wie is varkensoog?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef BCtjuh het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUTBAAAAASstelletje klerekampers
waarom Sandy
beter dan die kutkamer en varkensoog
Ja, onze kutmentaliteit. Daarom zijn er altijd maar erg weinig NL internationale artiesten. Omdat ze altijd zo gewoon willen blijven... Maar dan mot het volk in het buitenland ze nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat telt alleen in amerika denk ik, nederland houdt wel van: doe maar gewoon dan doe je gek genoeg
Nee Basquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wie is varkensoog?
toch niet ollie, haha
Pauline zie ik ook snel exit zijn...wellicht volgende week al.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef BVO het volgende:
Volgende week nog zoiets en ik kijk niet meer.
Als die kamper er volgende week nog in blijft wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef BVO het volgende:
Volgende week nog zoiets en ik kijk niet meer.
Zij was tenminste nog derde (toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef BVO het volgende:
Wat een AFGANG! Maar goed, sinds Hind haar exirt verbaast niks me meer.
Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Duh, het is Idols. Het stemmend publiek is 13/14 en maalt niet om goede zangkunsten, daarom zit Neil uit die kansloze familie er ook nog in. Oh mijn god...
Mwoa, ik vind Nathalie niet echt in de 'doe maar gewoon'-categorie vallen en die is ook probleemloos door. Zelfbewust? Niks mee mis. Arrogant? Afvoeren. En terecht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, onze kutmentaliteit. Daarom zijn er altijd maar erg weinig NL internationale artiesten. Omdat ze altijd zo gewoon willen blijven... Maar dan mot het volk in het buitenland ze niet
Gelukkig dat die mentaliteit niet zoveel invloed heeft op sport anders hadden we daar ook geen ruk in gepresteerd.
Ja echt, Bas kan het ook wel vergeten nu.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zij was tenminste nog derde (toch?)... Nu zitten er zóveel slechte zangers nog in... Ongeveer alle mannen
Hind was beter dan de andere 9 bij elkaar. Sandy heeft zoveel kwaliteit. Nu moet ik op me zaterdagacvond zitten luisteren naar een bos uien als Ollie. Flikker toch op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zij was tenminste nog derde (toch?)... Nu zitten er zóveel slechte zangers nog in... Ongeveer alle mannen
Dat was alleen bij X-factor toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Greys het volgende:
Maar refresh my memory even alsjeblieft... hoe ging het ook alweer voorgaande jaren met die krukken? Dan had de jury toch nog een woord in die laatste drie?
Zn optreden was best sufquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja echt, Bas kan het ook wel vergeten nu.
[afbeelding]
Boycot Idols [afbeelding]
Niet waar. Idols is het voor underdogs en knappe kopjes met prettige stemmen. Jamai had heel veel sympathy votes gekregen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef zonnedauw het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar in Idols 1 en 2 ging het wel om kwaliteit - anders had nooit Jamai gewonnen (dan was het qua koppie immers jim geworden) en de laatste vier waren toen inclusief Dewi en Hind en Boris was een terechte winnaar (zonder enige concurrentie trouwens).
Maar ja - misschien is het concept op en is kwaliteit passe?
Damn...
ja daarom komt er ook in Nederland nooit een grote ster uit Idols. De verkeerde wint altijd...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Duh, het is Idols. Het stemmend publiek is 13/14 en maalt niet om goede zangkunsten, daarom zit Neil uit die kansloze familie er ook nog in. Oh mijn god...
Mja, ik bedoelde meer 3e is beter dan 12equote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind was beter dan de andere 9 bij elkaar. Sandy heeft zoveel kwaliteit. Nu moet ik op me zaterdagacvond zitten luisteren naar een bos uien als Ollie. Flikker toch op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |