Ja precies, dus daar hebben we niets aanquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
en de namen zijn in willekeurige volgorde, zeggen ze dan...
Hoop dat krabé zijn familie even erbij haalt en wat stringetjes pulled dat Wendy de finale niet gaat halen.quote:
Nou ja, ik kan erover meepraten dat ze een bijzonder onsympathieke arrogante uitstraling heeft. Zelfbewust, zoals Nathalie, is iets heel anders dan plat arrogant alles beter weten. Madam had niks en niemand nodig, dus ook niet de stemmen van het publiek. Oeps, zo werkt het niet in een populariteitswedstrijd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef CJ het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Dat je in Idols mag blijven wil niet zeggen dat je een 'ster' bent toch? Sandy heeft zichzelf al -tig keer bewezen in het verleden door volle zalen plat te krijgen. Maar daar kan je pas over mee praten als je 't zelf met eigen ogen gezien hebt.
Dan zou Nigel er nog steeds eerder uitgaan dan Neil.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nigel, Ollie en Bas in de finale.
Dan weet je helemaal zeker dat het niet om het zingen gaat, maar om sms-ende pubermeisjes.
dat telt alleen in amerika denk ik, nederland houdt wel van: doe maar gewoon dan doe je gek genoegquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef MNR het volgende:
Zo zie je maar weer "nice guys finish last" gaat niet altijd op
En tiffanyquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Re het volgende:
nou ik zou er bijna klaar mee zijn.... dit KAN toch niet waar zijn... stelletje kutinfantielen die hun geld spenderen aan losers als Ollie en Bas en Neil en Nigel
Als je Nigel nou even wegstreept ben ik het met je eens. Wat een kutprogramma. Sandy is een geweldige zageres en een leuk persoon. Dit slaat HELEMAAL nergens op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Re het volgende:
nou ik zou er bijna klaar mee zijn.... dit KAN toch niet waar zijn... stelletje kutinfantielen die hun geld spenderen aan losers als Ollie en Bas en Neil en Nigel
Ik volg je niet. Ik bedoelde aan te geven dat Bas heeft 'gewonnen' omdat hij een leukere persoonlijkheid heeft dan Sandy. Wat bedoel jij?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef sbientje het volgende:
dat telt alleen in amerika denk ik, nederland houdt wel van: doe maar gewoon dan doe je gek genoeg
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat telt alleen in amerika denk ik, nederland houdt wel van: doe maar gewoon dan doe je gek genoeg
Duh, het is Idols. Het stemmend publiek is 13/14 en maalt niet om goede zangkunsten, daarom zit Neil uit die kansloze familie er ook nog in. Oh mijn god..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
he???? wacht even hoor... hoe kan die Sandy nou niet door zijn?!?!??! Ja het was niet het beste van haar wat ik gehoord had, maar er waren zoooooooooooooooveel ergere dingen vanavond! En die Good God van Sandy vorige week was legendarisch! *is even gewoon in een soort shock ofzo*![]()
als dit elke week zo gaat en al die slechten blijven doorgaan, is er geen hol aan![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef robert2006 het volgende:
let op, neil en de familie hendriks gaan winnen uiteindelijk, vreselijk
Dit is echt gewoon een aanfluiting, echt....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je Nigel nou even wegstreept ben ik het met je eens. Wat een kutprogramma. Sandy is een geweldige zageres en een leuk persoon. Dit slaat HELEMAAL nergens op.
wie is varkensoog?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef BCtjuh het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUTBAAAAASstelletje klerekampers
waarom Sandy
beter dan die kutkamer en varkensoog
Ja, onze kutmentaliteit. Daarom zijn er altijd maar erg weinig NL internationale artiesten. Omdat ze altijd zo gewoon willen blijven... Maar dan mot het volk in het buitenland ze nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
Nee Basquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wie is varkensoog?
toch niet ollie, haha
Pauline zie ik ook snel exit zijn...wellicht volgende week al.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef BVO het volgende:
Volgende week nog zoiets en ik kijk niet meer.
Als die kamper er volgende week nog in blijft wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef BVO het volgende:
Volgende week nog zoiets en ik kijk niet meer.
Zij was tenminste nog derde (toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef BVO het volgende:
Wat een AFGANG! Maar goed, sinds Hind haar exirt verbaast niks me meer.
Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Duh, het is Idols. Het stemmend publiek is 13/14 en maalt niet om goede zangkunsten, daarom zit Neil uit die kansloze familie er ook nog in. Oh mijn god...
Mwoa, ik vind Nathalie niet echt in de 'doe maar gewoon'-categorie vallen en die is ook probleemloos door. Zelfbewust? Niks mee mis. Arrogant? Afvoeren. En terecht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, onze kutmentaliteit. Daarom zijn er altijd maar erg weinig NL internationale artiesten. Omdat ze altijd zo gewoon willen blijven... Maar dan mot het volk in het buitenland ze niet
Gelukkig dat die mentaliteit niet zoveel invloed heeft op sport anders hadden we daar ook geen ruk in gepresteerd.
Ja echt, Bas kan het ook wel vergeten nu.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zij was tenminste nog derde (toch?)... Nu zitten er zóveel slechte zangers nog in... Ongeveer alle mannen
Hind was beter dan de andere 9 bij elkaar. Sandy heeft zoveel kwaliteit. Nu moet ik op me zaterdagacvond zitten luisteren naar een bos uien als Ollie. Flikker toch op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zij was tenminste nog derde (toch?)... Nu zitten er zóveel slechte zangers nog in... Ongeveer alle mannen
Dat was alleen bij X-factor toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Greys het volgende:
Maar refresh my memory even alsjeblieft... hoe ging het ook alweer voorgaande jaren met die krukken? Dan had de jury toch nog een woord in die laatste drie?
Zn optreden was best sufquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja echt, Bas kan het ook wel vergeten nu.
[afbeelding]
Boycot Idols [afbeelding]
Niet waar. Idols is het voor underdogs en knappe kopjes met prettige stemmen. Jamai had heel veel sympathy votes gekregen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef zonnedauw het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).
Maar ja - misschien is het concept op en is kwaliteit passe?
Damn...
ja daarom komt er ook in Nederland nooit een grote ster uit Idols. De verkeerde wint altijd...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Duh, het is Idols. Het stemmend publiek is 13/14 en maalt niet om goede zangkunsten, daarom zit Neil uit die kansloze familie er ook nog in. Oh mijn god...
Mja, ik bedoelde meer 3e is beter dan 12equote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind was beter dan de andere 9 bij elkaar. Sandy heeft zoveel kwaliteit. Nu moet ik op me zaterdagacvond zitten luisteren naar een bos uien als Ollie. Flikker toch op.
Oh ja, Jamai was idd echt een briljant zangerquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef zonnedauw het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).
Maar ja - misschien is het concept op en is kwaliteit passe?
Damn...
En tiffany danquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zn optreden was best suf
En Ollie danbah, wat doet hij daar?
Beste van de avond toch,Sandy?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Wilskracht het volgende:
Henk Jan Smits ging soms bewust aardig zijn voor een kandidaat om zo iemand er uit te krijgen
dan heet slim jureren
Ik vind van wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja, Jamai was idd echt een briljant zanger.
het is gewoon een keiharde vrouw met ballen, ze liet ook geen enkele traan, laat ook zien hoe sterk ze is, heel onrechtvaardigquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef BCtjuh het volgende:
En Sandy was helemaal niet arrogant, zet je bevooroordeelde bril eens afze was tenminste eerlijk ipv huilebalk Neil en al die anderen die daar superonzeker zitten te janken
Neeeeeeee, Idols had ook altijd krukken waar er dan drie op moesten zitten, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was alleen bij X-factor toch?
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En tiffany dan [afbeelding]
En Nigel dan, en Neil dan.
[afbeelding]
We gaan dik rellen daarquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
En wij zitten opgescheept met kaartje voor de liveshow![]()
quote:
Zullen ze zich dat beseffen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Re het volgende:
mja, ik zal me maar troosten met de gedachten dat de heren zelf ook wel even achter hun oren hebben gekrabt, winnen van een Sandy alleen omdat je een virtuele trekpop bent van smsende pubertrutjes
Dat van die krukken klopt wel, maar vziw had de jury daar niks over te zeggen (behalve in de eerste show soms, als ik het me goed herinner)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, Idols had ook altijd krukken waar er dan drie op moesten zitten, toch?
Waarom nu dan niet meer? De jury had er toen ook nog een zegje in, niet wie er op de kruk kwam, maar wel wie er dan uit moest, toch? Of ben ik nou gek?
Re, Nigel is de nieuwe Stevie Wonder. Onderschat deze held niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Re het volgende:
mja, ik zal me maar troosten met de gedachten dat de heren zelf ook wel even achter hun oren hebben gekrabt, winnen van een Sandy alleen omdat je een virtuele trekpop bent van smsende pubertrutjes
Welnee, die doen 't toch ook alleen maar om de roem. Net zoals Pa Hendriks, die over 5 jaar dat kleine meisje op de tribune mee laat doen omdat Neil dit jaar in de derde ronde al afvalt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen ze zich dat beseffen?
Je overdrijft. Hij was vorige week zeker niet slecht, maar vandaag was het ook bagger.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Re, Nigel is de nieuwe Stevie Wonder. Onderschat deze held niet.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat van die krukken klopt wel, maar vziw had de jury daar niks over te zeggen (behalve in de eerste show soms, als ik het me goed herinner)
daar ben ik nog niet over uit eigenlijk... ik zit nog steeds met dat gladde mierzoete in mijn hoofd.... not my cup of coffeequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Re, Nigel is de nieuwe Stevie Wonder. Onderschat deze held niet.
Correct, daarom juist mijn vraag. Ik denk dat ze zich niet eens beseffen dat ze door zijn door het stemmende kuddevolk. Een goede artiest is verpest zo. En de heren mogen lekker door met waar ze bezig mee waren. De boel verkloten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Welnee, die doen 't toch ook alleen maar om de roem. Net zoals Pa Hendriks, die over 5 jaar dat kleine meisje op de tribune mee laat doen omdat Neil dit jaar in de derde ronde al afvalt.
Maar hij is zo sympathiek tegen mequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Je overdrijft. Hij was vorige week zeker niet slecht, maar vandaag was het ook bagger.
Hij is te lief. Te gay. Komt niet ver. Maar is zo goed, veel beter dan zo een Tiffany.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Re het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet over uit eigenlijk... ik zit nog steeds met dat gladde mierzoete in mijn hoofd.... not my cup of coffee
Volgens mij was dat niet wat Greys vroeg, maar ik kan me vergissenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Wilskracht het volgende:
Als Gordon zegt Nigel exit dat heeft effect
zielige Nigel en er wordt op hem gestemd
dat heet indirect effect van Jury
[..]
En als ik zoiets zeg ben ik meteen een zure muts.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar hij is zo sympathiek tegen me. En hij is goed. Ik hoop dat ie wint.
Nigel is en heldddd. Ik heb op hem gestemd. Voor het eerst op een jongenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En als ik zoiets zeg ben ik meteen een zure muts.
Hoe vaak heb je gestemd dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel is en heldddd. Ik heb op hem gestemd. Voor het eerst op een jongen.
Maar hij is tof, en goed, 24 keer beter an die andere 3 jongens bij elkaar.
Weet je dat zeker? Ik dacht dat de laatste 2 de minste stemmen hadden. Zou wel raar zijn om een random persoon door zo'n hel te laten gaan als dat laatste 2 moment.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Wilskracht het volgende:
Bas was niet de nummer 11
Hij zat bij de eerste 11 dat is het enige wat we weten.
daarom vond ik het ook zo raar... was niet echt duidelijk omschrevenquote:Op zondag 23 december 2007 00:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik dacht dat de laatste 2 de minste stemmen hadden. Zou wel raar zijn om een random persoon door zo'n hel te laten gaan als dat laatste 2 moment.
En dan krijg je ineens een Nathalie die er dan tussen zou kunnen zitten een volgende week...dat lijkt me stug. En dan kunnen ze in een later stadium ook niet zeggen "X heeft nog nooit bij de laatste 2 gezeten, maar nu voor het eerst"
Ja here the same. Ik ga maar eens slapen na zo'n boring showquote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef sbientje het volgende:
wat een boutshow.. normaal zijn er altijd wel mensen die ik nog eens terug wil luisteren, vandaag gewoon geen een!
quote:Op zondag 23 december 2007 00:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik dacht dat de laatste 2 de minste stemmen hadden. Zou wel raar zijn om een random persoon door zo'n hel te laten gaan als dat laatste 2 moment.
En dan krijg je ineens een Nathalie die er dan tussen zou kunnen zitten een volgende week...dat lijkt me stug. En dan kunnen ze in een later stadium ook niet zeggen "X heeft nog nooit bij de laatste 2 gezeten, maar nu voor het eerst"
Iets met een jaartal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand wat volgende week het thema is???????????
Ze hebben duidelijk gezegd dat de volgorde compleet willekeurig was. Meerdere keren.quote:Op zondag 23 december 2007 00:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De opening ging wel, maar in de Backstage viel ze tegen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef BVO het volgende:
Ik heb Raffa helemaal gemist, was het wat? even teruglezen.
het was gewoon echt niet goed hoorquote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef BVO het volgende:
Wat waren jullie negatief zeg. Stelletje zuurpruimen!!!
ik vond haar wel meevallen, maar de meesten vonden het liedje ook niet leuk.....quote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef BVO het volgende:
Wat waren jullie negatief zeg. Stelletje zuurpruimen!!!
Die inderdaad. Ze zong het wel goed moet ik zeggen, al is het niet mijn soort nummer.quote:Op zondag 23 december 2007 01:13 schreef BVO het volgende:
Welk liedje was het, die breakup song?
Want op Hyves klonk die goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |