Je snapt het nog steeds niet helemaal, maar goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef Willy84 het volgende:
Je punt is duidelijk. Ik ga er vanuit dat de arbeidsinspectie etc (overheid) ook op de hoogte is van hun standpunten. Mochten zich echt onaanvaardbare situaties voordoen dan zullen de aangewezen diensten wel ingrijpen. Nu dit niet het geval is, voorzover ik weet, valt het blijkbaar mee.
Ik heb aangegeven dat je punt duidelijk isquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet helemaal, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een flinke tvp, als het goed is in deze topic reeks. Was de opendag van Siemens in Wildenrath. Kan je voor 2 euro die naar het goede doel ging een rondje over die testbaan maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat met die ICE daarboven, kan je daar eens wat meeer over vertellen?
Sorry?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke tvp, als het goed is in deze topic reeks.
Wij hadden allemaal sekse neutraal speelgoed, het komt van hemzelf na de eerste echte trein gezien te hebben was het onomkeerbaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:20 schreef knars het volgende:
@ bork: zo een heb ik er hier ook rondhobbelenMaar toen hij laatst in een plan T in de cabine zat had ik geen camera bij me
Gelukkig dwing ik hem helemaal niet in z'n interesses en had ik voor z'n geboorte al een houten treinen pakketje gekocht...
![]()
Tsja, vind het nog wel meevallen, zal later toch zelf moeten kiezen of hij wel of geen vaste bezoeker wordt.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moet je direct de kop indrukken! Voor je het weet is z'n hele jeugd verziekt en wordt ie zoals de vaste bezoekers van dit topic. Een goed verstaander weet genoeg...
Thx maar die kende ik alquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik zat internetpagina's die verschillende treinen uitlichten, inclusief technische specificaties.
Probeer www.railfaneurope.net, daar kun je meer te weten komen over de treinen die door heel Europa rijden.
Plus specials over de TGV en de ICE.
Denk het ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel weer overwaaien.
quote:
Da's niet tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Willy84 het volgende:
Man wilde van bouwkraan CS springen
vanuit onze achtertuin (en vanaf ons dakterras) heb je prima uitzicht op het spoor, vanaf het moment dat we hier kwamen wonen (jaar geleden) roept hij alsmaar "trein! trein! trein!" als er eentje voorbij komt. tuurlijk komt het uit hem zelf, maar dat mag best gestimuleerd wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef bork het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal sekse neutraal speelgoed, het komt van hemzelf na de eerste echte trein gezien te hebben was het onomkeerbaar.
lekker stukje n8bus!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Willy84 het volgende:
Dringend-herstelwkz Geldermalsen-Den Bosch
GELDIG VOOR KOMENDE NACHT
Tussen Utrecht Centraal en Den Bosch moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door dringende herstelwerkzaamheden rijden er van 1.30 tot 5.30 uur tussen Geldermalsen en Den Bosch geen treinen maar bussen.
denk je lekker een rondje met de nachttrein te maken.
Kan alleen dit vinden: spoorwegwerkenquote:Op zondag 23 december 2007 09:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand trouwens of er een Belgische/Vlaamse infovoorziening is van de treinen, net zoals Nederland teletekst pag 751 heeft ?
quote:366 tt-EEN 366 zo 23 dec 10:11:37
werken
Brussel-Namen weekends/feestdagen
geen L-treinen verbinding Brussel-Zuid/
Ottignies-Louvain la Neuve tussen
Brussel-Zuid & Brussel-Schuman (31/12).
Charleroi-Couvin 1 spoor tussen
Jamioulx en Cour-sur-Heure (2008).
Charleroi-Erquelinnes 1 spoor tussen
La Buissière en Lobbes (2011).
Nee van NSR, zie ook de nummers op die locsquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:56 schreef Willy84 het volgende:
Die 4 loccen zijn toch van Railion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |