Nope, helaas niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
TVP.
Is het nog steeds in purfleet?
Nou ja, purfleet is volgens mij een voorstad/onderdeel van londen en hoe de zaal heet wist ik niet, maar ik vroeg het idd nav de banner.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.
Vond het wel een mooie zaal.
Alexandra Palace in Londen staat in de banner, dus zal daar wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Sport1 is ook niet Live !quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef borisz het volgende:
wel weer jammer dan die break in het toernooi. Morgen hadden ze ook best kunnen darten![]()
trouwens en idee om gewoon 2 topics dan te openen. 1 voor de livescore mensen en 1 voor de sbs mensen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Nou ja, hij wint deze twee potjes toch maar, ondanks dat het totaal niet liep. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef nightfall het volgende:
taylor wandelt straks zo weer de finale in,. zit aan de "makkelijke" kant,. kan lekker groeien en is straks op en top in de finale,. die man heeft toch ook altijd wel een tikkie geluk..
Ook niet gezien, maar Manley hoeft niet veel te toen om zich niet geliefd te maken.quote:Op zondag 23 december 2007 10:57 schreef Urquhart het volgende:
Wat deed Manley gisteren nou, waardoor hij zich niet geliefd maken. Ik miste dat stukje tijdens de samenvatting
Dat V. Gerwen die dubbel 12 niet gooit is toch wel wat gelukkigquote:Op zondag 23 december 2007 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, hij wint deze twee potjes toch maar, ondanks dat het totaal niet liep. Dat is ook een kwaliteit.
Klopt, maar daarna moet je het alsnog zelf uitgooien en daarmee een tik uitdelen aan Van Gerwen.quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat V. Gerwen die dubbel 12 niet gooit is toch wel wat gelukkig
Dat heb je goed begrepen. Hij had iets van 11 matchdarts maar V.dVoort wist toch nog te winnen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:24 schreef SCH het volgende:
Lag Klaasen er nou in de eerste ronde al uit tegen Van der Voort of heb ik dat niet goed begrepebn?
v Gerwen it ook bij de PDC.quote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Welke Nederlanders doen er in januari aan dat andere tournooi mee? Stompe? Van Gerwen?
Ik neem aan dat je Albertino Essers zoekt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
v Gerwen it ook bij de PDC.
We hebben stompe nog en darteritus boy, hoe heet hij ook alweer...
quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Albertino Essers zoekt.
Nope, staat niet in het schema.quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Issie geplaatst voor Lakeside?
De Ruiterquote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Welke Nederlanders doen er in januari aan dat andere tournooi mee? Stompe? Van Gerwen?
http://www.planetdarts.tv(...)0180~1190102,00.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar staat trouwens het volledige pdc schema? kan 'm niet vinden
Ik begrijp het niet, aangezien darts op een gegeven moment de 2e tv sport was geworden. Na voetbal en voor Formule 1.quote:Op maandag 24 december 2007 09:56 schreef Urquhart het volgende:
SBS gaat Lakeside dacht ik ook niet meer live uitzenden.
Ik ook niet. Ook dit jaar bleek nog na de finale Barney-Taylor hoe populair darten nog is. Het heeft er denk ik meer mee te maken dat SBS denkt dat de Lakeside niet meer in trek is bij het publiek, na al die overstappen naar de PDC.quote:Op maandag 24 december 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, aangezien darts op een gegeven moment de 2e tv sport was geworden. Na voetbal en voor Formule 1.
Prima, zend de PDC dan uit. Volgens mij moeten ze voldoende reclame blokken kunnen verkopen rondom de PDC.quote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook dit jaar bleek nog na de finale Barney-Taylor hoe populair darten nog is. Het heeft er denk ik meer mee te maken dat SBS denkt dat de Lakeside niet meer in trek is bij het publiek, na al die overstappen naar de PDC.
Helemaal niet meerquote:Op maandag 24 december 2007 09:56 schreef Urquhart het volgende:
SBS gaat Lakeside dacht ik ook niet meer live uitzenden.
TV Home heeft dat. Het is trouwens 14,95.quote:Op maandag 24 december 2007 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima, zend de PDC dan uit. Volgens mij moeten ze voldoende reclame blokken kunnen verkopen rondom de PDC.
Ik bedoel, ik ga geen sport1 pakket nemen bij casema voor 19,95 per maand voor die paar darts tournooien.
Overigens piunt 2 van mijn ergenis. Als ze bij digitale tv nu eens PER ZENDER aanboden in plaats van in pakketten...
Engelse tijden dus om 21.00 uurquote:Wednesday 26th December 2007 (6 x Second Round)
4pm: Barrie Bates v Erwin Extercatte
5.20pm: Kevin Painter v Chris Mason
6.40pm: Kirk Shepherd v Mick McGowan
8pm: Adrian Lewis v Vincent van der Voort
9.20pm: John Part v Mensur Suljovic
10.40pm: James Wade v Steve Beaton
dat was albekend,. kijk maar in de op. sky sports 2 zend het live uit, maar daar heb ik behalve die ustream links verder nog geen fatsoenlijke sopcast of whatever van kunnen vinden..quote:Op woensdag 26 december 2007 18:10 schreef -J-D- het volgende:
http://dim.silverlightstreaming.eu/silverlight/dim-2/ is ook al niet live. Dit was die dartsinmotion-link.
Schiet lekker op zoLoopt nu 4 legs achter.
Is al de hele tijd zo sinds het begin van het toernooi dat ze daar zon 3-4 legs achter liggen, lekker boeiend je kunt het toch allemaal zien...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:10 schreef -J-D- het volgende:
http://dim.silverlightstreaming.eu/silverlight/dim-2/ is ook al niet live. Dit was die dartsinmotion-link.
Schiet lekker op zoLoopt nu 4 legs achter.
Hehe dan is het idd handig om het live te zienquote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef -J-D- het volgende:
Tis al wel heel de tijd bekend, maar als je live wil wedden op de partijen is het leuker om het beeld van de partij live in de huiskamer te hebben ipv een live scoreboard op internet
4-1 Lewis hieroquote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef nightfall het volgende:
ik denk 4-3 lewis straks
Hij gooide de leg uit door 2x achter elkaar een dubbel te gooien, en blijkbaar mag dat niet ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 10:57 schreef Urquhart het volgende:
Wat deed Manley gisteren nou, waardoor hij zich niet geliefd maken. Ik miste dat stukje tijdens de samenvatting
Dat mag wel, waarom zou het niet mogenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij gooide de leg uit door 2x achter elkaar een dubbel te gooien, en blijkbaar mag dat niet ofzo.
Ik ken de ongeschreven regel eigenlijk niet. Iemand meer info?
Lees eens goed wat ik zeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat mag wel, waarom zou het niet mogen
Klopt.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb al wel een aantal keer gezien dat iemand vanaf 80 voor twee keer tops gaat, voor het geval je de triple 20 mist, heb je een pijl meer op een dubbel (moet 'ie niet te hoog gaan natuurlijk, anders kost het je alleen maar pijlen).
Dat publiek is daar zo lam als een geit, dus of je daar nou echt wakker van moet liggenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lees eens goed wat ik zeg.
Het mag wel, maar volgens de commentator was het een ongeschreven regel dat je niet met twee dubbels achter elkaar uitgooit. Het publiek kon het in ieder geval niet waarderen.
Volgens mij hadden Phil Taylor en Kevin Painter daar een paar jaar geleden bijna slaande ruzie overquote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
Dezelfde discussie is er ook altijd over het uitgooien met de 3e pijl van DB als je tegenstander niet op een finish staat. Dan "hoor" je voor de 18, 14 of 10 te gaan om een goede dubbel over te houden. Tegenstanders zouden dat als Gallery Play kunnen zien.
Great.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:12 schreef L_auteur het volgende:
Gaat lastig worden voor Barney vanavond.
Vooral omdat hij de laatste 3 dagen ziek in bed heeft gelegen.
Heeft ie tenminste een smoesquote:Op donderdag 27 december 2007 14:12 schreef L_auteur het volgende:
Gaat lastig worden voor Barney vanavond.
Vooral omdat hij de laatste 3 dagen ziek in bed heeft gelegen.
Of het die was weet ik niet meer zeker, maar wel over zoiets.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:19 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Phil Taylor en Kevin Painter daar een paar jaar geleden bijna slaande ruzie over
Waarom zou hij een smoes moeten hebben?quote:
Maar wel de eerste set gewoonquote:Op donderdag 27 december 2007 20:28 schreef nightfall het volgende:
"barney zweet als een ezel in de douche"
die andere is niet zo'n killerquote:Op donderdag 27 december 2007 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar wel de eerste set gewoon
Volgens mij windows onlyquote:Op donderdag 27 december 2007 20:39 schreef Bruce117 het volgende:
helaas
Dan toch maar bij DartsInMotion kijken
Ik zeg niet dat ie ze nodig heeft. Hij gebruikt ze altijd. Maar sorry dat ik jouw godheid ook maar een millimeter kritisch benaderquote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou hij een smoes moeten hebben?
'Van Barneveld kan het NOOIT in de PDC' In zijn eerste jaar is hij wereldkampioen geworden en in zijn tweede jaar heeft hij een zeer goede kans om nummer 1 te worden bij de PDC.
Waar heb je het NU weer over?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie ze nodig heeft. Hij gebruikt ze altijd. Maar sorry dat ik jouw godheid ook maar een millimeter kritisch benader![]()
Na de 3e set stond hij op 64%quote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Aan het scorebord te zien wint hij op zijn dubbels en zijn ze scorend redelijk gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat kun je ook meteen noemen, aangezien ze bij de PDC met een 2-jaars-ranking werken.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou hij een smoes moeten hebben?
'Van Barneveld kan het NOOIT in de PDC' In zijn eerste jaar is hij wereldkampioen geworden en in zijn tweede jaar heeft hij een zeer goede kans om nummer 1 te worden bij de PDC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef Ambrosius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Niks geluk, de tegenstanders maken het niet af. Hij daarna wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Urquhart het volgende:
Hij heeft het hele tournooi al het geluk aan z'n kont hangen
Klopt, maar dan heeft hij het geluk dat z'n tegenstanders missen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks geluk, de tegenstanders maken het niet af. Hij daarna wel.
Sport 1 is niet live, vandaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef L_auteur het volgende:
Zijn spoilers echt noodzakelijk? Leest lekker kut.
Is Sport1 dan de maatgevend ?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1 is niet live, vandaar.
Nee, ze lopen een minuut of 2 achter. Overigens lees ik toch al de spoilers mee, ik ben te nieuwsgierigquote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1 is niet live, vandaar.
Scholten - Hawaii 501 (Mardle).quote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Jnk18 het volgende:
Komt hierna nog een partij?
Oh netjesquote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Scholten - Hawaii 501 (Mardle).
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Bruce117 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joh is toch altijd een kwaliteit van Taylor om terugtekomen ook al staat hij bijna de hele wedstrijd achter...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef nightfall het volgende:
.. ik blijf erbij,. taylor wandelt hoe dan ook weer de finale in en word langzaamaan steeds sterker en in de finale is ie opppermachtig.
Zoals vorig jaarquote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef nightfall het volgende:
.. ik blijf erbij,. taylor wandelt hoe dan ook weer de finale in en word langzaamaan steeds sterker en in de finale is ie opppermachtig.
Zou een mooie matchup zijn tegen Taylor, was 2 jaar geleden toch een fantastische halve finalequote:
Haha, je laat iemand die net 160 heeft uitgegooid echt niet even voor de wedstrijd gooien, dat doe je niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef wormwood het volgende:
Is Taylor nou gewoon een psychologisch spelletje aan het spelen ofzo?
Drie wedstrijden op rij tot het gaatje spelen en pas op het eind de tegenstander afmaken zoals we van Taylor gewend zijn. Lijkt me eerder bewuste tactiek dan dat Taylor het echt moeilijk heeft.
Ja, hij laat bewust twee tegenstanders aanleggen voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef wormwood het volgende:
Is Taylor nou gewoon een psychologisch spelletje aan het spelen ofzo?
Drie wedstrijden op rij tot het gaatje spelen en pas op het eind de tegenstander afmaken zoals we van Taylor gewend zijn. Lijkt me eerder bewuste tactiek dan dat Taylor het echt moeilijk heeft.
Dat misschien niet. Maar het is natuurlijk wel bizar om te zien hoe "slecht" die in het begin speelt en pas op het einde echt goed gaat gooien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, hij laat bewust twee tegenstanders aanleggen voor de wedstrijd
Die heeft verloren. Lees die spoilers dan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
Wat is dat voor gedoe met al die spoilers hier?
En ik lees niks over Scholten hier. Is da tniet doorgegaan ofzo?
Ja, die spoilers vind ik ook raar (alleen omdat Sport1 5 minuten achterloopt).quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
Engelse tijd, dus tel er een uurtje bij op.quote:Friday 28th December 2007 (6 x Third Round)
1pm: Kirk Shepherd v Barrie Bates
2.20pm: Adrian Lewis v Tony Eccles
3.40pm: James Wade v Mark Dudbridge
7pm: Peter Manley v Jan van der Rassel
8.20pm: Raymond van Barneveld v Kevin Painter
9.40pm: Alex Roy v John Part
Moeilijk hé spoilers even aanklikken...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
weet ik ook niet precies,. ik heb zattoo gedownload, en dan kun je dsf online kijken,. maar ik wacht nog op me'n loginquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
wat op D:SF is .. is dat wel 'echt' live ?
Het is live blijkbaar. Ze zijn vriendjes met sport1 - dsf kan ik echter wel gratis krijgen via schotelquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:50 schreef nightfall het volgende:
[..]
weet ik ook niet precies,. ik heb zattoo gedownload, en dan kun je dsf online kijken,. maar ik wacht nog op me'n login
jepquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
is die van der Rassel een nederlander?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh Swets, had die vraag niet van je verwachtquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan helaas niet checken op me tv want sport1 heeft storing bij mij, maar denk wel dat het dicht bij elkaar ligt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
Loopt de Stream van Sport1/SBS gelijk met de TV uitzending van Sport1 ?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:23 schreef Bruce117 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Whiteguy op 28-12-2007 22:29:31 ]
Hij benut gewoon zijn kansenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Jnk18 het volgende:
Helaas, waarom moet die painter opeens 2 legs zo goed gooien, in het begin van die laatste set gooit ie opeens super en op het laatst.
Ach ja
Absoluut verdiend.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:45 schreef rockin_the_lowland het volgende:
gewoon verdiend gewonnen die Painter, en wat een laatste leg zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Mja als Painter na 6 pijlen op 141 staat is die leg wel verloren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef 9christensen het volgende:
laatste set 2-0 voorsprong mag je niet weggeven
die laatste leg kon hij niets meer aan doen, maar daarvoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mja als Painter na 6 pijlen op 141 staat is die leg wel verloren.
ze'n tegenstander welquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef Bruce117 het volgende:
John Part staat trouwens ook niet verkeerd te gooien.
hij leert het nooitquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef SCH het volgende:
Van Barneveld wil geen interviews geven na zijn uitschakeling![]()
![]()
Juist wel.quote:
Dan zorgt ie er maar voor dat het wel in hem gaat zitten. Grote sportmensen kunnen ook met verlies omgaan. Dat is respect voor de fans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Juist wel.
Het zit gewoon niet in hem om dan een normaal interview te kunnen geven, dus kan je maar beter geen interview geven.
Gewoon het verhaal van de wedstrijd vertellen. Waar het misging etc. Hetzelfde als dat ie gewonnen heeft, dat hoort erbij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:01 schreef Arcee het volgende:
Hoe zou jij willen dat Van Barneveld nu voor de camera reageert, SCH?
Zoals hij ook reageert bij een gewonnen partij, wedstrijd oppervlakkig analyseren jezelf laten zien aan je fans. Winst of verlies..er is altijd weer een volgend toernooi...quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:01 schreef Arcee het volgende:
Hoe zou jij willen dat Van Barneveld nu voor de camera reageert, SCH?
Dus jij wil dat een sporter net zo reageert na winst als verlies?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:10 schreef SCH het volgende:
Gewoon het verhaal van de wedstrijd vertellen. Waar het misging etc. Hetzelfde als dat ie gewonnen heeft, dat hoort erbij.
Belachelijk en respectloos. Dat is wat sommige Oranjespelers soms willen waarna echte sportmensen ze weer terug in de werkelijkheid plaatsen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus jij wil dat een sporter net zo reageert na winst als verlies?
Wat mij betreft mag-ie flink de schijt in hebben en 't interview skippen.
Beter dan een cliché kletsverhaal afsteken zoals zo veel sporters al doen.
Nou ja, alsof er zo vaak belangrijike kampioenschappen zijn. Hij heeft wel eerder geflikt en ik vind het echt beneden alle peil.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:19 schreef Arcee het volgende:
Och, zo lang-ie niet altijd de camera weigert als-ie verliest vind ik het best.
Barney is helemaal geen held. Hij heeft schijt aan zijn supporters.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef nightfall het volgende:
barney blijft een held en komt altijd weer terug
hoezo dat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Barney is helemaal geen held. Hij heeft schijt aan zijn supporters.
Nee, hij heeft schijt aan mensen zoals jij die vinden dat hij per se dit of dat moet doen "omdat het zo hoort". Barney is gewoon zichzelf en heeft schijt aan jou.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:26 schreef SCH het volgende:
Er zijn 4 lieden die meedoen waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb, dat zijn:quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Jnk18 het volgende:
Helaas, waarom moet die painter opeens 2 legs zo goed gooien, in het begin van die laatste set gooit ie opeens super en op het laatst.
Ach ja
Nee. Maar die ene keer dat die meteen na zijn verlies een interview gaf, wordt hem nog steeds kwalijk genomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney reageert tegenwoordig toch gewoon een uurtje later
Hij is direct na verlies nogal emotioneel en moet dan eerst even tot rust komen voordat hij een interview geeft. Op zich toch geen gekke vraag?
Hij heeft schijt aan supporters die perse een handtekening van hem willen als die rustig zit te eten met zijn familie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:26 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, hij heeft schijt aan mensen zoals jij die vinden dat hij per se dit of dat moet doen "omdat het zo hoort". Barney is gewoon zichzelf en heeft schijt aan jou.
De publieke opinie zou ik als sporter ontzettend dikke schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:31 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nee. Maar die ene keer dat die meteen na zijn verlies een interview gaf, wordt hem nog steeds kwalijk genomen.
En blijkbaar mag je van sommige mensen als sportman niet ontzettend balen en emotioneel zijn door je verlies.
Maar nu even serieus. Wie zit er te wachten op een interview van Barney na een nederlaag? De vragen zijn meestal voor de hand liggend (Hoe voel je je? Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Dat mensen het nog voor Barney opnemen
Hij mag blijkbaar alles maar spelers van Oranje worden verketterd (en terecht) als ze niet voor de camera willen of hun supporters niet bedanken. Barney moet een vent zijn, hij leert maar met verlies omgaan, dat hoort er ook bij.
Het punt is dat hij niet na een uurtje een interview gaf. Hij wilde geen interviews geven. Gewoon ontzettend amateuristisch, het hoort bij je werk.
Volgens mij spreken mensen hier in het algemeen en niet alleen over Barney, dus waar maak je uit op dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Hij mag blijkbaar alles maar spelers van Oranje worden verketterd (en terecht) als ze niet voor de camera willen of hun supporters niet bedanken.
Zo is het dus. Je staat er gewoon, het hoort bij je werk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:38 schreef Zorro het volgende:
Het is heel simpel: Barney wil net zo groot worden als Taylor (wat al een grapje op zich is), maar ik heb Taylor nog nooit een interview zien weigeren, winst of verlies. Barney heeft nog een lange weg te gaan...
Maar hij doet het WEL, en dat is nou net het hele punt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef wimderon het volgende:
Denk je dat Taylor met plezier na een verloren partij denkt: 'zo, verloren, nu maar een lekker een utigebreid interview geven'. Die geeft credits aan de tegenstander, zegt dat hij een paar belangrijke dubbels miste en feliciteert de tegenstander nog een keer voor het oog van de camera, als de camera eenmaal weg is, is hij net zo goed boos.
Ja!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef wimderon het volgende:
Barney kan gewoon niet tegen zijn verlies en is daar niet alleen enorm kapot van, maar weet ook dat hij onzin zal verkondigen als hij meteen na de wedstrijd voor de camera gaat staan. Zit jij te wachten op een reactie in de trant van 'ik had last van griep, de zaal was veel te luidruchtig en Painter was me voortdurend aan het irriteren'? Ik vind het juist goed van hem dat hij het niet doet. Hij weet ook wel dat bepaalde mensen hem daarop af zullen rekenen en weet ook dat hij even snel 3 standaardantwoorden kan gaan geven om de mensen te pleasen, maar neemt gewoon een gedurfd besluit. Denk je dat Taylor met plezier na een verloren partij denkt: 'zo, verloren, nu maar een lekker een utigebreid interview geven'. Die geeft credits aan de tegenstander, zegt dat hij een paar belangrijke dubbels miste en feliciteert de tegenstander nog een keer voor het oog van de camera, als de camera eenmaal weg is, is hij net zo goed boos. Erg simpel om partij tegen hem te kiezen.
Ik denk ook dat ie vandaag gewoon voor de camera zal willen verschijnen om in alle rust vragen te beantwoorden.
Dat is een beetje flauw en staat hier los van. Het gaat gewoon om een duidelijk en concreet punt van kritiek.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:19 schreef Bruce117 het volgende:
Wat van Barneveld ook doet, bij sommige kan hij het toch niet goed doen.
Dat is helemaal niet flauw.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw en staat hier los van. Het gaat gewoon om een duidelijk en concreet punt van kritiek.
Ja, en dat Barney het niet doet vind ik juist van ballen getuigen. Hij gaat er niet staan puur om de mensen te pleasen/paaien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar hij doet het WEL, en dat is nou net het hele punt.
Nee hoor, ik heb heel veel respect voor de v Barneveld die aan het bord staat, ongelovelijk hoe goed hij de overstap gemaakt heeft naar de PDC. Zodra hij van het podium afstapt is het totaal niet de man die de dartssport zo groot gemaakt heeft in NL, niet voor de camera's en niet achter de schermen en dat is jammer voor de vele fans die na zo'n verloren partij ook balen dat hun favoriet eruit ligt en graag van hem willen horen waar het mis ging. Dat zijn wel de mensen die zijn merchandise kopen en naar toernooien komen en dus deels zijn inkomen verzorgen. Ik kan ook niet tegen mijn klanten zeggen, ja sorry maar zoek het maar ff uit, ik heb er ff geen zin in...quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:19 schreef Bruce117 het volgende:
Wat van Barneveld ook doet, bij sommige kan hij het toch niet goed doen.
Wat is er mis met een uurtje later een interview gevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw en staat hier los van. Het gaat gewoon om een duidelijk en concreet punt van kritiek.
Kan me ook nog een interview van Taylor herinneren waarin hij stond te vloeken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, en dat Barney het niet doet vind ik juist van ballen getuigen. Hij gaat er niet staan puur om de mensen te pleasen/paaien.
Niks. Maar dat deed ie ook niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er mis met een uurtje later een interview geven
Jij sleept voetballers erbij, waar niemand het hier over heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:24 schreef SCH het volgende:
Dat is een beetje flauw en staat hier los van.
Wat is er mis mee om de tv-stations die dienst te bewijzen? Dat is gewoon professioneel hoor. Ik zie het gewoon als een onderdeel van zijn werk. Dat hij dan nukkig wil zijn of even tot zichzelf wil komen, allemaal best - maar hij weet de camera's ook te vinden als ie gewonnen heeft. Het is echt een kwestie van professionalisme.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, en dat Barney het niet doet vind ik juist van ballen getuigen. Hij gaat er niet staan puur om de mensen te pleasen/paaien.
Het gaat om de verhouding tussen topsporters en media/publiek.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij sleept voetballers erbij, waar niemand het hier over heeft.
Ja, dat vind ik ook altijd zo'n onzin.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:36 schreef Bruce117 het volgende:
Kan me ook nog een interview van Taylor herinneren waarin hij stond te vloeken.
De dag erna gaat hij openlijk zijn excusses aanbieden omdat hij dat allemaal niet bedoeld had.
Ja, en die mening is hier over Barney niet anders dan over voetballers, toch? Ik snap niet waar je die conclusie vandaan haalt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef SCH het volgende:
Het gaat om de verhouding tussen topsporters en media/publiek.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:43 schreef Leatherface het volgende:
Dan moet ie zich natuurlijk aan zijn contracten houden. Maar verder hoeft ie echt niet de aardige, open jongen te spelen als ie dat niet is.
Het heeft er ook mee te maken dat hij zelf zo vaak klaagt over gebrek aan waardering natuurlijk. Dan helpt dit soort gedrag niet echt. Ik vind het verder prima maar onprofessioneel is het wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:43 schreef Leatherface het volgende:
Barney moet vooral doen wat hem goeddunkt, behalve natuurlijk als ie contracten sluit met tv-maatschappijen waarin heel concreet staat dat ie dan en dan en zo lang interviews moet geven.
Dan moet ie zich natuurlijk aan zijn contracten houden. Maar verder hoeft ie echt niet de aardige, open jongen te spelen als ie dat niet is.
Ik ga af op de informatie die ik krijg en dat was: Barneveld stond de media niet te woord. Ik heb ook nergens iets van of met hem gezien of gelezen maar misschien heb ik het mis.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe weet je datSBS zend ongeveer 10 minuten uit.
Waarom beweer je dan zo stellig dat hij het niet gedaan heeftquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga af op de informatie die ik krijg en dat was: Barneveld stond de media niet te woord. Ik heb ook nergens iets van of met hem gezien of gelezen maar misschien heb ik het mis.
"Barney wilde niet voor de camera verschijnen". Wat is daar Spaans aan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom beweer je dan zo stellig dat hij het niet gedaan heeft![]()
Al een jaar geeft Barney keurig een interview nadat hij verloren heeft. Alleen meestal een uurtje later, heeft als voordeel dat hij dan vaak ook zinniger dingen zegt. . Meestal wordt dat door SBS de volgende dag uitgezonden. Omdat ze tegenwoordig zo lekker ruim de tijd nemen voor grote tournooien.
Nee, ik vond zijn gedrag van gisteravond onprofessioneel zoals je kon lezen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, sch vind barney een klootzak. Fijn, kunnen we nu weer gewoon naar de wedstrijden van vanavond gaan kijken.
Ja, we hebben uitentreuren kunnen lezen SCH. Je punt is duidelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik vond zijn gedrag van gisteravond onprofessioneel zoals je kon lezen!
Het blijft een fantastische darter waar dart-nederland veel aan te danken heeft, maar wel een darter met een persoonlijkheid die me absoluut niet aanstaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef nightfall het volgende:
als barney speelt en wint is er bijna geen fuck te doen hier, maar zodra die eens verliest en zich van zijn mindere kant laat zien staan de barney-haters hier in de rij om hun ongenoegen kenbaar te maken.
het blijft een fantastische darter.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, we hebben uitentreuren kunnen lezen SCH. Je punt is duidelijk.
nou, ik ben dus wel zo, ik ga ook niet met een duits of engels of whatever behalve het oranje t-shirt op de bank zitten met een wk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het blijft een fantastische darter waar dart-nederland veel aan te danken heeft, maar wel een darter met een persoonlijkheid die me absoluut niet aanstaat.
Ik ben een van de weinige Nederlanders die niet chauvinistisch is. Ik ben niet standaard voor Oranje en alle nederlands spelers/clubs. Ik ben dan ook geen fan van Barney. Ik vind het dan ook geen ramp dat hij er al uit ligt. Mijn hart ligt meer bij Part en Wade. Heb dan ook zin in die partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |