Oh wat zou ik dat humor vinden... Wat zou Amanda flippenquote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rijden straks vlak langs de villa! Het is te hopen dat ze toch naar Hengelo gaan en niet meer terugkomen vanwege het KNMI weer-alarm ivm ijzel in het noorden en het oosten van het land
Maar ik zie tot mijn verbazing dat ze haar topje nog aan heeft. En zo te zien zijn er naast Selene ook geen andere snollen met wie ze kan zoenen.quote:
Och, de hele opzet is dat Lieke met iemand gaat zoenen om Huub "jaloers" te maken, dat was al vanaf het begin duidelijk toch?quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef chufi het volgende:
Ze spelen het spel wel verkeerd, want nu is het alleen Aman die de vragen stelt !
nopequote:Op zondag 23 december 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zie tot mijn verbazing dat ze haar topje nog aan heeft. En zo te zien zijn er naast Selene ook geen andere snollen met wie ze kan zoenen.
Zoiets als een rijbewijs...?quote:Op zondag 23 december 2007 02:47 schreef Py het volgende:
[..]
nope
misschien een van de dudes voor een bonus
Je bedoelt zeker 'boner' i.p.v. 'bonus'quote:Op zondag 23 december 2007 02:47 schreef Py het volgende:
[..]
nope
misschien een van de dudes voor een bonus
Dat zal wel zo blijven, want behalve Jaap heeft niemand het verder in zich om TV te maken...quote:Op zondag 23 december 2007 02:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de hele opzet is dat Lieke met iemand gaat zoenen om Huub "jaloers" te maken, dat was al vanaf het begin duidelijk toch?
Alleen jammer dat het wéér Huub en Lieke zijn die tv moeten gaan maken de komende dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |