Oh ja, Jamai was idd echt een briljant zangerquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef zonnedauw het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).
Maar ja - misschien is het concept op en is kwaliteit passe?
Damn...
En tiffany danquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zn optreden was best suf
En Ollie danbah, wat doet hij daar?
Beste van de avond toch,Sandy?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Wilskracht het volgende:
Henk Jan Smits ging soms bewust aardig zijn voor een kandidaat om zo iemand er uit te krijgen
dan heet slim jureren
Ik vind van wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja, Jamai was idd echt een briljant zanger.
het is gewoon een keiharde vrouw met ballen, ze liet ook geen enkele traan, laat ook zien hoe sterk ze is, heel onrechtvaardigquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef BCtjuh het volgende:
En Sandy was helemaal niet arrogant, zet je bevooroordeelde bril eens afze was tenminste eerlijk ipv huilebalk Neil en al die anderen die daar superonzeker zitten te janken
Neeeeeeee, Idols had ook altijd krukken waar er dan drie op moesten zitten, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was alleen bij X-factor toch?
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En tiffany dan [afbeelding]
En Nigel dan, en Neil dan.
[afbeelding]
We gaan dik rellen daarquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
En wij zitten opgescheept met kaartje voor de liveshow![]()
quote:
Zullen ze zich dat beseffen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Re het volgende:
mja, ik zal me maar troosten met de gedachten dat de heren zelf ook wel even achter hun oren hebben gekrabt, winnen van een Sandy alleen omdat je een virtuele trekpop bent van smsende pubertrutjes
Dat van die krukken klopt wel, maar vziw had de jury daar niks over te zeggen (behalve in de eerste show soms, als ik het me goed herinner)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, Idols had ook altijd krukken waar er dan drie op moesten zitten, toch?
Waarom nu dan niet meer? De jury had er toen ook nog een zegje in, niet wie er op de kruk kwam, maar wel wie er dan uit moest, toch? Of ben ik nou gek?
Re, Nigel is de nieuwe Stevie Wonder. Onderschat deze held niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Re het volgende:
mja, ik zal me maar troosten met de gedachten dat de heren zelf ook wel even achter hun oren hebben gekrabt, winnen van een Sandy alleen omdat je een virtuele trekpop bent van smsende pubertrutjes
Welnee, die doen 't toch ook alleen maar om de roem. Net zoals Pa Hendriks, die over 5 jaar dat kleine meisje op de tribune mee laat doen omdat Neil dit jaar in de derde ronde al afvalt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen ze zich dat beseffen?
Je overdrijft. Hij was vorige week zeker niet slecht, maar vandaag was het ook bagger.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Re, Nigel is de nieuwe Stevie Wonder. Onderschat deze held niet.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat van die krukken klopt wel, maar vziw had de jury daar niks over te zeggen (behalve in de eerste show soms, als ik het me goed herinner)
daar ben ik nog niet over uit eigenlijk... ik zit nog steeds met dat gladde mierzoete in mijn hoofd.... not my cup of coffeequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Re, Nigel is de nieuwe Stevie Wonder. Onderschat deze held niet.
Correct, daarom juist mijn vraag. Ik denk dat ze zich niet eens beseffen dat ze door zijn door het stemmende kuddevolk. Een goede artiest is verpest zo. En de heren mogen lekker door met waar ze bezig mee waren. De boel verkloten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Welnee, die doen 't toch ook alleen maar om de roem. Net zoals Pa Hendriks, die over 5 jaar dat kleine meisje op de tribune mee laat doen omdat Neil dit jaar in de derde ronde al afvalt.
Maar hij is zo sympathiek tegen mequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Je overdrijft. Hij was vorige week zeker niet slecht, maar vandaag was het ook bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |