quote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
heeft selene wel eens geen opmerkingen over andere mensen?
altijd maar meteen oordelen over mensen
Ze zou zo'n goede vriendin van Lieke kunnen zijnquote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
zou een goede zijn voor fokquote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
ik heb hem de hele avond nog niet gezien......waar issie?quote:Op zondag 23 december 2007 01:55 schreef riri het volgende:
Jaap is zoals altijd grappig
Zo grappig zal hij dan wel niet zijn als ie nog niet is opgevallenquote:Op zondag 23 december 2007 01:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik heb hem de hele avond nog niet gezien......waar issie?
quote:Op zondag 23 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is zeker bij die kerstbal z'n oortje aan het likken ? Ze heeft geleerd dat je boven de ballen de gevoelige plekken zitten ......
ik ken je niet, maar zal ik je even lekker masseren?quote:
ze loopt overigens wel in d'r kamerjasquote:Op zondag 23 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is zeker bij die kerstbal z'n oortje aan het likken ? Ze heeft geleerd dat je boven de ballen de gevoelige plekken zitten ......
Ja soort oerinstinctquote:Op zondag 23 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
1 maand (te veel)quote:Op zondag 23 december 2007 01:42 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee wanneer Selene naar huis gaat?
bedoel, hoe lang zit ze er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |