen ideequote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow, staat ie ingeschreven bij een castingbureau
quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef Py het volgende:
Haha. Die Quintin dacht even langs het bed te kunnen lopen waar die hond op ligt. Die hond dacht van nietQuintin weer rechtsomkeert
Ze heeft wel een drankprobleem.quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef neehe het volgende:
die is zijn liedje met huub aan het promoten.quote:Op zondag 23 december 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar is Brian?
Keigoed!quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook volgens mij was het Dimitri. En Amanda zei dat ze hem zouden helpen met van alles en ook met zijn rijbewijs.
Goeie opmerking was dat.
Oh wat zou ik dat humor vinden... Wat zou Amanda flippenquote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rijden straks vlak langs de villa! Het is te hopen dat ze toch naar Hengelo gaan en niet meer terugkomen vanwege het KNMI weer-alarm ivm ijzel in het noorden en het oosten van het land
Maar ik zie tot mijn verbazing dat ze haar topje nog aan heeft. En zo te zien zijn er naast Selene ook geen andere snollen met wie ze kan zoenen.quote:
Och, de hele opzet is dat Lieke met iemand gaat zoenen om Huub "jaloers" te maken, dat was al vanaf het begin duidelijk toch?quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef chufi het volgende:
Ze spelen het spel wel verkeerd, want nu is het alleen Aman die de vragen stelt !
nopequote:Op zondag 23 december 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zie tot mijn verbazing dat ze haar topje nog aan heeft. En zo te zien zijn er naast Selene ook geen andere snollen met wie ze kan zoenen.
Zoiets als een rijbewijs...?quote:Op zondag 23 december 2007 02:47 schreef Py het volgende:
[..]
nope
misschien een van de dudes voor een bonus
Je bedoelt zeker 'boner' i.p.v. 'bonus'quote:Op zondag 23 december 2007 02:47 schreef Py het volgende:
[..]
nope
misschien een van de dudes voor een bonus
Dat zal wel zo blijven, want behalve Jaap heeft niemand het verder in zich om TV te maken...quote:Op zondag 23 december 2007 02:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de hele opzet is dat Lieke met iemand gaat zoenen om Huub "jaloers" te maken, dat was al vanaf het begin duidelijk toch?
Alleen jammer dat het wéér Huub en Lieke zijn die tv moeten gaan maken de komende dagen...
nee, ik bedoelde bonusquote:Op zondag 23 december 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker 'boner' i.p.v. 'bonus'
Sorry, must be my dirty mindquote:
Idd, how cheap...quote:Op zondag 23 december 2007 02:53 schreef Kinga het volgende:
Huub neemt een chick mee.
Wat triest dit weer....
Jaap zit de hele tijd op het kantoor, en dan gaat ie plotseling naar de jacuzzi, maar 1 minuut later Lieke zoent met die gast. Heel toevallig allemaal hequote:Op zondag 23 december 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
Rare Jaap, of zou ie dit in opdracht doen... ben benieuwd wat Huub ervan vindt.
Moet je hem nu horen in de privatequote:Op zondag 23 december 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, must be my dirty mind![]()
Rare Jaap, of zou ie dit in opdracht doen... ben benieuwd wat Huub ervan vindt.
quote:Op zondag 23 december 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
En straks blijkt dat Amanda rocket scientist is
dat hij daar een meid voor leent en dat die meiden zich daarvoor laten lenenquote:Op zondag 23 december 2007 02:53 schreef Kinga het volgende:
Wat triest dit weer....
Het valt nog mee dat hij niet eindigt met 'Klaar!' en z'n duimpjes opsteekt naar de camera.quote:Op zondag 23 december 2007 02:56 schreef Py het volgende:
Zo. Dat was scene Jaap. Die zien we niet weer
Hoezo dat nou?quote:Op zondag 23 december 2007 02:53 schreef Kinga het volgende:
Wat triest dit weer....
Japio is duidelijk gebeld door het Hokje en Lieke zat gewoon te wachten ......quote:Op zondag 23 december 2007 02:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap zit de hele tijd op het kantoor, en dan gaat ie plotseling naar de jacuzzi, maar 1 minuut later Lieke zoent met die gast. Heel toevallig allemaal he
R.E.M. , ga ik nu door voor de wasmachine, of was 't geen quiz?quote:Op zondag 23 december 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
If you believe... they put a man on the moon...
Ja, jullie hebben wel gelijk: erg kunstmatig.quote:Op zondag 23 december 2007 02:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap zit de hele tijd op het kantoor, en dan gaat ie plotseling naar de jacuzzi, maar 1 minuut later Lieke zoent met die gast. Heel toevallig allemaal he
quote:
Hij is naar het feest van de uitreiking van de omzet-bonussen van de glazen-deuren leverancier.quote:
Mwah... de leeftijd kan het niet zijn... het slopende leven welquote:Op zondag 23 december 2007 02:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Mikey een beetje te oud is voor dit puberaal gedrag
quote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is naar het feest van de uitreiking van de omzet-bonussen van de glazen-deuren leverancier.
Dat denk ik ook.Amanda met die mannen in bad,aardig teut en gekust met Selene.quote:Op zondag 23 december 2007 02:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb het idee, dat verhaallijn Brain/Amanda veel ernstiger vormen aan zal nemen.
Amanda heeft tenslotte laten blijken, dat ze één van die mannen daar leuk vindt.
Reden genoeg voor Brain om haar te molestreren.
Nope, ik denk dat Lieke nog steeds niet over Huub heen is en haar ruimte nodig heeft maar in haar frustratie over de situatie wel even een welkome afleding gevonden heeft in dat Lekkere Dingquote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
Mag ik nu de conclusie trekken dat Lieke 'alles een plekje heeft gegeven' en weer door kan gaan met leven?
Op de foto met het bootje, in 'zwerverskloffie' ziet hij er trouwens stukken beter en jonger uit. Een metamorfose is ook niet allesquote:Op zondag 23 december 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de leeftijd kan het niet zijn... het slopende leven wel
Zuurslet heeft vanavond maar weer bewezen net zo'n hoer te zijn als Huubquote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
Mag ik nu de conclusie trekken dat Lieke 'alles een plekje heeft gegeven' en weer door kan gaan met leven?
Vind ik ook, dat baardje was leukquote:Op zondag 23 december 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de foto met het bootje, in 'zwerverskloffie' ziet hij er trouwens stukken beter en jonger uit. Een metamorfose is ook niet alles
Ach, hoe dan ook. Dit komt Brain echt wel ter ore hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat Jaap ook niet iets zei over Amanda......maar ja Brian wordt weer gespaard.....
Zie ik daar een afgunstige blik van Amanda op die gozert. "Fuck, waarom had ik dat script niet? Hoezo zoent ie met haar?"quote:
Maar ook zó niet spontaan ook.... achter zaten ze de hele avond al te wachten op die zoen, wil het niet gelijk lukken, dan maar waarheid doen of durven spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
Serieus. Als dat gedoe tussen Huub en Lieke nu zo opvallend gespeeld wordt, is er dan nog wel IETS echt?
Neuh... maar als je je door Amanda en Brian laat pimpen dan is de kans sowieso groot dat je er niet op vooruit gaat.... ongeacht de staat waarin je begintquote:Op zondag 23 december 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de foto met het bootje, in 'zwerverskloffie' ziet hij er trouwens stukken beter en jonger uit. Een metamorfose is ook niet alles
Da's nie goed voor BRians beeldvormingquote:Op zondag 23 december 2007 03:07 schreef lorence1 het volgende:
ok amanda tongzoen aan mikey
Ik hoop van welquote:Op zondag 23 december 2007 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denkt iemand echt dat Huub met een vrouw thuiskomt vannacht ???
Ik denk het niet
Nee hoor, het script loopt nog. De ruzie's zijn onderdeel van het Oliebollen script .......quote:Op zondag 23 december 2007 03:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat dit script wel klaar is....
Ik zit niet te wachten op die ruzie straks... het is toch uit!
die klap die lieke van brulaap natass kreeg was echt wel echtquote:Op zondag 23 december 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
Serieus. Als dat gedoe tussen Huub en Lieke nu zo opvallend gespeeld wordt, is er dan nog wel IETS echt?
Toen zag ie er nog normaal uit idd. Nu is ie ineens tot een beroemd wereldburger gepimpt.quote:Op zondag 23 december 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
>>>>>Wilde Brain niet hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 03:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.Amanda met die mannen in bad,aardig teut en gekust met Selene.
Dat wilde Brian echt niet hebben.
idd het olieboleffectquote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het script loopt nog. De ruzie's zijn onderdeel van het Oliebollen script .......
Het enige wat ECHT is, is dat ALLES NEP is .......quote:Op zondag 23 december 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
een schijtgeile blik, for surequote:Op zondag 23 december 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zie ik daar een afgunstige blik van Amanda op die gozert. "Fuck, waarom had ik dat script niet? Hoezo zoent ie met haar?"
Als we Jaap moeten geloven, zal hij nog echt zijn best moeten doen om een vrouw te scoren. (Jaap's observatie tijdens een optreden)quote:Op zondag 23 december 2007 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denkt iemand echt dat Huub met een vrouw thuiskomt vannacht ???
Ik denk het niet
Past niet bij Huub's soms akelige persoontje en Lieke zou zo'n behandeling best goed trekken, ze is er immers zelf erg van (minachting).quote:Op zondag 23 december 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè nee joh, da's té ordinair... laat hem Lieke liever in haar gezicht uitlachen.
hoe laat komen die dan ongeveer?quote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slechte timing van de FEBO, deze gasten zijn al lang weer
weg voordat Huub en Brian thuiskomen.
de enige reden dat ik nu nog opzitquote:Op zondag 23 december 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Past niet bij Huub's soms akelige persoontje en Lieke zou zo'n behandeling best goed trekken, ze is er immers zelf erg van (minachting).Denk dat het vanacht nog lelijk zal worden.
Dat geeft nietsquote:Op zondag 23 december 2007 03:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
de enige reden dat ik nu nog opzit
Jemig, dat vraag je al tig keer - Zojuist zei Huub het nog tegen Japio en het staat 'n paar keer in deze COS .....quote:
ja niemand geeft antwoordquote:Op zondag 23 december 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jemig, dat vraag je al tig keer - Zojuist zei Huub het nog tegen Japio en het staat 'n paar keer in deze COS .....
Lees dan !quote:Op zondag 23 december 2007 03:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja niemand geeft antwoordheb het telefoongesprek ook al gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |