quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
En normale kinderen heeft ze ook al niet.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef James1988 het volgende:
Schrijf een briefje met FAQs voor haar, en screenshots. Zeg tegen haar dat ze dat briefje altijd bij de computer moet houden en erop moet kijken als ze wil gaan mailen ofzo.
Als ze dan weer iets vraagt zeg je: "Mam, briefje?"
Heeft ze al lang, helpt niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef James1988 het volgende:
Schrijf een briefje met FAQs voor haar, en screenshots. Zeg tegen haar dat ze dat briefje altijd bij de computer moet houden en erop moet kijken als ze wil gaan mailen ofzo.
Sterker nog, ik BEN onderwijzer. Naja, internationaal trainer electronica voor het bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Visitor.Q het volgende:
Jij moet zeker geen onderwijzer worden.
Deed jij vroeger ook waarschiijnlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Osramp het volgende:
[..]
Sterker nog, ik BEN onderwijzer. Naja, internationaal trainer electronica voor het bedrijfsleven.
Ik wil best iets uitleggen, al moet ik het 10x opnieuw vertellen. Maar 100en keren dezelfde vraag stellen?
whehehehequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom even jullie posts afrekenen.
..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Osramp het volgende:
[..]
Sterker nog, ik BEN onderwijzer. Naja, internationaal trainer electronica voor het bedrijfsleven.
Ik wil best iets uitleggen, al moet ik het 10x opnieuw vertellen. Maar 100en keren dezelfde vraag stellen?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:10 schreef PeZu het volgende:
TS kan er gewoon beter mee ophouden, het uitleggen dan heh
@ludo, die van mij zijn niks waard dus hier een bakje met geld [_]
Ja wat een naar kind heeft ze opgevoed zeg!quote:
Misschien istie zelf wel al in de 40quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef ikJur het volgende:
is jou moeder 68mensen met oma moeders
Niet iedereen op FOK! is 14.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef ikJur het volgende:
open een help ludo een avond stappen door bedel topicquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar neem ik geen genoegen mee, ik moet zo naar de stad.
hij kan toch al 20 zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef ikJur het volgende:
Ze heeft alleen Osrampquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
Bijna goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef Deliah het volgende:
[..]
Misschien istie zelf wel al in de 40.
Sowieso, onderwijzer wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Visitor.Q het volgende:
Jij moet zeker geen onderwijzer worden.
lol gemeen doe is aardig. een zeurende moeder kan best vervelend zijn. ik moet mijn moeder ook steeds opnieuw uitleggen dat als ze een andere website wil openen, ze niet eerst de oude hoeft af te sluiten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:04 schreef DANILXL het volgende:
TS moet een beetje respect voor zn ouders tonen en een beetje geduldig zijn. TS zijn ouders hebben ook 18+ jaar moeten wachten tot hun ongelukje uit het huis was opgerot
Niks is gratis in deze wereld, dus emails versturen ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Osramp het volgende:
NEE, MAIL STUREN KOST NIKS(EXTRA) ALS JE INTERNET HEBT. NEE, OOK NIET NAAR DE ANDERE KANT VAN DE WERELD.
Man, die van mij was 83.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
WTF dat was zijn moeder 48 toen hij geboren werd.
Toen jij nog niet kon praten had je moeder ook geduld met jou!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
lol gemeen doe is aardig. een zeurende moeder kan best vervelend zijn. ik moet mijn moeder ook steeds opnieuw uitleggen dat als ze een andere website wil openen, ze niet eerst de oude hoeft af te sluiten.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom even jullie posts afrekenen.
nou, het kost eigenlijk wel wat...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Osramp het volgende:
Mijn moeder van 68 vraagt me dat dus minstens twee keer in de week. Al 4 jaar lang. Ik krijg er nu de kots van en heb haar toch uitgescholden. Ze heeft verdomme adsl, een 4mb lijn ook nog.
NEE, MAIL STUREN KOST NIKS(EXTRA) ALS JE INTERNET HEBT. NEE, OOK NIET NAAR DE ANDERE KANT VAN DE WERELD.
Bahbah, wat ben ik kwaad. Elke week sta ik weer uit te leggen hoe ze een www adres moet intikken. Nou helpt het inderdaad niet dat elke site anders opgebouwd is en anders werkt, alle begrip voor.
Ze heeft eens een cursus voor ouderen gevolgd, maar deed geen huiswerk maken. Geen aantekeningen ofzo. Stelde ook geen vragen aan de leraar. Elke week moet ik horen dat ze er niks van snapt....denk dat ik haar adsl maar opzeg, ben ik ook van dat probleem af.
yeah right na 4 jaar lang 2 x in de week het geduld nog hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, het kost eigenlijk wel wat...
(pc staat aan, kost stroom. + je moet mailtje typen, kost je ook energie )
en voor de rest: zeik niet zo overdat een ouder iemand het niet snapt, dat is meer dan logisch en je zult er maar gewoon begrip voor moeten opbrengen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Osramp het volgende:
Mijn moeder van 68 vraagt me dat dus minstens twee keer in de week. Al 4 jaar lang. Ik krijg er nu de kots van en heb haar toch uitgescholden. Ze heeft verdomme adsl, een 4mb lijn ook nog.
Bahbah, wat ben ik kwaad. Elke week sta ik weer uit te leggen hoe ze een www adres moet intikken. Nou helpt het inderdaad niet dat elke site anders opgebouwd is en anders werkt, alle begrip voor.
Ze heeft eens een cursus voor ouderen gevolgd, maar deed geen huiswerk maken. Geen aantekeningen ofzo. Stelde ook geen vragen aan de leraar. Elke week moet ik horen dat ze er niks van snapt....denk dat ik haar adsl maar opzeg, ben ik ook van dat probleem af.
euh ja? nogal wiedes he..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
yeah right na 4 jaar lang 2 x in de week het geduld nog hebben
ja daaag ik ben pimmetje engelegeduld uit kleuterklas nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
euh ja? nogal wiedes he..
als je ergens aan begint moet je maar lekker met eventuele problemen zitten en niet zeiken, dan had je geen hulp moeten aanbieden.
of je het nou leuk vind of niet: mensen gaan altijd terug naar degene die ze hebben geholpen..
maar moraal van het verhaal : NIET ZEIKEN, je hebt het over jezelf afgeroepen..
dan snap je dus niet dat je voor oude mensen echt VEEL geduld nodig hebt..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daaag ik ben pimmetje engelegeduld uit kleuterklas niet
snap je het na 4 jaa rniet? opbokken, gooi je pc
ja ga jij je tijd daar maar aan verdoenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan snap je dus niet dat je voor oude mensen echt VEEL geduld nodig hebt..
u bent:
[] geschikt
[x] ongeschikt
Deze iig. niet:quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef Demarest het volgende:
@TS: is het internet 's zondags ook geopend?
quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Deze iig. niet:
http://www.sgp.nl/
joh..quote:Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week
Bovendien. Was het juist niet de laatste dag? Ik bedoel, God ging toch pas rusten NADAT hij had gewerkt? Of was het een luie zak die op de eerste dag ging liggen pitten en daarna met z'n zesjes-cultuur een of andere kutwereld in elkaar geflikkerd heeft? Verklaart wel het bestaan van allerlei ziektes en mislukte kutbeesten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
joh..
bij mij, en vele met mij, niet
quote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef Meneer-Goud het volgende:
Over 20 jaar komt de zoon van TS hier klagen dat z'n vader geen fuck snapt van Internet 8.0, en dat hij doodmoe wordt van telkens te zeggen dat het géén geld kost om real-time hologramboodschappen via de tranquilizerende hyper e-mail te sturen.
Ik hoop het voor je
Dat soort oplossingen werken niet, en boekjes ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef James1988 het volgende:
Nice!.. maybe werkt et bij me oma ook, maar dan moet ze dr telkens 10 cent in gooienquote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef Allan24 het volgende:
De oplossing:
[ afbeelding ]
100 keer uitprinten op een vel papier, stuk voor stuk uitknippen en naast de pc van moeders zetten.
Spaarpotje ernaast, en erbij zeggen dat ze voor elke e-mail die ze verstuurt, één "zegel" in de spaarpot moet doen als elektronische frankering.
Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |