Dit had ik echt van z'n leven niet verwachtquote:
Dus niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Weg met Bas dan maar.
Volgens mij wil niemand voor haar stemmen, zij IS toch al een ster, naar eigen zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:23 schreef Merel het volgende:
Sandy...
Vind ik toch wel zonde hoor, 't een onaardig mens maar ze kon wel zingen
Complottheorie: genoeg stemmen maar de productie vond haar te lastig??
Onze goeie zitten er nog inquote:
en de namen zijn in willekeurige volgorde, zeggen ze dan...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Greys het volgende:
Maar BVO, klopt onze prono dan nog wel? Omdat iedereen 3 personen in de gevarenzone noemt?
Wie kan dit raden?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Liquidootje het volgende:
Letterlijk niemand de juiste prono geraden
Nigel in de finale zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef kv26 het volgende:
Onterecht dat zij er uit is. Als dat nu al begint, hoe gaat dat dan eindigen? Nigel en Ollie in de finale?
Nee, Nathalie en die meid die van Gordon 3x een 10 kreeg (die wordt 2de). Dat is mijn gokquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef kv26 het volgende:
Onterecht dat zij er uit is. Als dat nu al begint, hoe gaat dat dan eindigen? Nigel en Ollie in de finale?
en nigelquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef BVO het volgende:
Good God was vorige week legendarisch en nu gaat ze exit ten faveure van Ollie, Bas, Neil en Tiffany?
Nigel, Ollie en Bas in de finale.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef kv26 het volgende:
Dat is ze ook. Dat je in Idols mag blijven wil niet zeggen dat je een 'ster' bent toch? Sandy heeft zichzelf al -tig keer bewezen in het verleden door volle zalen plat te krijgen. Maar daar kan je pas over mee praten als je 't zelf met eigen ogen gezien hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij wil niemand voor haar stemmen, zij IS toch al een ster, naar eigen zeggen
Maar das logisch, Nigel iseen held.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |