Hij is te lief. Te gay. Komt niet ver. Maar is zo goed, veel beter dan zo een Tiffany.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Re het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet over uit eigenlijk... ik zit nog steeds met dat gladde mierzoete in mijn hoofd.... not my cup of coffee
Volgens mij was dat niet wat Greys vroeg, maar ik kan me vergissenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Wilskracht het volgende:
Als Gordon zegt Nigel exit dat heeft effect
zielige Nigel en er wordt op hem gestemd
dat heet indirect effect van Jury
[..]
En als ik zoiets zeg ben ik meteen een zure muts.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar hij is zo sympathiek tegen me. En hij is goed. Ik hoop dat ie wint.
Nigel is en heldddd. Ik heb op hem gestemd. Voor het eerst op een jongenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En als ik zoiets zeg ben ik meteen een zure muts.
Hoe vaak heb je gestemd dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel is en heldddd. Ik heb op hem gestemd. Voor het eerst op een jongen.
Maar hij is tof, en goed, 24 keer beter an die andere 3 jongens bij elkaar.
Weet je dat zeker? Ik dacht dat de laatste 2 de minste stemmen hadden. Zou wel raar zijn om een random persoon door zo'n hel te laten gaan als dat laatste 2 moment.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Wilskracht het volgende:
Bas was niet de nummer 11
Hij zat bij de eerste 11 dat is het enige wat we weten.
daarom vond ik het ook zo raar... was niet echt duidelijk omschrevenquote:Op zondag 23 december 2007 00:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik dacht dat de laatste 2 de minste stemmen hadden. Zou wel raar zijn om een random persoon door zo'n hel te laten gaan als dat laatste 2 moment.
En dan krijg je ineens een Nathalie die er dan tussen zou kunnen zitten een volgende week...dat lijkt me stug. En dan kunnen ze in een later stadium ook niet zeggen "X heeft nog nooit bij de laatste 2 gezeten, maar nu voor het eerst"
Ja here the same. Ik ga maar eens slapen na zo'n boring showquote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef sbientje het volgende:
wat een boutshow.. normaal zijn er altijd wel mensen die ik nog eens terug wil luisteren, vandaag gewoon geen een!
quote:Op zondag 23 december 2007 00:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik dacht dat de laatste 2 de minste stemmen hadden. Zou wel raar zijn om een random persoon door zo'n hel te laten gaan als dat laatste 2 moment.
En dan krijg je ineens een Nathalie die er dan tussen zou kunnen zitten een volgende week...dat lijkt me stug. En dan kunnen ze in een later stadium ook niet zeggen "X heeft nog nooit bij de laatste 2 gezeten, maar nu voor het eerst"
Iets met een jaartal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand wat volgende week het thema is???????????
Ze hebben duidelijk gezegd dat de volgorde compleet willekeurig was. Meerdere keren.quote:Op zondag 23 december 2007 00:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De opening ging wel, maar in de Backstage viel ze tegen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef BVO het volgende:
Ik heb Raffa helemaal gemist, was het wat? even teruglezen.
het was gewoon echt niet goed hoorquote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef BVO het volgende:
Wat waren jullie negatief zeg. Stelletje zuurpruimen!!!
ik vond haar wel meevallen, maar de meesten vonden het liedje ook niet leuk.....quote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef BVO het volgende:
Wat waren jullie negatief zeg. Stelletje zuurpruimen!!!
Die inderdaad. Ze zong het wel goed moet ik zeggen, al is het niet mijn soort nummer.quote:Op zondag 23 december 2007 01:13 schreef BVO het volgende:
Welk liedje was het, die breakup song?
Want op Hyves klonk die goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |