Wat mij betreft wint Quinten het van hemquote:Op zondag 23 december 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
Dimitri ziet er weer lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Mickey een sympathieke vent!quote:Op zondag 23 december 2007 02:13 schreef Kinga het volgende:
Mikey gaat ook de jacuzzi in
Ik hoop dat die man hulp gaat krijgen als hij weer weg isquote:Op zondag 23 december 2007 02:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind Mickey een sympathieke vent!
Och daar ben je 20 en mediageil voorquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
lekker gestoord zo in je bikinitje
Die zijn gekquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Dames gaan het ijs op !
Boeien. Ik mis ze niet.quote:Op zondag 23 december 2007 02:21 schreef lorence1 het volgende:
ehm hoelaat zullen b en h ongeveer terug zijn?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:23 schreef chufi het volgende:
Is er weer een Stones concert gecancelled?
[ afbeelding ]
terrrrrrrorquote:Op zondag 23 december 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De directeur overziet tevreden de ellende
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat hij een neppert was zoals de vorige kerstzwerverquote:Op zondag 23 december 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, geen huis. Hij woont op een schip ......
[ afbeelding ]
Heeft Brrrrian weer een reden om een deur te breken...quote:Op zondag 23 december 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is behoorlijk teut ...... Vol op de bek bij Selene
[ afbeelding ]
uit zijn portfolioquote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij een neppert was zoals de vorige kerstzwerver![]()
Waar haal jij die pic vandaan?
De pic stond in De Telegraaf van 20-12-2007. De dag nadat Mikey die avond in de villa kwam.quote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij een neppert was zoals de vorige kerstzwerver![]()
Waar haal jij die pic vandaan?
dimitriquote:Op zondag 23 december 2007 02:31 schreef miesy het volgende:
amanda die zat te slijmen tegen mikey over hoe goed ze het wel niet met hem voor heeft
zegt er 1, "hallo, je hebt net z'n stemming geblocked"![]()
![]()
vraag me af wie dat was...
Ik hoorde het ook volgens mij was het Dimitri. En Amanda zei dat ze hem zouden helpen met van alles en ook met zijn rijbewijs.quote:Op zondag 23 december 2007 02:31 schreef miesy het volgende:
amanda die zat te slijmen tegen mikey over hoe goed ze het wel niet met hem voor heeft
![]()
Straks als ze weer als teaser aan de bak moet dagelijksquote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef neehe het volgende:
Amandel heeft morgen weer griep de zuiplap.
Die is wel drie of vier keer per week bezopen.
Tuurlijk kan hij nep zijn...maar voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel....quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De pic stond in De Telegraaf van 20-12-2007. De dag nadat Mikey die avond in de villa kwam.
De Telegraaf had een aantal foto's met hem gemaakt op diverse plaatsen. Overigens kan hij met zo'n foto nog steeds nep zijn ......
Dimitri volgens mij..quote:Op zondag 23 december 2007 02:31 schreef miesy het volgende:
![]()
yep, die is minstens zo erg als huub wat dat betreft.quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef neehe het volgende:
Ja, hij vertelde op meerdere plaatsen ingeschreven te staan als 'Stereotyp Persoon'. Hij heeft al eerder 'n paar klusjes gehad en is via het castingburo in DGK gekomen.quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow, staat ie ingeschreven bij een castingbureau
geen ideequote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow, staat ie ingeschreven bij een castingbureau
quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef Py het volgende:
Haha. Die Quintin dacht even langs het bed te kunnen lopen waar die hond op ligt. Die hond dacht van nietQuintin weer rechtsomkeert
Ze heeft wel een drankprobleem.quote:Op zondag 23 december 2007 02:32 schreef neehe het volgende:
die is zijn liedje met huub aan het promoten.quote:Op zondag 23 december 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar is Brian?
Keigoed!quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook volgens mij was het Dimitri. En Amanda zei dat ze hem zouden helpen met van alles en ook met zijn rijbewijs.
Goeie opmerking was dat.
Oh wat zou ik dat humor vinden... Wat zou Amanda flippenquote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rijden straks vlak langs de villa! Het is te hopen dat ze toch naar Hengelo gaan en niet meer terugkomen vanwege het KNMI weer-alarm ivm ijzel in het noorden en het oosten van het land
Maar ik zie tot mijn verbazing dat ze haar topje nog aan heeft. En zo te zien zijn er naast Selene ook geen andere snollen met wie ze kan zoenen.quote:
Och, de hele opzet is dat Lieke met iemand gaat zoenen om Huub "jaloers" te maken, dat was al vanaf het begin duidelijk toch?quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef chufi het volgende:
Ze spelen het spel wel verkeerd, want nu is het alleen Aman die de vragen stelt !
nopequote:Op zondag 23 december 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zie tot mijn verbazing dat ze haar topje nog aan heeft. En zo te zien zijn er naast Selene ook geen andere snollen met wie ze kan zoenen.
Zoiets als een rijbewijs...?quote:Op zondag 23 december 2007 02:47 schreef Py het volgende:
[..]
nope
misschien een van de dudes voor een bonus
Je bedoelt zeker 'boner' i.p.v. 'bonus'quote:Op zondag 23 december 2007 02:47 schreef Py het volgende:
[..]
nope
misschien een van de dudes voor een bonus
Dat zal wel zo blijven, want behalve Jaap heeft niemand het verder in zich om TV te maken...quote:Op zondag 23 december 2007 02:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de hele opzet is dat Lieke met iemand gaat zoenen om Huub "jaloers" te maken, dat was al vanaf het begin duidelijk toch?
Alleen jammer dat het wéér Huub en Lieke zijn die tv moeten gaan maken de komende dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |