In Breda stond er een keer eentje die de legendarische woorden sprak:quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:00 schreef Willy84 het volgende:
Dat doet NS toch wel, er zijn te weinig HC's om iedere avond toegangscontrole te houden. Er staan ook een stuk of (ff uit me hoofd een schatting) 20 man. Op Amstel ook 5. De rest weet ik niet. Maar zoveel NS'ers kunnen ze dus niet optrommelen vandaar dat ze maar wat kneuzen met een arbeidshouding cq ethos hebben van 0,0. Vrouwen nastaren, totaal geen interesse en kennis over de NS. Dat soort kneuzen.
Had het er namelijk laatst over met een leiding gevenden van NS (meen proces begeleider dat ze hun noemen) zij zei dat er dus te weinig mensen voor zijn.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
In Breda stond er een keer eentje die de legendarische woorden sprak:
"Gilze-Rijen? Maar daar is toch helemaal geen station?"
ja, en als je er langer dan een kwart seconde over nadenkt snap je dat je dat eigenlijk helemaal niet wilt, soepstengelquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:14 schreef Willy84 het volgende:
Het staat deze mensen altijd vrij te gaan staken of ander werk te zoeken.
Ik heb de laatste tijd juist veel controle bij Arriva gehad. Zelfs voor het naar het toilet gaan moest ik mn kaartje al laten zienquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:07 schreef Willy84 het volgende:
Arriva lijntjes tellen ook niet mee!![]()
Ik heb daar nog nooit een controleur gezien.
Dat zou nog weleens een uitdaging zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd juist veel controle bij Arriva gehad. Zelfs voor het naar het toilet gaan moest ik mn kaartje al laten zien
Ja goed inhoudelijk argument!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en als je er langer dan een kwart seconde over nadenkt snap je dat je dat eigenlijk helemaal niet wilt, soepstengel
Wat probeer je me nou eigenlijk te vertellen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Willy84 het volgende:
Ja goed inhoudelijk argument!![]()
Verdienen die mensen minder dan het minimumloon?
Ik gaat die site van ze ff bekijken!
Kijk ik hoef zelf niks te bedenkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou eigenlijk te vertellen?
Maar ik zal wel weer een jankert en een dramaqueen en weet ik veel wat allemaal zijn hoor
8,90 verdienen ze. Maar ze doen smerig werk. En het is gewoon te makkelijk om te zeggen "ga ander werk zoeken". Dit werk moet OOK gedaan worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Willy84 het volgende:
zegt dat het minimumloon in 2008 7.70 bruto is per uur. Zij willen minimaal 10 euro bruto per uur.
Nu weet ik noet hoeveel ze nu verdienen, dat vermelden ze dan weer niet, maar zolang ze netjes volgens het minimumloon/CAO worden betaald moeten ze of niet janken of ander werk zoeken.
Er is werk zat te vinden!
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou eigenlijk te vertellen?
"Fles je moet je bek houwe want iedereen mag hier opkomen voor zijn rechten maar schoonmakers zijn onkruid, laat ze maar barsten. Wacht, ze BESTAAN niet eens"?
"Fles je moet je bek houwe want die proteststickers waren niet aangevraagd en er was geen vergunning voor en dus is regeltje 1728b lid 21 sub a overtreden."?
Ik vind dat helemaal geen slecht bedrag! Smerig werk? Treinen schoonmaken valt wel mee, op sommige wc's na dan. Als het vies is kan je gewoon handschoenen aan doen. Ik heb niks tegen vies werk, ik heb zelf vrachtwagens gerepareerd. Als je pauze hebt of naar huis gaat was je gewoon je handen die helemaal zwart van de smeer waren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8,90 verdienen ze. Maar ze doen smerig werk. En het is gewoon te makkelijk om te zeggen "ga ander werk zoeken". Dit werk moet OOK gedaan worden.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef Zug-Chef het volgende:
De eerste 4 foto's zijn van gisteren, varierend in tijd tussen 12 en 15 uur :-)
Je snapt het nog steeds niet helemaal, maar goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef Willy84 het volgende:
Je punt is duidelijk. Ik ga er vanuit dat de arbeidsinspectie etc (overheid) ook op de hoogte is van hun standpunten. Mochten zich echt onaanvaardbare situaties voordoen dan zullen de aangewezen diensten wel ingrijpen. Nu dit niet het geval is, voorzover ik weet, valt het blijkbaar mee.
Ik heb aangegeven dat je punt duidelijk isquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet helemaal, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een flinke tvp, als het goed is in deze topic reeks. Was de opendag van Siemens in Wildenrath. Kan je voor 2 euro die naar het goede doel ging een rondje over die testbaan maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat met die ICE daarboven, kan je daar eens wat meeer over vertellen?
Sorry?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke tvp, als het goed is in deze topic reeks.
Wij hadden allemaal sekse neutraal speelgoed, het komt van hemzelf na de eerste echte trein gezien te hebben was het onomkeerbaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:20 schreef knars het volgende:
@ bork: zo een heb ik er hier ook rondhobbelenMaar toen hij laatst in een plan T in de cabine zat had ik geen camera bij me
Gelukkig dwing ik hem helemaal niet in z'n interesses en had ik voor z'n geboorte al een houten treinen pakketje gekocht...
![]()
Tsja, vind het nog wel meevallen, zal later toch zelf moeten kiezen of hij wel of geen vaste bezoeker wordt.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moet je direct de kop indrukken! Voor je het weet is z'n hele jeugd verziekt en wordt ie zoals de vaste bezoekers van dit topic. Een goed verstaander weet genoeg...
Thx maar die kende ik alquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik zat internetpagina's die verschillende treinen uitlichten, inclusief technische specificaties.
Probeer www.railfaneurope.net, daar kun je meer te weten komen over de treinen die door heel Europa rijden.
Plus specials over de TGV en de ICE.
Denk het ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel weer overwaaien.
quote:
Da's niet tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Willy84 het volgende:
Man wilde van bouwkraan CS springen
vanuit onze achtertuin (en vanaf ons dakterras) heb je prima uitzicht op het spoor, vanaf het moment dat we hier kwamen wonen (jaar geleden) roept hij alsmaar "trein! trein! trein!" als er eentje voorbij komt. tuurlijk komt het uit hem zelf, maar dat mag best gestimuleerd wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef bork het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal sekse neutraal speelgoed, het komt van hemzelf na de eerste echte trein gezien te hebben was het onomkeerbaar.
lekker stukje n8bus!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Willy84 het volgende:
Dringend-herstelwkz Geldermalsen-Den Bosch
GELDIG VOOR KOMENDE NACHT
Tussen Utrecht Centraal en Den Bosch moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door dringende herstelwerkzaamheden rijden er van 1.30 tot 5.30 uur tussen Geldermalsen en Den Bosch geen treinen maar bussen.
denk je lekker een rondje met de nachttrein te maken.
Kan alleen dit vinden: spoorwegwerkenquote:Op zondag 23 december 2007 09:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand trouwens of er een Belgische/Vlaamse infovoorziening is van de treinen, net zoals Nederland teletekst pag 751 heeft ?
quote:366 tt-EEN 366 zo 23 dec 10:11:37
werken
Brussel-Namen weekends/feestdagen
geen L-treinen verbinding Brussel-Zuid/
Ottignies-Louvain la Neuve tussen
Brussel-Zuid & Brussel-Schuman (31/12).
Charleroi-Couvin 1 spoor tussen
Jamioulx en Cour-sur-Heure (2008).
Charleroi-Erquelinnes 1 spoor tussen
La Buissière en Lobbes (2011).
Nee van NSR, zie ook de nummers op die locsquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:56 schreef Willy84 het volgende:
Die 4 loccen zijn toch van Railion?
Ik hoorde dat als je naar Oost-Europa gaat je beter niet kunt interrailen maar gewoon ter plaatse een kaartje kopen omdat dit goedkoper is.quote:
Zomervakantie waarschijnlijk weer.quote:
Even het jaartal aangepast stond 2009quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als je naar Oost-Europa gaat je beter niet kunt interrailen maar gewoon ter plaatse een kaartje kopen omdat dit goedkoper is.
Welke kant wil jij uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |