Deze iig. niet:quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:31 schreef Demarest het volgende:
@TS: is het internet 's zondags ook geopend?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
En normale kinderen heeft ze ook al niet.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Deze iig. niet:
http://www.sgp.nl/
joh..quote:Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week
Bovendien. Was het juist niet de laatste dag? Ik bedoel, God ging toch pas rusten NADAT hij had gewerkt? Of was het een luie zak die op de eerste dag ging liggen pitten en daarna met z'n zesjes-cultuur een of andere kutwereld in elkaar geflikkerd heeft? Verklaart wel het bestaan van allerlei ziektes en mislukte kutbeesten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
joh..
bij mij, en vele met mij, niet
quote:Op zondag 23 december 2007 14:14 schreef Meneer-Goud het volgende:
Over 20 jaar komt de zoon van TS hier klagen dat z'n vader geen fuck snapt van Internet 8.0, en dat hij doodmoe wordt van telkens te zeggen dat het géén geld kost om real-time hologramboodschappen via de tranquilizerende hyper e-mail te sturen.
Ik hoop het voor je
Dat soort oplossingen werken niet, en boekjes ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef James1988 het volgende:
Schrijf een briefje met FAQs voor haar, en screenshots. Zeg tegen haar dat ze dat briefje altijd bij de computer moet houden en erop moet kijken als ze wil gaan mailen ofzo.
Als ze dan weer iets vraagt zeg je: "Mam, briefje?"
Nice!.. maybe werkt et bij me oma ook, maar dan moet ze dr telkens 10 cent in gooienquote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef Allan24 het volgende:
De oplossing:
[ afbeelding ]
100 keer uitprinten op een vel papier, stuk voor stuk uitknippen en naast de pc van moeders zetten.
Spaarpotje ernaast, en erbij zeggen dat ze voor elke e-mail die ze verstuurt, één "zegel" in de spaarpot moet doen als elektronische frankering.
Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |