quote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is naar het feest van de uitreiking van de omzet-bonussen van de glazen-deuren leverancier.
Dat denk ik ook.Amanda met die mannen in bad,aardig teut en gekust met Selene.quote:Op zondag 23 december 2007 02:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb het idee, dat verhaallijn Brain/Amanda veel ernstiger vormen aan zal nemen.
Amanda heeft tenslotte laten blijken, dat ze één van die mannen daar leuk vindt.
Reden genoeg voor Brain om haar te molestreren.
Nope, ik denk dat Lieke nog steeds niet over Huub heen is en haar ruimte nodig heeft maar in haar frustratie over de situatie wel even een welkome afleding gevonden heeft in dat Lekkere Dingquote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
Mag ik nu de conclusie trekken dat Lieke 'alles een plekje heeft gegeven' en weer door kan gaan met leven?
Op de foto met het bootje, in 'zwerverskloffie' ziet hij er trouwens stukken beter en jonger uit. Een metamorfose is ook niet allesquote:Op zondag 23 december 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de leeftijd kan het niet zijn... het slopende leven wel
Zuurslet heeft vanavond maar weer bewezen net zo'n hoer te zijn als Huubquote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
Mag ik nu de conclusie trekken dat Lieke 'alles een plekje heeft gegeven' en weer door kan gaan met leven?
Vind ik ook, dat baardje was leukquote:Op zondag 23 december 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de foto met het bootje, in 'zwerverskloffie' ziet hij er trouwens stukken beter en jonger uit. Een metamorfose is ook niet alles
Ach, hoe dan ook. Dit komt Brain echt wel ter ore hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 03:00 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat Jaap ook niet iets zei over Amanda......maar ja Brian wordt weer gespaard.....
Zie ik daar een afgunstige blik van Amanda op die gozert. "Fuck, waarom had ik dat script niet? Hoezo zoent ie met haar?"quote:
Maar ook zó niet spontaan ook.... achter zaten ze de hele avond al te wachten op die zoen, wil het niet gelijk lukken, dan maar waarheid doen of durven spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
Serieus. Als dat gedoe tussen Huub en Lieke nu zo opvallend gespeeld wordt, is er dan nog wel IETS echt?
Neuh... maar als je je door Amanda en Brian laat pimpen dan is de kans sowieso groot dat je er niet op vooruit gaat.... ongeacht de staat waarin je begintquote:Op zondag 23 december 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de foto met het bootje, in 'zwerverskloffie' ziet hij er trouwens stukken beter en jonger uit. Een metamorfose is ook niet alles
Da's nie goed voor BRians beeldvormingquote:Op zondag 23 december 2007 03:07 schreef lorence1 het volgende:
ok amanda tongzoen aan mikey
Ik hoop van welquote:Op zondag 23 december 2007 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denkt iemand echt dat Huub met een vrouw thuiskomt vannacht ???
Ik denk het niet
Nee hoor, het script loopt nog. De ruzie's zijn onderdeel van het Oliebollen script .......quote:Op zondag 23 december 2007 03:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat dit script wel klaar is....
Ik zit niet te wachten op die ruzie straks... het is toch uit!
die klap die lieke van brulaap natass kreeg was echt wel echtquote:Op zondag 23 december 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
Serieus. Als dat gedoe tussen Huub en Lieke nu zo opvallend gespeeld wordt, is er dan nog wel IETS echt?
Toen zag ie er nog normaal uit idd. Nu is ie ineens tot een beroemd wereldburger gepimpt.quote:Op zondag 23 december 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
>>>>>Wilde Brain niet hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 03:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.Amanda met die mannen in bad,aardig teut en gekust met Selene.
Dat wilde Brian echt niet hebben.
idd het olieboleffectquote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het script loopt nog. De ruzie's zijn onderdeel van het Oliebollen script .......
Het enige wat ECHT is, is dat ALLES NEP is .......quote:Op zondag 23 december 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
een schijtgeile blik, for surequote:Op zondag 23 december 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zie ik daar een afgunstige blik van Amanda op die gozert. "Fuck, waarom had ik dat script niet? Hoezo zoent ie met haar?"
Als we Jaap moeten geloven, zal hij nog echt zijn best moeten doen om een vrouw te scoren. (Jaap's observatie tijdens een optreden)quote:Op zondag 23 december 2007 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denkt iemand echt dat Huub met een vrouw thuiskomt vannacht ???
Ik denk het niet
Past niet bij Huub's soms akelige persoontje en Lieke zou zo'n behandeling best goed trekken, ze is er immers zelf erg van (minachting).quote:Op zondag 23 december 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè nee joh, da's té ordinair... laat hem Lieke liever in haar gezicht uitlachen.
hoe laat komen die dan ongeveer?quote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slechte timing van de FEBO, deze gasten zijn al lang weer
weg voordat Huub en Brian thuiskomen.
de enige reden dat ik nu nog opzitquote:Op zondag 23 december 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Past niet bij Huub's soms akelige persoontje en Lieke zou zo'n behandeling best goed trekken, ze is er immers zelf erg van (minachting).Denk dat het vanacht nog lelijk zal worden.
Dat geeft nietsquote:Op zondag 23 december 2007 03:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
de enige reden dat ik nu nog opzit
Jemig, dat vraag je al tig keer - Zojuist zei Huub het nog tegen Japio en het staat 'n paar keer in deze COS .....quote:
ja niemand geeft antwoordquote:Op zondag 23 december 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jemig, dat vraag je al tig keer - Zojuist zei Huub het nog tegen Japio en het staat 'n paar keer in deze COS .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |