Breakfast at Tiffany's van Deep Blue Something!quote:Op zondag 23 december 2007 13:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tiffany moet natuurlijk I Think We're Alone Now van Tiffany doen. Als je zo heet kom je daar niet omheen.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef blue_funk het volgende:
Tiffany - K3 / Teleromeo
(mag ze daarna meteen naar huis gestuurd worden)
Jij ziet hem liever rocken a la Queen of aankomen met Madonna's Like a Virgin? Ja, je zegt het maar, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef Marble het volgende:
Waarom alleen zwarte R&B-zangers? Best racistisch. Ik heb zo'n idee dat jij Nigel in een bepaald hoekje probeert te duwen.
Thanx for the creditsquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:28 schreef BVO het volgende:
Ah. Ik zal me er eens over buigen.
In de tussentijd vind ik Fever van Peggy Jane erg geschikt voor Nikki.
Peggy Jane? Doe mij Peggy Lee's versie maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:28 schreef BVO het volgende:
Ah. Ik zal me er eens over buigen.
In de tussentijd vind ik Fever van Peggy Jane erg geschikt voor Nikki.
is dat een sexliedje of zo, nathalie moet gewoon zo'n ubergeil rapliedje zingen van lil'kim of van rammstein met veel zuchten, kreunen en hijgen erdoor ondertussen met haar tieten zwaaiend in een zeemleren lapjequote:Op donderdag 27 december 2007 23:15 schreef Promiss het volgende:
Nathalie - Me so horny (2 live crew)
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
Ben ik de enige die hier continue "Liefdessuggesties voor kandidaten" in lees?
Aan bovenstaande reacties moet dat iets zijn als 'het Nederlandse product'.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:10 schreef m-materazzi het volgende:
Wat s het thema zaterdag ?
Die zou dus ook niet mogen, want dat is geen oorspronkelijke compositie van Nederlandse origine, kijk maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Crosspostje:
Deze voor Nathalie, die zou toch perfect bij haar passen?
Nee, het moeten Engelstalige nummers zijn die oorspronkelijk door Nederlandse artiesten zijn opgenomen. Maar dat schijnt toch heel moeilijk te begrijpen te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef Kleihe het volgende:
Wat betreft nederlandstalige morgen:
Denk dat Bas, gezien zijn vorige weloverwogen keuzes, de Bassie en Adriaan tv tune ten gehore gaat brengen.
Nee, Nederlandstalig komt later in de reeks nog aan bod in een andere liveshow. Morgen moet alles Engelstalig zijn, dat was bij de vorige editie ook zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:25 schreef robert2006 het volgende:
nee, volgens mij moet het een nederlands produkt zijn die internationaal een hit is geweest, dus dat kan dan ook frans bauer of marco borsato of linda, roos & jessica kunnen zijn want die hebben ook gescoord in belgie, en dat is buitenland
Precies. Kijk de Top 2000 eens door voor wat inspiratie. Keus genoeg ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
Ah, dus dat 'over de grens bekend' is heel niet van belang, Riparius? Alleen dat het Engelstalig moet zijn en door een Nederlandse artiest moet zijn opgenomen? Dus, ik noem maar wat, alle nummers van Anouk, Krezip enzo mogen allemaal?
Hoe kom je eigenlijk aan die wijsheid? Vorige keer was alles Engelstalig, maar nergens is dat als voorwaarde gezet. Enkel Nederlands product (en dan met name datgene dat in het buitenlad heeft gescoord, zo voegde Wendy eraan toe).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, het moeten Engelstalige nummers zijn die oorspronkelijk door Nederlandse artiesten zijn opgenomen. Maar dat schijnt toch heel moeilijk te begrijpen te zijn.
Een bron heb ik niet, maar bij de vorige editie meldde Martijn dat er bij de ronde Nederlands product een Engelstalig nummer moest worden gedaan en ik ga er dan ook van uit dat dat nu weer het geval is. Ik zou trouwens geen Nederlandstalige nummers weten die in het buitenland (uitgezonderd Vlaanderen en misschien Suriname en de Antillen) een hit zijn geweest, dus de opmerking van Wendy wijst ook al in de richting van Engelstalig. En ik vermoed dat Jerney dat ook zo wil. Ze wilde alleen in de jury als er twee shows aan het Nederlandse product zouden worden besteed en omdat er in Nederland nou eenmaal veel Engelstalige popmuziek werd en wordt gemaakt door artiesten waarvan zij de belangen behartigt ligt het ook voor de hand het zo te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die wijsheid? Vorige keer was alles Engelstalig, maar nergens is dat als voorwaarde gezet. Enkel Nederlands product (en dan met name datgene dat in het buitenland heeft gescoord, zo voegde Wendy eraan toe).
Kent gewoon niemand in NL....quote:Op zondag 6 januari 2008 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leona Lewis - Bleeding Love voor Charlene.
Gezien zijn historie van aparte en moeilijke liedjes die hij niet aankan zal hij vast nog Grace Kelly van Mika gaan zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:31 schreef AlohaXa het volgende:
Zou Bas iets van 2 unlimited proberen?
Dat zou wel ns een hele goede voor hem kunnen zijn jaquote:
Nee da's meer iets voor Tiffany!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil dat Nathalie Popular uit Wicked doet
Hmm nu je het zegt, ik weet haast bijna zeker dat hij dat zeiknummer van John Travolta gaat zingen, Sandy ofzo. En anders Greased Lightning.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neil: Beauty School Dropout uit Grease
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:56 schreef BVO het volgende:
Voor ons allerliefste Charlene:
I feel pretty,
Oh, so pretty,
I feel pretty and witty and bright!
And I pity
Any girl who isn't me tonight.
I feel charming,
Oh, so charming
It's alarming how charming I feel!
And so pretty
That I hardly can believe I'm real.
See the pretty girl in that mirror there:
Who can that attractive girl be?
Such a pretty face,
Such a pretty dress,
Such a pretty smile,
Such a pretty me!
I feel stunning
And entrancing,
Feel like running and dancing for joy,
For I'm loved
By a pretty wonderful boyBVO!
Wauw, ik wist niet dat Robin Williams dat ooit eens tijdens de oscars heeft opgevoerd! Prachtig!quote:
Ja of Pauline met "shut your fucking face uncle fucker"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat iemand een liedje uit South Park: BL&U gaat doenOf anders uit Team America.
"Kyle's mom's a bitch"![]()
of
"America, FUCK YEAH!"
Wanneer is iets precies "waarschijnlijk onwaarschijnlijk"?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
waarschijnlijk onwaarschijnlijk
Dat is idd een perfect nummer voor hem.quote:Op zondag 20 januari 2008 06:35 schreef Marble het volgende:
Thema: British invasionAnother Day voor Nigel. Blijft een prachtnummer.
Naar alle waarschijnlijkheid kun je aannemen dat "waarschijnlijk onwaarschijnlijk" in deze context alle schijn van zinvolle formulering mist, waarschijnlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer is iets precies "waarschijnlijk onwaarschijnlijk"?![]()
Dan durf je aan te nemen dat je iets niet durft aan te nemen? Ofzo?
Dat is geen van beide Brits, dus in ieder geval niet geschikt voor morgen. Ik denk trouwens dat ze morgen teruggrijpen op wat oudere (en overbekende) nummers, maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:16 schreef BVO het volgende:
Charlene: Alicia Keys - Unbreakable.
Nigel: Brian McKnight - The only one for me.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoeft niet per sé in het thema van de volgende liveshow te passen, het kan ook een nummer zijn waarvan je vindt dat Nathalie/Nigel/Charlene/Sandy/Nikki/Neil/Nigel/Ollie/Bas/Mirjam/Tiffany/Pauline het gewoon eens een keer moet zingen, omdat het zo goed bij hem of haar past.
Doe ik ook niet bij iemand met een IQ van 139 hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:45 schreef BVO het volgende:
Riparius, dat wist ik zelf ook wel natuurlijk, je moet me niet zó laag inschatten hoor.
Ja, ik zie het.quote:Maar vanwege:
[..]
Whehe, als een ENgelse talentenjachtdeelneemster een nummer zingt is het niet direct Brits product, hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:12 schreef robert2006 het volgende:
voor charlene:http://www.youtube.com/watch?v=YyK8gDjvRE8
krijg bijna een hartverzakking, ben je het met me eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, als een ENgelse talentenjachtdeelneemster een nummer zingt is het niet direct Brits product, hoor.
Nee, Charlene moet Amy doen, anders word ik boos!
Voor Tiffany wel een goede keuze.
nou ja, je kunt haar moeilijk iets van emma bunton of kylie minogue laten doen, kwa stijl past het niet, ze zal wel iets kiezen van een engelse housediva, en die zijn vaak zwart en een beetje dik, vind het wel gezellig om die dames in kaftan-jurken rond te zien zwierenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor Nathalie misschien iets van Gabrielle? En nee, niet omdat het ook een stevige donkere dame is, maar voor Nat is het wel weer eens tijd voor een mooi, rustig liedje. Zoals Out of reach.
dat liedje van Leona is volgens mij van Celine Dion en die is Canadeesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
krijg bijna een hartverzakking, ben je het met me eens.
het liedje wat leona zong is toch brits?
eens kijken of ik een leuke voor nathalie kan vinden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=SMoXhepcU18
oh, ik dacht dat het brits was en redelijk nieuw, maar vindt het goed bij charlene passen, charlene kan sowieso alles zingen, net zoals tiffany, vind ik....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die van Celine Dion is volgens mij ook weer een cover, of niet?
Nu je het zegt! Hij is van Eric Carmen ofzo, waar die vandaan komt, geen idee!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die van Celine Dion is volgens mij ook weer een cover, of niet?
Meen je dat nou?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:10 schreef Hockeylotje het volgende:
Gordon (heeft hij een Nederlandstalig nummer?) gaan doen
Jaquote:Op zondag 27 januari 2008 14:13 schreef BVO het volgende:
Even een schot voor de boeg: Charlene moet Vrede doen van Ruth Jacott. Sowieso is Ruth Jacott wel een goede keuze voor haar denk ik.
[..]
Meen je dat nou?.
Mocro Flavor?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:38 schreef BVO het volgende:
Neil gaat Brace doen.
Inderdaad, echt super mooi!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
Please laat Nikki, Charlene of Pauline De Zee van Trijntje doen. Dat nummer is zo fucking goed!. Maar dan wel de versie die ze bij de opening in de Arena zong. Die andere veris evind ik niet zoveel aan.
Was ook wel te verwachten gezien de punica-oase van hits die Jim te bieden heeft!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef happyme28 het volgende:
Er is 1 persoon die een nummer van Jim gaat zingenDe eerste keer dat een nummer gezongen wordt van een Nederlandse oud-Idolskandidaat.
Van Jim's Hyve:
Jim heeft vandaag een item opgenomen voor Idols wat je aanstaande zaterdag bij RTL4 kan zien. Jim ontving de overgebleven zes kandidaten om hem de oren van 't hoofd te laten vragen. Tijdens de zevende liveshow zal het thema Nederlandstalig zijn en wij kunnen je nu al alvast verklappen dat een van de kandidaten een nummer van Jim ten gehore zal gaan brengen. Check dus Idols zaterdag 2 februari vanaf 20:00 op RTL4.
Ik denk ook dat Neil de enige is die Jim zou willen gaan zingen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef Toeps het volgende:
Neil goes Jim, god dat belooft wat.
Jij hebt Jim dan al 5 jaar niet meer horen zingen. Neil zingt hoe Jim zong toen hij 15 was dan en dan nog regelmatig vals erbij. Het lijkt me niet verstandig als Neil een nummer van Jim gaat doen, want dan merkt hij dat dat nog flink lastig is. Zeker Dapper en Sterk en Doe dit doe dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:33 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Neil de enige is die Jim zou willen gaan zingen!
Z'n stem lijkt er ook belachelijk veel op, helaas! Alleen had Jim niet zo'n irritant vibrato!
Ik heb hem zeker nog wel gehoord! Op bijv. het musicalawards gala! Niet in het 'echt', maar wel 'live'! En ik vind ook zeker dat hij beter is geworden, maar hij blijft een middelmatige zanger naar mijn mening!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij hebt Jim dan al 5 jaar niet meer horen zingen. Neil zingt hoe Jim zong toen hij 15 was dan en dan nog regelmatig vals erbij. Het lijkt me niet verstandig als Neil een nummer van Jim gaat doen, want dan merkt hij dat dat nog flink lastig is. Zeker Dapper en Sterk en Doe dit doe dat.
Helaas, je had niet gelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 03:23 schreef BVO het volgende:
Weer een mark my words momentje (net als Tiff en sugababes).... Nigel zingt Replay of Marco B. of Gio.
Oke, dank u.
In de herkansing. Perfecte nummers voor komende week. Al zal Nigel wel Back at One zingen. Laat ik zo zeggen.. als hij op de keuzelijst staat zingt hij die 100% zeker, maarja..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:16 schreef BVO het volgende:
Charlene: Alicia Keys - Unbreakable.
Nigel: Brian McKnight - The only one for me.
Zo gek was het nietquote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Helaas, je had niet gelijk
Ik denk dat volgende week I will always love you wel weer voorbij komt!
@Shining, die "nou jij" plakte ik erbij omdat ik dat Waarom-liedje helemaal niet kendequote:Nigel:
“Eén van mijn favo’s is het nummer ‘Waarom’ van Marco Borsato. Vooral omdat het zo beladen is met emoties. Hij beschrijft dingen die ik in het verleden heb meegemaakt. Ik was van plan deze te zingen, maar ik wist dat ik zou janken op het podium tijdens het zingen, dus heb ik toch maar niet gedaan.”
Lovequote:Op zondag 3 februari 2008 18:15 schreef Svensational het volgende:
Wat is eigenlijk het thema van volgende week?
Nou ik wist 't nog niet.. aangezien ik niet de hele dag op de computer woon enzo..quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Old news Hockeylotje, wayyy old news.
Ik vind dat nummer van Whitney trouwens echt zo'n afgezaagd zeurnummer. Echt niet mijn smaak.
Big band.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het thema van as zaterdag al bekend?
Heb je nog een mark my words momentje voor volgende week?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef BVO het volgende:
Themaloos mag Nigel deze doen:
http://www.youtube.com/watch?v=8DbUJYANt88
Dan sta ik op de tafel hoor.
Wat een super ideee, klinkt nu al heerlijk, met Charlene vast nog beterquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:25 schreef Marble het volgende:
Charly moet natuurlijk No One doen tijdens de Big Band-ronde. Dat nummer is echt EPISCH met dit arrangement. En Charly is een betere zangeres dan Alicia, dus het kan alleen maar nog epischer worden.
Wel met een negerinnenkoor erbij, zoals bij Raffaela met Think.
Da's toevallig, ik hoorde het liedje vanavond en dacht meteen 'omfg dit zou een SUPER big band versie kunnen zijn!!!' Alleen heb ik eerder Nikki hiervoor in gedachte, of Nathalie. Die zouden het toch een rauwer randje kunnen geven dan Charlene.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Hockeylotje het volgende:
Misschien deze week Valerie van Amy voor Charlene?
Nouja ik kwam op Charlene, omdat ze het hier eerder suggereerden en aangezien dat nummer in bepaalde arrangementen waaronder Big band echt GEWELDIG klinkt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik hoorde het liedje vanavond en dacht meteen 'omfg dit zou een SUPER big band versie kunnen zijn!!!' Alleen heb ik eerder Nikki hiervoor in gedachte, of Nathalie. Die zouden het toch een rauwer randje kunnen geven dan Charlene.
Voor Charlene: Hit me baby one more time van Prutney.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef BVO het volgende:
Hit me!
het is dus Nikki!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik wil dat Nathalie Valerie zingt.
Dat is een conclusie die jij dan trekt.. Het is juist goed dat je wilt laten zien wat je kunt, maar er zijn wbel grenzen! Je moet ook een keer ophouden! Bij dat stukje dat ze accapella Baby get higher gingen zingen, hoorde je alleen Nathalie er steeds bovenuit krijzen, dat stoort gewoon!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je wilt toch winnen bij Idols? Nee, dan moet je je idd als een bang vogeltje ergens in een hoekje verschuilen.
Deal!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef Marble het volgende:
Nathalie is de Nikki McKibbin van Idols 4, die greep ook altijd de microfoon tijdens groepsnummers om alles en iedereen heel hard en vals te overschreeuwen. Ze werd er net voor de finale uitgestemd. Net als Nathalie.
Ze heeft ze niet zelf gekozen he, dat heeft 538 gedaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:48 schreef BVO het volgende:
All my Life, toffe keuze, kan heel mooi worden. Die andere twee nummers moet ik nog maar afwachten.
ja dus? Gordon heeft Nikki ook eens compleet afgebrand met een krukplaats als gevolg...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je weet nu al dat Gordon weer gaat janken tijdens All My Life en dat Nikki weer een staande ovatie van de jury krijgt en dat Wendy gaat zeuren over haar kippenvel en dat Nikki weer zo doet van: "Oh echt, ik goed? Nee dat meen je niet!"..
En dat ze dan op dr slofjes de finale haalt met een groot merendeel van de stemmen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je weet nu al dat Gordon weer gaat janken tijdens All My Life en dat Nikki weer een staande ovatie van de jury krijgt en dat Wendy gaat zeuren over haar kippenvel en dat Nikki weer zo doet van: "Oh echt, ik goed? Nee dat meen je niet!"..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |